U
uppista
Vieras
Eli olen tässä väitellyt ystäväni kanssa,että jos on kp 28 (säännöllinen)
esim.
Jos viimiset kuukautiset ovat olleet 16.3 hedelmällinen jakso nousee 26.3 ja 31.3 hedelmällinen jakso laskee.(käytetty perhesuunnittelun ovulaatiolaskuria)
Toisen (terve.fi ovulaatiolaskuri) ovulointi olisi tapahtunut 30.3
Jos olet vaikka ollut yhdynnässä 30.3 hra A´n kanssa
ja Hra. B´n 1.4
Yllä väittelyn alkutiedot..
Ystäväni mukaan tätä pystyisi käyttämään isyyden selvittämisessä,ettei tarvita isyystestiä isyydenselvittämiksi.
Vaan isä olisi Hra. A.
Itse olen sitämieltä,että isyys pitää selvittää,sillä yhtähyvin Hra.B voisi olla lapsen isä.
Sillä omasta mielestäni ovulaatio laskurit ovat suuntaa antavia ja välillä voi irrota myös toinen munasolu.
Ja silloinhan isyystestit olisi turhia jos tätä pystyisi luotettavasti laskemaan
(jos ei sitten niinä päivinä harrasta useamman miehen kanssa seksiä)
Mitäs mieltä muut ovat?
Ylläoleva tilanne fiktiivinen.
esim.
Jos viimiset kuukautiset ovat olleet 16.3 hedelmällinen jakso nousee 26.3 ja 31.3 hedelmällinen jakso laskee.(käytetty perhesuunnittelun ovulaatiolaskuria)
Toisen (terve.fi ovulaatiolaskuri) ovulointi olisi tapahtunut 30.3
Jos olet vaikka ollut yhdynnässä 30.3 hra A´n kanssa
ja Hra. B´n 1.4
Yllä väittelyn alkutiedot..
Ystäväni mukaan tätä pystyisi käyttämään isyyden selvittämisessä,ettei tarvita isyystestiä isyydenselvittämiksi.
Vaan isä olisi Hra. A.
Itse olen sitämieltä,että isyys pitää selvittää,sillä yhtähyvin Hra.B voisi olla lapsen isä.
Sillä omasta mielestäni ovulaatio laskurit ovat suuntaa antavia ja välillä voi irrota myös toinen munasolu.
Ja silloinhan isyystestit olisi turhia jos tätä pystyisi luotettavasti laskemaan
(jos ei sitten niinä päivinä harrasta useamman miehen kanssa seksiä)
Mitäs mieltä muut ovat?
Ylläoleva tilanne fiktiivinen.