mielipidettä tytön nimistä kyselen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kati"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyviä nimiä! Itse hylkäisin noista Liljan (liian muodikas) ja Ninnin (liian nössö). Sitten miettisin, mikä nimi lapselle sopii, minkä nimiseltä hän näyttää tai tuntuu.

Hyviä nimiä! Itse hylkäisin noista Liljan (liian muodikas) ja Ninnin (liian nössö). Sitten miettisin, mikä nimi lapselle sopii, minkä nimiseltä hän näyttää tai tuntuu.

Mun mielestä ei ole oikeutta sanoa jotain nimeä noin pontevasti nössöksi, muodikkaaksi tms. Jokaisella on oma makunsa, mutta toisten makuja ei tule mollata noin. Pidä mölyt mielummin mahassa.

[QUOTE="mokkula";30513451]Mun mielestä ei ole oikeutta sanoa jotain nimeä noin pontevasti nössöksi, muodikkaaksi tms. Jokaisella on oma makunsa, mutta toisten makuja ei tule mollata noin. Pidä mölyt mielummin mahassa.[/QUOTE]

Eli kun joku tulee keskustelupalstalle kysymään MIELIPIDETTÄ nimestä niin kuuluu vastata että ne on kaikki hyviä?

Mä taas tykkään liljasta, vaikka se onkin toki aika yleinen juuri nyt. Mys ronja, ilona ja sofia on jees. Muut on ei-ei.

No mielipidettähän täs kysyttiin... Ei nössö tai muodikas nyt oo ees pahasti sanottu vaan nimenomaan mielipide.

Mun mielestä Ronja ja Amelia on ihanat nimet. Muutenkin kaikki kivoja, paitsi tuo Ninni.

Ihan vapaasti mulle saa näistä mielipiteitä antaa :), joku muu ilmeisesti loukkaantunut. Vaikea valita monesta hyvästä, tosin miehen listalta osa näistä, ja meidän maut ei ihan kohtaa aina.

Yhteistyössä