Hae Anna.fi-sivustolta

Mielipiteen Muutoksen Liikelait

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä tämänimi, 25.07.2010.

1. klkfkgjg Vierailija

......aloitti minkä......olipa mitä tahansa niin en minäkään aloittanu sitä mitä se nyt olikaan...

2. LF hejsan

Saadut tykkäykset:
    0
    Yhteiskunta ei aina halua erilaisuutta. Jo päiväkodissa täytyisi kaikkien olla samanlaisia. Hiljaisemmat ja hyvin käyttäytyvät tahtoo jäädä alakynteen, kun lapsista halutaan tehdä itsenäisiä sallimmalla ja treenaamalla lapsia kovemmiksi, itseään puolustaviksi, sekä sanoin, että fyysisesti. Eroavat tästä laumasta katsotaan poikkeavaksi normista. Nämä joita yhteiskunta joskus pitää poikkeavina, heillä on aina vaara joutua kiusatuksi, sekä lapsena, että aikuisena.

Eroavaisuuksia kun ei saisi olla, kaikki pitäisi mennä yhteen malliin. Jos eroavaisuuksia ei hyväksy, silloin voi alkaa kiusaajaksi, mobbaajaksi, rasistiksi...

Se on kai monen mielestä helpompi siirtää kiusattu muualle, kuin esimerkiks yrittää parantaa kiusaajaa.

Kiusaajia on monenlaisia. Usein on käynyt niin, että kiusaajan vanhemmat puolustaa lastaan, aivan kuin se kiusaus kuuluisi heidän normaaliin elämään.

Enemmistö kuitenkin toivoo kiusausten loppuvan ja, että kiusaajat otettaisiin "hoitoon". Kiusaaminen on yksi yhteiskunnan vitsauksista. Mutta ihmisluonteita ja oikkuja on monenlaisia. Koulukiusauksissa täytyisi koulun pitää kiusaajat "kurissa". Aikuinen kiusaajat onkin sitten ihan oma kategoria. Kylmät väreet kulkĺkee selässäni kun ajattelen miten aikuisetkin kohtelevat toisiaan.

Olen seuraillut yhtä TV-ohjelmaa. Yksi rock artisti valitsee 20 naisesta parhaimman, yksi toisensa jälkeen hän karsii pois. Mitä peliä eräät niistä naisista pitää siellä. Erittäin ovelia ja jopa valehtelevat jotta saisivat pois he jotka he katsoo pahimmiksi rivaaleikseen. Siinä ohjelmassa näkee millaisia naiset voi olla, miten naisen toimii eri tilanteissa. Siellä mobataan, kiusataan ja puhutaan valheita toisistaan. Karmea ohjelma. Kun tuli katsottua eka ohjelma, niin ajattelin katsoa koko sarjan. Oppiihan niistä toisten toilauksista aina jotain uutta ;)
    .

3. Veskari Vierailija

Se joka esittää jonkun syytteen toista kohtaan on todistusvelvollinen. Että ooppa hyvä ja copypastaa missä oon niin sanonu...:D :D :D...

Oottelen täälä mielenkiinnolla, käyn joka päivä kattomas. ;D ;D

4. Veskari Vierailija

Mä en olekkaan väittänyt kirjoittavanin vain yhdellä nikillä. Mutta en käytä varjonikkejä niin että vakinikillä kirjoittaisin ja antaisin itsestäni vain hyvän kuvan ja varjonikeillä sitten sanoisin oikeasti mitä ajattelen. Tätä luulin sen alkuperäisen tarkoittavan. (Mut sen tarkoitusperät olikin näköjään ihan muut :D) En tiedä oletko sinä kun vaihtelette nikkejä liukkaasti kuin lahna ;D

No nikkien vaihtelu tosiaan suojaa siltä ainakin jos joku oikeasti olis (siis eihän täällä ole ;D) vittumainen niin se ei paljastuisi kun vaihtelee nikkejään. Eli luullaan että on monta vittumaista mutta onkin se yksi eri nikeillä.

5. Onko joillakin ihmisillä niin paha olo, että pitää täällä päivät pitkät ilkeilemällä levittää sitä pahaa oloa muillekkin? Ei se teidän paha olo siitä mihinkään katoa. Eikö teillä ole kelle puhua? Minä säälin näitä kaikkia täällä jotka tälläisillä ilkeilyillä ja toisten nikkien vainolla ja mustamaalauksella yrittää ilmeisesti itselleen hyvää oloa tuoda?

Oletteko vailla ystäviä, (miksihän?) ei ole aviomiestä ei perhettä yksin maailmassa ja katkeria? Olisitteko halunneet nuo ja teillä ei ole vai onko mies joka ei välitä?

Enkä tarkoita vain tätä lainattua vaan näitä kaikkia nälvijöitä vai onko tässä vain yksi joka purkaa pahaa oloaan monena nikkinä?

6. Mä luulen... Vierailija

...että se on Healer joka kyttää veskaria. Se pelkuri ei uskalla omalla nikillä. Työtön ja miehetönkin se raukka on. Eli on sillä asiat huonosti.

7. muuuuuuu Vierailija

Oletko selvännäkijä kun tulee taas pitkä luonne- ja motiivianalyysi parin lauseen vuoksi? Mikä sun ongelmas on kun meuhaat noin muutman kommentin takia?

8. pallo takaisin Vierailija

Älkääpäs sotkeko hiileriä tähän. Etkö itse uskalla hiileriä mollata vakinikillä?

9. lkajds Vierailija

Se on sun tyylis.

10. Vakinikitön Vierailija

Pönttö, ei vakinikkiä voi käyttää jos ei ole.

11. Pallo kokonaan pois Vierailija

Yhtään sen paremmin ei täällä ketään tarvitse mollata. Oli Healer tai Vesimies. Nuo jotka heitä mollaavat todistavat vain sen että heidän elämänsä täyttyy kyseisillä nikeillä ja heidän edesottamuksillaan. He itse tekevät nuo nikit tärkeiksi kun kokoajan heitä vainoavat.

Kadehditteko niitä nikkejä noin kovasti? Tiedän mitä vastaatte, mutta miksi sitten nuo nikit ovat teille niin tärkeitä ja merkittäviä? Ovathan he, kun koko ajan heistä kirjoitatte? Minun mielestäni hieman sairasta. Sairasta on kaikki pakkomielteinen ja sairaalloinen nikkien perässä juoksu ja heille ilkeily Tässäkin juostaan Vesimiehen perässä sairaalloisesti, kyllä lienee nikki teille merkityksellinen. Ette muuten tuhlaisi häneen aikaanne.

12. Kauan palloillut Vierailija

Minä luulen että tässä kirjoittelee yksi persoona vain. Tai toinen on tuo joka toi Healerin esiin. Tai mistä tietää että olisi yksi ja sama joka ensin ilkeilee Vesimiehelle. Sitten kun hän ei vastaa, niin itse alkaa ilkeillä Healerista, että muut luulisi että Vesimies kirjoittaa nikittä. Uskokaa tai älkää, kyllä täältä noinkin sairasta porukkaa löytyy.

Minun mielestä nuo jahtaajat ja ilkeilijät ovat sairaita. Heillä on jokin pahasti vialla. Minä en voisi kuvitellakkaan käyttäytyväni noin.

13. Kauan palloillut Vierailija

Esimerkiksi sinä, mitä saat itsellesi näistä kirjoituksista? Minun mielestäni ei ole normaalia jahdata jotakuta nikkiä. Oli se sitten kuka hyvänsä. Minä en niinkään kirjoita sen takia että sympatiseeraisin ketään kohdetta erityisesti vaan koska ihnoan ja halveksin tälläistä tapaa kiusata mitä sinä ja kumppanit??? harrastatte. Vielä sairaampaa on jos olet vain yksi nikki kaikkien näiden takana. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. En voisi kuvitella kenenkään vanhemmaan käyttäytyvän näin edes salaa itsekseen. Minä häpeäisin.

