Mielipiteitä muumi- tai muista halvemmista vaipoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs äiti

Vieras
Miten muumivaipat pitää pissat ja kakat? Meillä 2v poika, isokokoinen. Päiväkoti vaatii teippivaippoja, ja jotenkin tuntuu että yksi paketti kuluu siellä TOSI nopeasti (no, kyllä itsekin vaihdan pojan vaipan aika tiuhaan, mutta tuntuu että pk-vaipat kuluu ihan luvattoman nopsaan) , joten ajattelin ostaa sinne vähän halvempia vaippoja kun imukyvyn ei kuitenkaan tiuhasta vaihtovälistä johtuen tarvi olla luokkaa super..

Kokemuksia siis, kiitos.

Niin ei sitten olla vaippaiän jälkeen käytetty muuta kuin Liberoja tai pampersseja.. Kerran ostin jotain dailyja ja ne oli aika huonoja. En sitten oo viitiny kokeilla muita, pitäytyny vaan noissa hyväksi koetuissa..

Mä oon ollu tosi tyytyväinen muumi vaippoihin. Ei meille kyllä mitkään pampperssit ja liberot käykään, kun kamalat vaippaihottumat tulee kummistakin.. Muumit on hyviä =)

Muumit hyviä iholle, mut muuttuivat kivikoviksi pissasta ni ei käytetty niitä enempää. Pirkka-vaipat ihan ok, lidlin toujours-vaipat teippivaippoina hyviä, ne lidlin housuvaipat ei ollu hyviä. Mut saman hintasia noi lidlin vaipat on ku pampersitkin ku ostaa pampersit megapakkauksessa tai tarjouksesta.

Meillä Muumit ei sopineet vauva-ikäisenä. Isompana käytössä oli vain housuvaipat ja ne oli hyviä :) Halvemmista on oltu tyytyväisiä pirkkaan ja lidlin vaippoihin, mutta jälkimmäisten merkki on tainnut vaihtua sen jälkeen. Niissä oli sellanen raitakin, mikä näytti ulospäin onko vaipassa pissaa vai ei.

en tiiä mut meil toi muumi ei oo kyl kuivana pitäny :( Vaik kuitenkin vaippaa suhteellisen tiheään vaihettiin . No nyt tyttö onkin aika iso( 1,9v) käy potalla pääsääntösesti päivisin , ni vois tietty kokeilla....ku ei tarvis niin imukykynen olla..
Meil pampperssit ja lidlin vaipat parhaixs koettiin .....

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Meillä noille kahdelle nuorimmalle on tullut kaikesta muusta ihottumaa, paitsi muumeista ja pamperseista.
Ja pirkan housuvaipoista, mutta ne on mun silmään samaa kamaa kuin muumin housuvaipat, tulee varmaan samalta valmistajalta.

Sit ne tehdään muumivaippatehtaassa molemmat. Muumivaippa on ainoa Suomalainen (kertis)vaippa.

Muumeja en testannu tytöllä ku kerran, niistä ei kyllä oo mitää muistikuvaa.. Mutta jos sä haluat halvempia vaippoja ostaa ni ehdottomasti suosittelen Lidlin vaippoja. Ne oli parhaita ja me käytettiin niitä jatkuvasti. Pampersit valskas, Liberoista tuli ihottumaa, jotai muitaki halpoja vaippoja kokeiltiin mutta jäi vaan kokeiluks..

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Meillä noille kahdelle nuorimmalle on tullut kaikesta muusta ihottumaa, paitsi muumeista ja pamperseista.
Ja pirkan housuvaipoista, mutta ne on mun silmään samaa kamaa kuin muumin housuvaipat, tulee varmaan samalta valmistajalta.

Sit ne tehdään muumivaippatehtaassa molemmat. Muumivaippa on ainoa Suomalainen (kertis)vaippa.

En tiedä, kun en enää ole K-kaupassa töissä. Silloin hyllyttäessä kyllä aina huomasi, mitkä Pirkka-kamat tulee miltäkin valmistajalta, mutta vaipat ei kuuluneet mulle.

Sen vaan olen huomannut, että ne housuvaipat on ihan tasan samanlaisia, eri kuosilla vaan. Eikä niistä kummastakaan tule ihottumaa =)

Ei noi muumit mitään halpoja ole. Saanko kysyä et miten pitkään te pidätte noita kertiksiä yleensä lapsilla kun ne ei pidä? Meillä on muumit pitäneet yötkin. Liberot ovat taas huonoja kun ovat niin matalia. Päästävät kakat yli.

Yhteistyössä