mielipide tästä muistovärssystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erika

Vieras
Nyt siis olen saanut tehtyä muistovärssyn oman rakkaan pappani hautajaisiin, jotka ovat huomenna.
Olen koonnut tämän eri värssyistä, pitäisikö teidän mielestä jotainmuutta vai onko hyvä näin?

Tällä itkemisellä kaikki kuulostaa jo samalta....

Enkeli papan vierellä kulki,
tarttui käteen, silmät sulki.
Syliinsä kietoi siivillään,
kuiskasi hiljaa -Lähdetään.

Lähtösi vaikea kestää on,
surumme on suuri ja sanaton.
Lohtuna muistot rakkaat on.

Pappaa rakkaudella muisten ja kaivaten XXX

Tuleeko tohon loppuun muuten kaikkien perheenjäsenten nimet vai vaan XX perheineen?

Millonkohan tää itku loppuu.....

Oikein hyvä
Mutta tuo kuiskasi hiljaa -Lähdetään ei mene ihan oikein.
Pitäisi olla kuiskasi hiljaa: lähdetään.

Toisen värssyn loppu olisi parempi ilman on sanaa, tulee liikaa on- päätteitä
eli ihan vaan Lohtuna muistot rakkaat.

Minä laittaisin että xx perheineen.

Otan osaa.

Oikein hieno! Voit laittaa xx perheineen tai sitten kaikkien nimet.
Tuo on aika pitkä, pystytköhän lukemaan siellä... Jos miehesi tulee mukaan, pyydä häntä jo valmistautumaan lukemiseen, jos et itse pysty. Hautajaiset on "hyvä" tilaisuus, se jälkeen on jo helpompi hengittää. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Kaunis oli! Jos joku muu lukee kuin sinä, painota että tuo on SIIVILLÄÄN, mä luin ensin pari kertaa siivilään ja ihmettelin. Voimia!

hyvä huomio =)
Mun kyllä olis tarkotus lukea,mutta kun nyt jo padot aukee kun tota oikein ajatuksella lukee, niin kuinkahan käy huomenna....

Jättäisin sen ekan säkeen pois. Tuo toinen säe on tarpeeksi ytimekäs ja kertoo kaiken. Helpompi lukeakin kun on lyhyehkö teksti. Ja nimethän voi laittaa miten haluaa. Jos muut olleet paljon papan kanssa tekemisissä niin voi vaikka luetellakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pieniä viilauksia:
Oikein hyvä
Mutta tuo kuiskasi hiljaa -Lähdetään ei mene ihan oikein.
Pitäisi olla kuiskasi hiljaa: lähdetään.

Toisen värssyn loppu olisi parempi ilman on sanaa, tulee liikaa on- päätteitä
eli ihan vaan Lohtuna muistot rakkaat.

Minä laittaisin että xx perheineen.

Otan osaa.

okei, kiitos huomautuksista, korjaan ne =)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Oikein hieno! Voit laittaa xx perheineen tai sitten kaikkien nimet.
Tuo on aika pitkä, pystytköhän lukemaan siellä... Jos miehesi tulee mukaan, pyydä häntä jo valmistautumaan lukemiseen, jos et itse pysty. Hautajaiset on "hyvä" tilaisuus, se jälkeen on jo helpompi hengittää. Tsemppiä!

kyllä epäilyttää pystynkö lukemaan, mut mies saa hoitaa sen sitten loppuun ja näin varmasti käykin...

Anteeksi vähän asian vierestä, mutta minulle kävi niin päin, että hautajaisiin asti olin ihan ookoo ja suht levollinen, mutta sitten iski ihan kamala ahdistus ja ikävä.

Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:
Anteeksi vähän asian vierestä, mutta minulle kävi niin päin, että hautajaisiin asti olin ihan ookoo ja suht levollinen, mutta sitten iski ihan kamala ahdistus ja ikävä.

mulla on kanssa ollut eiliseen asti ihan hyvä olo, mut eilen kun näitä rupesin ettimään, alko ahdistus tulla ja kasvaa koko ajan, ihan pelottaa huominen

Yhteistyössä