Mielipiteitä nimestä Nelli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitix3"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naapurin kultainennoutaja on Nelli. En osaa enää kuvitella ihmislasta sen nimisenä, mutta jos pitäisi niin tulee mieleen jotain tylsää ja särmätöntä. Liian kilttiä ja nähtyä.

Mun tyttären nimi on Nelli. Se on vanha nimi, mutta ei silti tänäpvänä kauhean annettu. Ja joo koirille annetaan tänäpvänä paljon nimiä, mitä on ihmisillä on, joten se ei mulla ainakaan asiaan vaikuta... Tosin meidän mummun mielestä nimet Jami, Ronja, Nelli ja monta muuta on koiran nimiä...Tosin tottuneet vähän eri nimiin mitä tänä päivänä annetaan... Meidän tuleva tyttö saa nimen , mitä moni sanoo kans koiran nimeks, mutta eipä mua haittaa. Jokainen itse päättää nimen lapselle ja jotkut pitävät erikoisista nimistä ja jotkut vanhanaikaisista. Meitä löytyy moneen junaan:)

Antakaa ihmeessä vaan se nimi, johon olette mieltyneet. Kyseessä on nyt kuitenkin aivan suomalainen nimi, eikä mikään ulkomainen kauhistus. Niin ja vielä lopuksi onnea teille pienestä tytöstä.. :)

minä en ole koiralle kuullut tuollaista nimeä, mutta mites olis jotain muunnosta? esim nella, henni, henna, nenna, janna, jenna, jenni. vai ovatko mielestäsi liian perinteisiä?

Mun tyttären nimi on Nelli. Se on vanha nimi, mutta ei silti tänäpvänä kauhean annettu. Ja joo koirille annetaan tänäpvänä paljon nimiä, mitä on ihmisillä on, joten se ei mulla ainakaan asiaan vaikuta... Tosin meidän mummun mielestä nimet Jami, Ronja, Nelli ja monta muuta on koiran nimiä...Tosin tottuneet vähän eri nimiin mitä tänä päivänä annetaan... Meidän tuleva tyttö saa nimen , mitä moni sanoo kans koiran nimeks, mutta eipä mua haittaa. Jokainen itse päättää nimen lapselle ja jotkut pitävät erikoisista nimistä ja jotkut vanhanaikaisista. Meitä löytyy moneen junaan:)

kiitos tästä =) taitaa teidän Nelli saada piakkoin uuden kaiman meidän tytsystä =)

Nelli kuulostaa kyllä minustakin hieman liian kiltille nimelle..tai itse en niin tykkää, mutta tunnen kyllä muutaman pienen Nelli tytön, että mikset antaisi, jos nimi sinua mielyttää:)

Yhteistyössä