Mielipiteitä kaipaan...ystävästä/ystävyydestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sadie

Vieras
On siihen malliin vituttanut nyt pari päivää ja olen todella lähellä että kirjoitan ystävälle(?) viestin että kiitti ja moi.

Joskus vajaa vuosi sitten muutettiin uuteen asuntoon ja hän on käynyt meillä vain kerran, minä olen käynyt hänen luonaan useastikin, en tosin nyt pariin kuukauteen kun ärsyttänyt sen verran.

Perjantaina pyysin häntä meille että otetaan vähän viiniä yms, mutta jätti kommentoimatta koko asiaan ja poistui paikalta (meitä oli siis tässä tilanteessa muutama ihminen).

Musta toi oli niin törkeätä että.

Ei hän enää mulle edes soittele, vain jos on jotain asiaa, siis oikeasti asiaa. ei niin kuin ennen :(

höh ehkä on tapahtunut hänestä jotain teidän suhteessa joka on sitten lerputtanut hänen yhteydenottopidon ? Sun kannattaa kysäistä varmaan silti suoraan ja olla että kun sun mielstä tää on vähän ykspuolista että onko jtn tapahtunut mistä sä et ole tietoinen vai etkö sä vaan ole hänelle enää niin hyvä ystävä ?

Esim mulla ko esikoinen syntyi niin yks hyväkin frendi lakkas täysin pitämästä yhteyttä, minä pidin ja hän vastasi mutta hänen puoleltaan kuivui kokonaan ns. kokoon.. ? i dont know why .. no mut en siitä sit paineita ole jaksanut ottaa, lähettelen viestiä ko siltä tuntuu, vastatkoon hän tai ei.. ystävällinen ja kiltti kuitekin on.

Ehkäpä hänellä on jotai käynyt omassa elämässä ja siksi raakkaa nyt asioita tärkeysjärjestykseen.. ? mun frendi esim erosi miehestään samaan aikaan ja hänen elämänsä muuttui sillä tavalla.. vaikak pidin yhteyttä ja yritin kysellä niin en silti kuulunut hänen intresseihinsä ykkösenä.

niin voiskohan kyse olla sitten juuri tuosta kateudesta, samaa on miehenikin miettinyt, mä olen häntä nuorempi mutta mulla on vakkarityö, omistusasunto ja mies. hällä ei ole näistä mitään niin onhan elämän tyylikin hieman erilainen

Yhteistyössä