Hae Anna.fi-sivustolta

Mielipiteenne tästä, vedonlyönti

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä aho,.,., 02.03.2011.

1. aho,.,. Vierailija

No niin...
    Katselin kovalevyltäni sellaista sarjaa kuin ufot.

Väittivät asiaan perehtyneet, että vuonna 2011 on esim amerikkalaisten pakko tunnustaa että ufoja on ollut maan ilmakehässä ja armeijan henkilöstö on jopa "kommunikoineet" heidän kanssaan. Tähän tulokseen on päädytty, siis asian julkaisemiseen, liian suuren todistajajoukon, lähinnä lentäjien, takia. Mitäpä olette mieltä asiasta kanssamatkustajat. Itse olen ilman muuta sillä kannalla ettemme ole ainoita tällä valtavalla alueella. Mikäli he ovat ystävällisiä toivotan omasta puolestani tervetulleeksi, tekisi oikein hyvää meidän maapallon ilmapiirille.

2. Uuups! Vierailija

Katsoin kyllä ne ohjelmat. Kieltämättä uskottavaa dokumenttia oli. Äänestän siis OK.

3. Uskoisinkohan Vierailija

Näin kyllä jutut. Onkohan bluffia vai totta. Aidon tuntuisia kyllä olivat joten en kiistä missään tapauksessa. On kyllä outoa ajatella ettemme olisi maailmanvaltiaita, ainakin raamattu menisi aivan uusiksi. Eikö se olisi todella valtava muutos? Silloinhan esim Jeesuksen syntymä menisi aivan uusiksi!

4. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Voisi ollap parasta siirtää Ufojen olemassaolon julkaisua muutamalla vuodella, sillä noita 'kriispesäkkeitä' tuntuu uutisten mukaan jo olevan muutenkin liikaa ja lisää näyttää tulevan!

5. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Vaikka kuinka moni sanoo nähneensä ufon, se ei todista mitään siitä, että maapallolla vierailisi maapallon ulkopuolisen älykkään elämänmuodon edustajia. Ilman konkreettisia todisteita minkään valtion ei ole pakko "tunnustaa" mitään.

Jos tarkoitat valtavalla alueella maailmankaikkeutta, niin minäkin pidän todennäköisenä sitä, että muuallakin kuin tällä planeetalla on elämää. Mutta se elämä ei välttämättä ole älykästä.

Pari linkkiä:
    Kirjat - HS.fi
    Fermin paradoksi ? Wikipedia

Last edited: 02.03.2011
  6. Tittelituura Vierailija

Musta muut maailmankaikkeuden kansat eivät ole ruumiissa fyysisessä muodossa, kuten puolestaan me ihmiset olemme. Sen vuoksi en usko, että invaasiota maan päälle tapahtuu. Enkä usko ufo-esiintymisiin.

Itse ajattelen, että ihmiskunnan henkisen tai minkä sitten tason tahansa tulee nousta (sillä suurin osa ihmistä on hyviä, mutta elää reppana ruumiissa), ja sitten saamme yhteyden muihin kansoihin, joita on maailmankaikkeudessa. Astraalilla.

7. Stella B Kulkija Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin. Tai sitten siellä on jotain mitä ei meidän ihmiskuntamme älyllä ja viisaudella edes osata kuvitella. Jotakin joiden olemassaolo ja toiminta ei perustu millään tavalla tämän maapallon fysiikan, henkisten tai loogisten mittapuiden varaan. Onhan tästä jo tullut pieniä vihjeitä ainakin tähtitieteessä, kun löysivät tähtiä / planeettoja, jotka liikkuivat täysin meidän fysiikan lakiemme vastaisesti. Tätä tutkijat pitivät täysin mahdottomana, vaikka aivan omin silmin ja laittein asian havaitsivat (tämän näin televisiossa, joko uutisissa tai tiededokumentissa, en muista kummassa). Kertonee älyn avarakatseisuudesta jo paljon.

Sorry mutta minua huvittaa aina nämä "ei välttämättä älykästä". Se vihjaa, että kirjoittaja katsoo ihmiskunnan määritelmän älystä olevan se korkein lähtökohta. Samalla ikäänkuin sivuuttaa sen mitä oikeasti älykäs ihminen ymmärtää varsin todeksi. Koska universumi on tosiaankin aika mittaamaton ilmiö ja se mitä siitä todella - todistetusti- siitä tiedämme, on hyvin rajallista, on lähinnä naurettavaa pitää meitä universumin kruunuina. Siitäkään ei ole mitään todisteita.

Voi olla, että "ei ole älykästä" mutta voi olla että on jotain sellaista mitä emme ole koskaan ennen kohdanneet emmekä edes osanneet ajatella. Voi olla että siellä on molempia. Niin kauan kuin todisteita ei ole mihinkään suuntaan, on vain uskallettava katsoa mitä aika tuo tullessaan.

8. maagikko Vierailija

Kaiken kaaoksen keskellä voisi antaa sitä tietoa, kerran ja kunnolla.
    Tuo pikkuhiljaa tiputtaminen pienin annoksin ei luo kuin epävarmuutta: onko, eikö, onko. No onhan sitä tietoa annettu.

Mutta suomalainen ei usko vaikka pihalle laskeutuisi minkälainen vempain.

9. pe..kele Vierailija

voihan sitä luottaa vaikka siishen sisäiseen varmuuteen, perkele, tarvitaanko jotain todisteita sitten enää.

10. maagikko Vierailija

nenepä innoissas kertomaan ulkopuoliselle mitä olet kokenut, niin pian sinua alkaa ympäristö yrmimään. Samoin vaikka olisit kauhuissasi kokemastasi.
    Olen nähnyt kahta mallia päivänvalossa silmät auki UFOja. Jos niihin replikaaneihin on uskomista olen sellaisenkin nähnyt avoimin silmin ja sen sain karkotettua eteisestä oven läpi. Olen nähnyt avaruuskaverin vaikka en niihin silloin uskonut, en ainakaan että juuri minulle näyttäytyisi.
    Olen nähnyt Arthuruslaisen, joka antoi minulle neuvon terveydenhoitoon.
    Onneksi minua ei ole valkotakkiset hakeneet, tiedän kyllä joitakin jotka ovat joutuneet hoitoon, paljon viisaampia kuin minä ja sinä.
    Todistettavasti jokainen kokia oli sitten kyseessä synnytys tai hyvä kalaonni haluaa jakaa kokemuksensa ei kerskaten vaan ehkä hämmästellen. Kuinka kurjalta sitten kuulostaakaan kielteiset jupinat (mene hoitoon, muista lääkitys ym)
    Minulle sanottiin aikoinaan: No sä oletkin aina ollut niin herkkäuskoinen. Nyt en usko vaan tiedän.

11. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eipähän ne usko ei!
    Oletan ettei 'he ' tuonne kaaoksen keskelle tule lähiaikoina, sillä se vasta lisäisi kaaosta !
    Putkahtaisivat tulla tänne suomeen ensin!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri