Mielipiteitä nimistä? ov

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Nämä on ehdolla meidän pojalle. Peetu, Eemi, Lenni ja Eeli. Kommentoikaa ja laittakaa paremmuusjärjestykseen. Mikä sopisi toiseksi nimeksi? toinen nimi ei saa loppua s-kirjaimeen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Nämä on ehdolla meidän pojalle. Peetu, Eemi, Lenni ja Eeli. Kommentoikaa ja laittakaa paremmuusjärjestykseen. Mikä sopisi toiseksi nimeksi? toinen nimi ei saa loppua s-kirjaimeen. =)

Eemi Oskari
Peetu Elmeri
Lenni Aleksanteri
Eeli Juhana

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Onko sulla esikoinen T? :saint:
Mun suosikki on Peetu, hyvänä kakkosena Eeli, sitten Lenni ja viimeisenä Eemi. Tokaksi nimeksi vaikka Mikael, Valtteri, Oskari...

Ei oo T esikoista. =)

Ok. Eräs tuttu, jolla on esikoinen T, on myös tuosta Peetusta kysellyt, siksi ajattelin että ootko se sinä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Lenni Luka Samuel on meidän pojan nimi, muita vaihtoehtoja voisi olla Lenni Joonatan, Lenni Oliver.
Muut nimet paremmuusjärjestyksessä: Eeli, Eemi ja Peetu

Lenni Lokin poikanen ja lokki Joonatan, eli Lenni Joonatan=lokinpoikanen lokki. Nimessä ei oo mitään vikaa, muuta ku tuo em. Tykkään kaikista neljästä nimestä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Peetu.

Minkä tyylisestä kakkosnimestä sä tykkäisit?
Perinteinen Juhani vai erikoisempi Alfred?

Tykkään monenlaisista. Pääasia on, että sopii hyvin ensimmäisen nimen kans. Juhani ja Alfred ei kuulu suosikkeihini.

1. Lenni (toiseksi nimeksi käy tosiaan vaikka se Mikael ;) ).
2. Eeli Mikael/Oliver/Joonatan tms.
3. Eemi tähän sopii mun mielestä myös ylemmät...
4. Peetusta en oikein tykkää :ashamed:

1. Eemi (Valtteri, Wilhelm, Oliver, Kasper, Johannes, Julius, Joakim, Anton, Aleksis)
2. Eeli (Samat kuin Eemille)
3. Lenni (Eemil, Hermanni, Elias, +samat kuin edellä)
4. Peetu (Hermanni)

Eemi ja Eeli tavallaan ihan ok, mut mua häiritsee kun ne kuulostaa siltä niin kun loppuis kesken, tykkään siis enemmän muodoista Eemil ja Eelis..
Peetukin ihan kiva mutta Lenni on mun suosikki! toiseksi nimeksi kävis joku pitempi nimi.

Yhteistyössä