R
Rakastan nuoria miehiä
Vieras
Hyi helvetti. Oma lapsesi voisi olla tuon ikäinen....eli olet siis...p...f.... YÖKS
Oon täysin normaali, enkä sekaannu alaikäsiin. Ko. nuoretmiehet on ite ottaneet yhteyttä muhun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyi helvetti. Oma lapsesi voisi olla tuon ikäinen....eli olet siis...p...f.... YÖKS
Tykkään vanhemmista miehistä. Mieheni on minua 23 vuotta vanhempi. Olen hetero nainen![]()
Jokaisella mieltymyksensä. Kaikki laillinen on hyväksyttävää ja normaaliaMä en vois edes kuvitella olevani vanhemman kans.
![]()
Ja se joka sanoo olevansa bi, ni kuinkahan moni heistä olisi valmis nuolemaan maista SIELTÄ? ..harvempi eli et ole bi
Edelleen, hyi vit..toivottavasti sulla on hyvä terapeutti sun lapsuuden traumoihin..
Ja se joka sanoo olevansa bi, ni kuinkahan moni heistä olisi valmis nuolemaan maista SIELTÄ? ..harvempi eli et ole bi
Ei traumoja. Onko sinulla, kun näet ihmiset numeroina eikä ihmisinä?
Ikä on monille turhan tärkeä asia, vaikka se on vain numero.
Oletko ihan idiootti. Ota nyt selvää mikä on pedofiili.
Ota selvää mitä tarkoittaa pedofiili.40-vuotias mies joka himoitsee 18-tyttöjä on pedofiili sika, mutta 40-vuotias nainen joka himoitsee 18-vuotiaita poikia on Ok.
Semmonen kymmeisen vuotta vanhempi on hyvä. Nainen, hetero.