Mulla on sellainen tilanne, että päänsärkyä (vaihtelevalla kovuudella) on ollut kaksi kuukautta. RV 20 meneillään. Sairaslomaa takana kolme viikkoa ja nyt hemoglobiinin takia neuvolassa sanoivat ettei varmaan töihin ole vieläkään asiaa. Nyt tässä olenkin kahden vaiheilla että otanko sen pitkän sairasloman kerralla, saisin tytönkin kotihoitoon, vai käynkö kokeilemassa aina välissä töitä? Työnantajakin sanoi että jos yhtään tuntuu että haluan olla kotona, niin ei haittaa kun he voisivat ottaa tällä hetkellä lomautettuja takaisin töihin minun tilalleni. Miten te tekisitte?
Päänsärkykohtausten aikana ei puhettakaan että edes voisin olla töissä, mutta nyt mulla hannaa vastaan se, että välissä on hyviäkin päiviä jolloin on ihan hyvä olo. Kalliiksihan sekin kyllä tulee työpaikalle jos aina sairasloma uudelleen katkeaa ja alkaa...
Päänsärkykohtausten aikana ei puhettakaan että edes voisin olla töissä, mutta nyt mulla hannaa vastaan se, että välissä on hyviäkin päiviä jolloin on ihan hyvä olo. Kalliiksihan sekin kyllä tulee työpaikalle jos aina sairasloma uudelleen katkeaa ja alkaa...