Mielipiteitä jne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkäisy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkäisy

Vieras
mikähän olis viisain valinta ehkäisyksi?

1. kondomi
2. mini-pill (on minipilleri), (cerazette kokeiltu ei sopinu yhtään)
3. joku muu, ehdota?

Lasta en kesken opiskelujeni haluais ja menee ainakin pari vuotta ennenku olen valmis.
Köyhänä opiskelijana mulla ei ole paljon rahaa joten hyvä olis jos olis edullinenkin.
Niin ja varmaan kaikista tärkeintä olis se ettei siitä aiheutus mitään järkyttäviä vuotoja niin kuin cerazette teki. Omaan jo valmiiksi runsaat ja kipeät kuukautiset ja matalalla hemoglobiinilla tulee nopeasti heikko olo.

Mulla on toiminu tosi hyvin noi Evra-ehkäisylaastarit. Pillereiden kanssa ollu mieliala- ja pahoinvointiongelmaa, Rengaskin oli hyvä kunnes alapää päätti ettei se enaa halua sitä. (jatkuvat hiivatulehdukset)

Hormonikierukka. Pitkällä tähtäimellä erittäin halpa ehkäisykeino ja ymmärtääkseni myös varmin. Mulla vuodot loppui sen kanssa kokonaan.

Hinta vaan voi kerralla maksettuna olla opiskelijalle se "ei"-juttu. Itselläni eka kierukka toimi hyvin, mutta toisesta oli jos jonkinlaista vaivaa ja jouduin poistattamaan vuoden käytön jälkeen. Oli kallis vuosi.
Moni terveydenhoitaja/kätilö sanoo, että ehkäisyrengas olisi hyvä. Se on paikallinen niin kuin kierukkakin, mutta onhan silläkin hintaa.

että yhdistelmäpillereistä sain 2viikkoa putkeen kestävän migreenin..luulin saaneeni vähintään aivoverenvuodon. En siis sitä ennen sairastanut migreeniä eikä uusia kohtauksia ole ilmennyt lopettamisen jälkeen. tiedä sitte suodaanko mulle enää yhdistelmiä kun kävi noin??

Yhteistyössä