E
ettäs tiedätte
Vieras
Tullut tässä mieleeni kun "melko usein" täällä tehdään aloituksia kuinka se ja se palstalainen ärsyttää ja suuresti ja vali vali niin mä en voi ymmärtää sitä.Tänään esimerkiksi oli se epämääräinen Rukoilijasirkan lynkkausketju ja milloin kukakin saa osakseen samanlaisia.Olen siis miettinyt asiaa keskenäni ja tulin kertomaan ihan yleisesti teille kaikille (koska teitä kiinnostaa
), että itse ainakin näen esim. sirkan,Savannan,Lunaticin ja Bad Virginin ja monet muutkin "kiistanalaiset" hahmot hyvin mielenkiintoisina juurikin heidän erilaisuutensa vuoksi.Mun mielestä on kiva seurata miten nämä henkilöt pysyvät aina juuri omina itsenään joka ketjussa ja ilmaisevat sen oman mielipiteensä ja puolustavat sitä vaikka mikä olisi.Harvoin olen heidän kanssaan samaa mieltä,mutta en mä silti koe,että pitäisi tehdä aloituksia ihan erikseen kuinka ärsyttäviä he on.Miettikääs millainen palsta olisi jos näitä tyyppejä ei täällä olisi?Melko tylsä palsta kun kaikki olisi aina samaa mieltä ja joka asiassa silittämässä toistensa päätä.tämä on todellakin vain nettimaailma..