Mielipiteitä tulvevasta hiusväristä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni vihreä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pieni vihreä

Vieras
Tällä hetkellä on vaalea tukka. Oma hiusväri on maantienharmaa/blondi jossa taitetta millin verran vaalean ruskeaan. :D Ajattelin, sopisiko jos kampaajalla laitattuttaisin tummaa ruskeaa alle, ja päälle ohuita, kirkaa punaisia raitoja, ja väliin siis ja reunoille jää vaaleaa.. Äääh, en tiedä näyttääkö se hyvälle!!!! :D
Aion mennä kampaajalle, ja kysyä mikä minulle sopisi. No, jos vastaus ei miellytä niin lataan pöytään yllä mainitun ehdotuksen. Olen hieman pulassa kun en ole varma tästä, mitä tulee.

Naamaltani olen kuin Shakira, sellainen kapea ja siro. Tässä linkkiä millainen ruskea, mutta sitä ruskeaa vaan vähemmän. Hiuskia olisi syytä myös leikata, ajattelin "revittyä" kampausta, eli pitkä kerroksittain leikattua. Ei tässä letissä kamalasti ole varaa lyhentää, kun nännejä nipinnapin hipovat. :p

Hui miten pitkä linkki: Google-kuvahaun tulos kohteessa http://www.rtvchannel.tv/wp-content/uploads/2010/05/Shakira-rtv1.jpg

Toivon, että värit onnistuvat, sillä blondauksen jälkeen värjäsin itse ruskealla, ja se tarttui vähän liian hyvin, lopputulos oli millin verran outo, kuvittelin siinä heijastuvan vihreää. Syväpuhdistavia shampoita olen silloin tällöin käyttänyt. Olen ollut hiuksiin tyytyväinen, mutta nyt jotain räväkkää ja nättiä pitäisi saada..

Yhteistyössä