mielipiteitä? mun ja miehen keskustelut tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei enää ei ei ja ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitoksia teille kahdelle
en tosiaan ole miettinyt että mies olisi katkera, mutta hyvin mahdollista että voi olla
se vaan menee yliymmärräyksen se että mä ymmärrän sen että hän haluaa purkaa tunteensa minuun mutta minä kun en saa, hän alkaa heti mulle siitä mesoamaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ex soittaa tänne ja haukkuu minun lapseni koska minun lapseni sairastuttavat hänen lapsensa, kerran oli mahatautia jonka hän syytti meiltä tulleen vaikka lapsi ei täällä ollutkaan eikä meillä mahatautia ollut.
Ex tekee omat päätöksensä ja odottaa että mies tekee niin kuin hän haluaa muuten mies ei saa nähdä lastansa.
Miehen ex anoppi soittelee, tässä taannoin oli tämä lapsi soittanut mummolleen ja valittanut korva on kipeä, mummopa soittaa miehelle ja vaatii miestä lähtemään hakemaan lasta ja viemään päivystykseen, mies kieltäytyi että hän ei ole edes lapsen huoltaja, hän hoitaa lapsen kun lapsi on täällä mutta muuten lapsen äiti hoitakoot, ex anoppi alkoi sitten sanomaan että sinulla on auto, lapsen äidillä ei. Johon mies sanoi että hän menee juuri töihin, hän ei pysty. Ex anoppi sanoi että niin on lapsen äitikin töissä. Mies totesi vain kylmän rauhallisesti ei voi viedä lasta, menee töihin, lapsen äiti saa hoitaa.

Eli joskus välillä mies kykenee sanomaan ei, mutta ei riitä että ex meitä haukkuu, niin haukkuu exän äitikin ja syyttää minua kaikesta. Minun takia mies ei voi olla lapsensa äidin käytettävissä 24H

Kiitoksia vain kaikille, mieli tosiaankin parantu juu

Huh, on se exäkin aika hirviö! Saanut anopinkin puolelleen. Uskomatonta, että kaikki pelkää exää ja toimii niin kuin hän haluaa.
Mä en kyllä alistuis. Onhan heillä tapaamis sopimus kirjallisena??
Jos exä uhkailee, ettei isä nää tyttöä niin ei muuta, kun lastenvalvojaan yhteys. Eihän se exä voi teidän elämää tollain terrorisoida.

en tosiaan ole miettinyt että mies olisi katkera, mutta hyvin mahdollista että voi olla
se vaan menee yliymmärräyksen se että mä ymmärrän sen että hän haluaa purkaa tunteensa minuun mutta minä kun en saa, hän alkaa heti mulle siitä mesoamaan

Tässä asiassa mies on kypsymätön. Ei jotenkin osaa käsitellä asiaa ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:

Tässä asiassa mies on kypsymätön. Ei jotenkin osaa käsitellä asiaa ollenkaan.

Tuo on niin totta, mä olen tätä purkanu mun naapurille, äidilleni en uskalla
en tiedä oloni on taas niin huono ja uupunut, laitan patjan tyttöni lattialle ja nukun siellä ainakin tulevan yön.

Yhteistyössä