Hae Anna.fi-sivustolta

Mielipidepaneelit - Ansaitse rahaa ja lahjakortteja

Viestiketju osiossa 'Säästöpossu' , käynnistäjänä panelisti, 08.02.2013.

1. anonyyyymi Vierailija

kivaa ajanvietettä ja lisä tuloa minun mielestä, asioihin pääsee näissä myös vaikuttamaan :)

2. panneli Vierailija

kyselyt ovat ihan mukavaa ajanvietettä, jos aktiivisesti vastailee niin ihan mukavaa lisäansiota näistä saa

3. vierailijae21 Vierailija

4. Rahaaaaaaaaa Vierailija

Saanen yougovin jäsenenä huomauttaa, että toi ei oo totta. 2500 pisteellä saa 30e superlahjakortin ja jos uus ihminen rekisteröityy oman linkin kautta jäseneks nii saa 200 pistettä. Eli kyseinen henkilö valehteli jotta hän saisi teidät klikkaamaan tosta ja se saa 200 pistettä tilille.

Oma kokemus on ollut suht. positiivinen. Okei, ei ehkä ihan usein kyselyitä tule mutta oon nyt saanut kasaan 2270 pistettä va oon ollut ehkä puol vuotta? Oon niin lähellä superlahjakorttia, että voisko joku ihana lahjottaa mulle 200p liittymällä tästä linkistä?

https://yougov.fi/refer/o9VRwQH7QjRQXSg4lC49Ww/

5. suosittelen Vierailija

Oon aika monessa nettipaneelissa. Mm. Yougovissa, M3panelissa, europanelissa, paneeli.netissä, vaikuttajapaneelissa,...

Tähän asti oon saanut m3panelilta 10€ h&m lahjakortin ja yougovilta 30€ h&m lahjakortin. Molemmat käytetty jo, joten voin vakuuttaa, ettei nämä ole huijauksia. Molemmilla kesti ehkä 9kk ennen kuin sain pisteet kasaan. Suosittelen kuitenkin!

https://yougov.fi/refer/o9VRwQH7QjRQXSg4lC49Ww/

6. plussaa Vierailija

Minulla itselläni vain positiivisia kokemuksia mielipidepaneeleista. Muutamia mainitaksesni esim Suomitutka, TellUs, Europaneeli, Triaba ja Triaba Naiset, Vaikuttaja paneeli, Samle Unite, RIF paneeli.
    Vaikkapa vain harrasteena, hiljalleen pientä lisätuloakin / pisteitä lahjakortteihin, voi kyselyitä täyttämällä saavuttaa.

Plussaa saa myös YouGov, josta oma linkkini jos haluat käyttää, tässä https://yougov.fi/refer/GF8uHXd0y8Ke8gnTdN-CmA/
    YouGovissa kerätään pisteitä ja esim 2500 pistettä mahdollistaa 30e Superlahjakorttiin.

7. m3suokkini Vierailija

www.m3panel.fi on suosikkini, paljon kyselyitä(kun laittaa asetuksista maksimimäärän) ja pisteillä saa esim Presentcardin Superlahjakortteja.

8. Viksukille Vierailija

Olen ollut mukana aika monessa paneelissa ja sitten hylännyt naurettavien palkkioiden, tyhmien kyselyiden takia, sekä jossain kyllästyin että ne kyselyt keskeytyivät liian usein: "Olemme saaneet tarpeeksi vastuaksia ..." ; "Et kuulu kohderyhmään" tms.
    Edelleen olen jäsenenä Nordic Panelissa ja M3-paneelissa. Ensimmäinen maksaa Paypaliin rahat: käytännössä oon saanut pari-kolme kertaa vuodessa 5€
    M3 -paneelista saa lahjakortteja, jotka kelpaa aika moneen liikkeeseen. Arvioisin saaneeni lähes 100€/ vuosi!! Sieltä omasta paneelikaupasta tilasin alkuun jotain rihkamaa, mutta ne olivat pettymyksiä. Sensijaan kun lahjakortteja on muutama 10€ niin kaupoille: Olen ostanut Motonetistä sähkötyökaluja jo useita. Ilmaiseksi!

9. vierailija Vierailija

10. vierailija Vierailija

Kannattaa kokeilla myös Ipsos postitutkimusta, jossa seurataan postin kulkua Euroopassa. Ipsos lähettää sinulle valmiin kirjeen, jossa on postimaksut maksettu ja sinun tehtävä on lähettää se edelleen ja merkata lähetyspäivä Ipsoksen verkkosivuille. Näin tienaa pisteitä, jotka voi vaihtaa lahjakortteihin. Palvelu on helppo ja luotettava.

www.ipsos-post-survey.com

11. vierailija Vierailija

Itse saan pientä lisätuloa täyttämällä kyselyitä ajankohtaisista aiheista. Kuukaudessa tienaan näistä noin 100e ja kovin isoa vaivaa ei tartte nähdä sen eteen. Vaikka kyseessä englanninkielinen sivusto, kyselyt on suomeksi! Muitakin tienaus mahdollisuuksia sivustolla on.

https://www.clixsense.com/?4138951

12. vierailija Vierailija

Lisätään yksi perinteisiä kotimaisia eli: (maksaa euroina)
    Panelisti.com

13. vierailija Vierailija

14. vierailija Vierailija

Tämä myös minun suosikkini, ja ainoa joka maksaa myös osittain täytetyistä kyselyistä.

15. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari