Mielipiteitä syksyn me&i mallistosta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tande77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tande77

Jäsen
13.02.2008
54
0
6
En tiedä joko ketju olemassa mutta laittakaas mielipiteitä miltä näytti uusi mallisto???

Ihmettelen minäkin hintojen puuttumista...Saiko ne jostain esille?

Sukat oli kivoja muuten jotenkin jäi minusta laimeaksi mallisto..

Se äidin tunika oli ok ja sellainen päärynäpaita kiinnitti huomion, se ei tainnu olla vielä myynnissä vai oliko??

Pikaisesti ehdin katsoa..Illalla tarkemmin syynättävä ;)

Aivan IHANIA! Tein myyjälleni jo tilauksen noista limited editon vaatteista, toivottavasti kerkeän saamaan. Oli pakko tilata pojille ne mustat plyysitakit ja itselle se pallotunika. Aivan mahtavia!

Odotukseni olivat myös korkeammalla,jotenkin nyt ei vaan löytynyt läheskään yhtämontaa suosikkia kuin kesävaatemallistosta.Yhden puseron,tunikan ja housut silti tilaan varmasti,kunhan kutsut syyskuussa koittavat.

Hahaa! Olenko eka joka on käynyt kutsuilla? :D Kävin tänään myyjäni luona katsomassa ensiesittelyn. Nyt vasta näin kuvat netissä ja voin sanoa, ettei kuvat tee oikeutta. Taaskaan. Pakko sanoa, että vaikka fleecetakkien hinta hirvitti, niin se materiaali on aivan uskomattoman pehmeää. Kuin pumpulia pitäisi kädessään. Odottelen että eka palkka tulee niin tilaan kyllä tytölle sen pinkin fleecetakin. Tänään tilasin geishatunikan, kärpässienipaidan ja punapilkulliset legginsit. En malta odottaa että saan ne! :D

Huvittaa aina just nää kommentit minkä KolmeKertaakin heitti. Ihan kuin joku tae puuvillan laadukkuudesta olisi se paksuus. Että mitä paksumpi, sen parempi... Niillä on muutamia vaatteita, jotka on tehty nimenomaan ohut neuloksesta, jotta ne olisi mukavia ja ilmavia päällä. Panssaripaitoja ja teräshousuja on kaupat täynnä jo valmiiksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Huvittaa aina just nää kommentit minkä KolmeKertaakin heitti. Ihan kuin joku tae puuvillan laadukkuudesta olisi se paksuus. Että mitä paksumpi, sen parempi... Niillä on muutamia vaatteita, jotka on tehty nimenomaan ohut neuloksesta, jotta ne olisi mukavia ja ilmavia päällä. Panssaripaitoja ja teräshousuja on kaupat täynnä jo valmiiksi...

Olen kuule senverran montaa ko laftan tuotetta ihan ostanut ja kokeillut, en vaan näppituntumalla tätä sano. Typerää maksaa törkeitä hintoja huonosta tavarasta. Mutta kuten sanonta menee, ei se joka pyytää, vaan se joka maksaa...

Samaa mieltä laadusta Hehin kanssa. Meillä on ne viime kevään vaaleanpunaiset tunikat, sekä minulla että tytöllä. Aivan ihanan ohkaisia, mutta kestäneet toistuvaa pesua ja pitoa todella hyvin. Ei se paksuus kerro siitä onko tuote laadukas vai ei.

entisenä me&i myyjänä voin sanoa, että laatu noissa vaatteissa on mitä parhain. enkä sano sitä siksi, että saisin myyntiä sillä mulla ei ole enää mitään tekemistä ko. firman kanssa. mutta heidän vaatteitaan tulen varmasti ostamaan jatkossakin koska laatu on hintaan nähden korkea. meillä on nytkin pojalla krokotiilipaita, jota on pidetty viime syksystä lähtien ja useasti. pesty monen monta kertaa eikä mistään huomaa. ei nypyn nyppyä, ei saumoissa kiertoa ja värit on kuin uudessa. nyt alkaa olla lyhyet hihat jos. pistän sen huutikseen seuraavaksi ja saan todnäk kympin siitä takaisinkin vielä.

Entisen me&i myyjän kanssa täysin samaa mieltä laadusta! Mä ostin viime syksynä plyyshipotkarit 28 e ja pidin niitä vauvalla puoli vuotta ahkerasti. Jokaisen pesun jälkeen olivat kuin uudet ja myin ne loppuviimein huutonetissä 35 eurolla eteenpäin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Niiden laatu on niin surkeaa, etten edes harkitse hankkivani mitään. Ohutta plöröä.

samat mietteet..haalistuvat heti ja nukkautuvat.ei oikein hinta/laatu kohtaa.vaikka uutena hienon näköisiä.ostin useamman tuotteen ..ja harmitti ,kun tuommoisia laadultaan. :/

Nyt ehdin kurkata tarkemmin ja löytyi muutama suosikki vielä sieni ja sarvikuonopaidat.Mutta missä ne hinnat on?ois kiva löytää nekin.....
Itse olen myös paljon lasten paitoja pessyt ja pitäneet ja hyvin ovat kuosissaan säilyneet ;) Kalliita ovat mutta joskus voi vähän "herkkuja" ostella!

Yhteistyössä