Mielipiteitä, matto olkkariin? sisustussilmää omaavat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ottaisin valko/beigen tai ehkä jopa kokonaan beigen

Meillä oli olkkarissa iso valkoinen "nukkamatto", voin kertoa ettei se ollut valkoinen kovin kauaa :D

nojoo, ihan puhtaan valkoista en uskalla ottaa, mutta luonnonvalkoinen voisi mennä. Jos sen vielä käsittelis suoja-aineella ensin. Tuota ekaa juuri ajattelin, että siitä ei ehkä pistä joku pieni likaläntti samalla tapaa silmään kuin ihan valkoisesta matosta :P vaikka tuo kuosi ei ihan täysin miellytä.

Meillä valkoinen matto meni harmaaksi, siis ihan kun sen päällä käveltiin. Mitään likalänttejä ei ollut, mutta väri vain ei ollut hetken päästä enää valkoinen. Meidän matto oli tosin ihan puhtaanvalkoinen

[QUOTE="vieras";28803254]Taas yksi esimerkki täysin turhasta kysymyksestä.

Sisustaminen ei ole pelkkiä värejä, vaan täynnä asioita, jotka pitää ottaa huomioon.[/QUOTE]

noo, me jotkut tykätään jauhaa turhasta. eihän sun ole PAKKO osallistua, eihän?

Meillä valkoinen matto meni harmaaksi, siis ihan kun sen päällä käveltiin. Mitään likalänttejä ei ollut, mutta väri vain ei ollut hetken päästä enää valkoinen. Meidän matto oli tosin ihan puhtaanvalkoinen

:/ harmi. Meillä on keittiössä puhtaan valkoinen puuvillamatto, se menee myös harmahtavaksi käytössä, ja kun se on tasapintainen niin siitä erottaa kaiken lian. Nukka ehkä vähän antaa anteeksi kun on elävämpi. Mutta keittiön maton saa pesty koneessa, joten no problem.

Tumma matto olisi ehdottomasti käytännöllisempi, mutta kun mä en kestä katsella sitä vaan haluan jotain vaaleampaa :D lisäksi koiran vaaleat karvat loistaa tummalla matolla.

[QUOTE="aloittaja";28803278]:/ harmi. Meillä on keittiössä puhtaan valkoinen puuvillamatto, se menee myös harmahtavaksi käytössä, ja kun se on tasapintainen niin siitä erottaa kaiken lian. Nukka ehkä vähän antaa anteeksi kun on elävämpi. Mutta keittiön maton saa pesty koneessa, joten no problem.

Tumma matto olisi ehdottomasti käytännöllisempi, mutta kun mä en kestä katsella sitä vaan haluan jotain vaaleampaa :D lisäksi koiran vaaleat karvat loistaa tummalla matolla.[/QUOTE]

Entäs harmaa? Ei mikään tummanharmaa kuitenkaan

Mä en valitsisi tuollaista kuviollista mattoa (ihan vaan siks että ne ei musta ole koskaan kivan näköisiä, mielipidejuttu).

Minkä värinen teidän lattia on? Mä lähtisin etsimään lattian kanssa samaa sävyä olevaa mattoa. Sulautuu kivasti eikä pistä silmään. :)

Vaalea tammi. Vaaleanharmaastakin näkyy ne koirankarvat, ja nyt sain jo pakkomielteen tuosta ekasta "kuvio" matosta, joten se lähti jo tilaukseen :) tuo beige kuvio sopii varmaan lattian sävyyn hyvin.

Makuasioitahan nämä ovat, kuvailusi perusteella sanoisin että teidän olkkari on aika tyhjä canvas, voi lähteä viemään mihin tyyliin haluaa.

Itse pidän mustan kanssa keltaisesta, tässä ehdotuksia joita itse harkitsisin:

[IMGhttp://shop.catalina.fi/WebRoot/OVK/Shops/03082009-150883/4F3E/56D6/321D/AC6F/F1CC/0A28/1008/A19C/ESP-6100-04.jpg [/IMG]

Cross_Walk_-_ESP-3103-03.jpg

Feather_-_ESP-3110-01.jpg

kiitos mutta mä saisin migreenin noista väreistä, ja tuo lila + vaaleat koirankarvat = hermoromahdus. Vaalea lehtimatto ihan kiva, mutta ei yhtään mun tyyliä noi kukkakuviot :)

Kaikki kivoja muiden kodissa, ehdottomasti! ei mitenkään rumia

Yhteistyössä