14. Kauan palloillut Vierailija

Noita paria lauseita on aika paljon. Oletko itse niiden takana kun noin reagoit? Sinunko mielestä tuollaiset on fiksuja? Ihan ilman mitään vain ilkeillään ja riitaa haastetaan? Sellaistako sinä kannatat? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia ettet heille välitä tuota asennetta. Tuolla jolle vastaat ei mitään ongelmaa ole vaan noilla sairailla riidanlietsojilla. On surullista, että yhteiskunta on tullut siihen pisteeseen, että tuommoinen käytös on joillekkin ihan normaalia ja hyväksyttävää? Mitä jos lastasi alettaisiin kiusata koulussa? Tuo mitä nuo jotku sairaat yksilöt täällä harrastaa ketä kohtaan kulloinkin on kiusausta.

15. Samaa mieltä noiden Kauan palloilleen ja läpeensäkyllästyneen kanssa. Nuo paskanlässyttäjät ja riidanhaastajat pilaa koko paikan.

16. Turpo Vierailija

Ketkä nikit paskaa lässyttävät ja riitaa haastavat? Kai voit suoraan nikit sanoa, kun anonyymisti kirjoittelet? Vihjailu on sietämätöntä.

17. ja höpön höpön Vierailija

Täällä mitään jahtaamista ole. Näette taas mörköjä siellä missä niitä ei ole. Täällä on yksi joka koko ajan arvostelee toisia ja jos häntä arvostellaan takaisin, niin nostatte metakan. Kyllä minusta metsä saa vastata niinkuin sinne huudetaan. Vai onko se tyyppi itse joka puskanikeillä itseään puolustaa?

18. missä muka Vierailija

No kertokaa kuka täällä taas jahtaa ja ketä, kun minä en mitään sellaista näe?

19. siis mistä Vierailija

ihmeestä sä puhut? Vai neätkö näkyjä?

20. hehehehheeeeeeee Vierailija

Päivä? Yöllähän sä täällä olet. Taas valehtelet.

21. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Tämä taitaa olla jo aika yleistä lukuisilla palstoilla, ei siinä mitään, se vahvistuu mitä itse kukin haluaa ominaisuuksia itsessään vahvistaa. Sen mukaan sitten oma Tie rakentuu, juuri niistä "vahvoista" rakennusaineksista, aikanaan näköisekseen. :)

22. Toinen kyllästynyt Vierailija

Ei niitä voi kun ne vaihtelee koko ajan nikkejään.

23. Toinen kyllästynyt Vierailija

Eikö nämä tälläiset ole ihan turhaa? Minä en puolustele ketään nikkiä enkä tunne syytä nimenomaan Vesimiestä puolustella, en vain pidä tämäntyyppisistä riitaahaastavista ja pelkkää negatiivisyyttä tihkuvista viesteistä? Pelkkää riidanhaastoahan tuo on? Mitä sinä saat tästä? Näitä samoja heitellään Awaan, LF:ään, Winkiin...

Mitä te tälläisten kirjoittajat ajattelette? Niinkuin joku sanoi, toivottavasti teillä ei ole lapsia ja samat sanat mitä joku myös sanoi, että minä en kehtaisi kirjoitella tuollaisia, minua hävettäisi.

24. Toinen kyllästynyt Vierailija

Niinpä, perikatoon vie noiden tie jotka tuollaista negatiivisyyttä haluavat vahvistaa. Sitä niittää mitä kylvää. Kyllä he sen edestään löytävät. Minä toivon, että nuo ovat vielä nuoria, koska en voi ymmärtää aikuisilta tuollaista käytöstä. Järkyttäävää ajatellakkaan että keskuudessamme kuka tahansa vastaantuleva voi olla tuollainen täällä tuollaisia kirjoittava.

25. makunsa kullakin Vierailija

Minä taas en tykkää vesimiehen ainaisista negatiivisistä kommenteista ja arvioinneista muita kirjoittajia kohtaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri