Mielipiteitä/vinkkejä kitooos! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

<3

Vieras
Nyt alkas olemaan 8vuotta yhteiseloa miekkosen kanssa elettynä ja mulle riittää! No ei kai ny sentäs! :D Vaan oon täs pohtinu et mitäs kivaa me keksittäs tämän kunniaks. Mä en edes muista et koska oltas oltu ilman lapsia, jotenka ajatuksena olis tehdä jotain (parin tunnin aikana), niin et ystävä tulee katsomaan mukeloita siksi aikaa. Se vain et rahatilanne ei oo nyt paras mahdollinen, mut meniskö johonkin edulliseen ravintolaan syömään. Vai ostaisko kaupasta piknikvärkit ja jonku viinipullon esim. ja menis johki kauniiseen paikkaan eväiden kera, nauttimaan hiljaisuudesta. Mä oisin kallistumassa jälkimmäiseen, mutta tarkeneeko tuola? Tänään ainaki ollut kylmä tuuli ja mulla vielä flunssa päällä. Niin ja mitä hyvää sieltä kaupasta sit löytys piknikille? Aikaa ei ole oikeen väsätä itse mitään.. mut viini ja valkosipulipatonki ois ehdoton! :P Mitä muuta? tai onko parempia ideoita et miten ja missä käyttäis tuon muutaman tunnin ilman lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja as:
Menkää leffaan...Katotte jotakin romanttista ja hempeilette B)

Ei taida semmosta pyöriä klo16-18 :/ Ja jotenkin kaipais sellasta.. no "toisiinsa katsomista":D Ei leffan tuijotusta.. Vaan et oltas me vaan, juteltas ku kerrankin on hiljasta.. Ja syöminenhän on aina mukavaa :D

Yhteistyössä