mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
lapsena piiskaasaanut
Olen kolmekymppinen tyttönen ja itselläni on herännyt hirveän kova mielenkiinto piiskoihin ja vitsoihin.Lapsena ollessani sain vitsaa melko usein suunnilleen kuukausittain ja nyt15v myöhemmin on ruvennut kiihottaan jutut ja keskustelut lapsena saaduista vitsoista.Onko muilla samanlaisia tuntemuksia tästä asiasta tai yhteyttä siihen ,että lapsena oli vitsa herkässä?
 
mr x
Niin en kyllä ole saanut, mutta mikä sinua siinä kiinnostaa?itseänikin se kiinnostaa. miten sait millainen piiskaus tapahtuma oli? millainen piiska ?
 
kalle
Eroottisena leikkinä on annettu ja otettu. Se alkoi vuosia sitten niin, että kumppanini läpsytteli jotain piiskan tapaista ja kysyi että haluatkos piiskaa. Minä siihen sitten, että anna siiten jos mieles tekee (luulin, että se oli vain leikkipuhetta) No, minulta komennettiin housut alas ja kohta ole takamus piiskattu. Arvasin, että tosiasiassa kumppanini halusikin itse saada sitä piiskaa ja niin sitä sitten annetaan harvakseltaan puolin ja toisin. Suosikki tapa on, että hän menee nurkkaan seisomaan ja housut lasketaan polviin ja piiskataan peppu. Sitten seisotaan vartti nurkassa housut kintuissa peppu paljaana.
 
Jari
olen kans kolmenkympin nurkilla ja mua on kiinnostanut piiskaus jo pidemmän aikaa. Muksuna tuli remmiä melko usein. Joskus sain koivuniemenherraakin. Kuitenkin remmi oli se jota sain useimmin. Viimeisin selkäsauna tuli 13 vuotiaana muistaakseni. Sen jälkeen meni muutama vuosi ja alkoi kiinnostamaan saada taas piiskaa. Ei vaan ole löytynyt ketään kuka antaisi piiskaa...
 
hei hei
Hei jari!!! Olet varmaan oikea munannäyttäjä, seksipommi! UUUUUU. Keksin hauskan leikin. Sinä otat housut alas, minä koivuniemenherran käteen ja alan vitsoa penistäsi niin, että tulee naarmuja ja haavoja ja kirvelee, peniksesi on aivan kivikovana ripsauksesta! Lopulta olan haulikon ja v itson munaasi siäälä ja lopulta työnnän kikkelisi haulikon piippuun ja pamautan munan tuusannuuskaksi, räjähdät nautinnolliseen orgasmiin. Lopuksi vielä nain sinua perseeseen ja vitson nännejäsi.
 
Vitsat haettu
Terve,

Ainakin minulla on eli sain myös lapsena vitsaa herkästi ja nyt asia kiinnostaa. Vitsat piti aina hakea itse ja useinmiten jouduin piiskan jälkeen nurkaan häpeämään. Myös minua kiinnostaa kuulla muiden kokemuksista tästä aiheesta, joten et ole ainut.

t. M
 
jaana
Meilläoli myös piiskat ovenpäällä ja niitä myös käytettiin usein jottei ne vaan olleet näytillä.Nyt ole 32v ja olen jo varmaan 10v harrastanut leikkimistä vitsoilla ja ne on mun juttu jossainmäärin seksiin liitettynä.
 
Birchman
On kesäkuun alku.
Olemme olleet naapurissa kesän ensimmäisissä grillijuhlissa. Ilta sujui ensin hauskasti ja sopuisasti, mutta illan edetessä suloinen suusi suolsi taas sellaista tekstiä, että minun oli kertakaikkiaan ilmoitettava isäntäväelle, että lähdemme kotiin laittamaan kuriasiat järjestykseen. Kehtasit vielä protestoida äänekkäästi, mutta olin järkähtämtön, kuten aina, kun olet mennyt liian pitkälle. Lopulta aloit itkeä, ja nieleskellen ja niiskuttaen pyysit minulta isäntiemme ja muiden vieraiden edessä kauniisti anteeksi.
Tiedät mitä on tulossa.

Marssit tuhisten ja katuen soratiellä, minkä korkokengilläsi ja kapealla kesähameellasi pääset. Pidän lujasti käsivarrestasi,
jutellen huolettomana niitä näitä. Kasvosi ja kaulasi punottavat kiihtymyksestä. Pari sataa metriä ennen kotiamme on pieni koivikko tien varressa. Pysäytän sinut koivikon kohdalla. Kiskot itsesi irti, ja poljet itkien ja sähisten jalkaa. -No, alahan mennä nyt, sanon tiukasti. Hyppäät lopulta pienen ojan ylitse, ja katoat koivikkoon. Hetken päästä saavut kaunis norja koivukimppu kädessäsi, ja hyppäät takaisin kotitielle vierelleni. Naapuripariskunta on tulossa samaan aikaan omasta illanvietostaan, ja törmäämme paritalomme portilla. -Hyvää iltaa, sanomme kohteliaasti. Selität nolona punoittaen ja koivukimppua käsissäsi väännellen, että mielestäsi alkukesäiset koivunvarret ovat niin kauniita, että oli aivan pakko ottaa muutamia oksia maljakkoon. Välttelevä katseesi ja tuhrintuneet silmämeikkisi taitavat kuitenkin paljastaa meidät. Nautin tilanteesta täysin siemauksin. Naapurin rouva katsoo minua tyrmistyneenä, ja lähtee viahaisin askelin omalle ovelleen. Vinkkaan naapurin ukolle silmää vitsakimppuun vilkaisten, ja naapuri lähtee yskähdellen kiirehtimään vaimonsa perään.

Menemme sisään.

-Minusta tuntuu, että minun on tänään sidottava sinut. Viimeksi sain olla koko ajan huomauttamassa edessä olevista käsistäsi, enkä aio sietää sitä tänään, totean lakonisesti. Riisut hameesi, sukkasi ja pikkuhoususi, mutta jätät korkokengät jalkoihisi ja sukkanauhavyön koristeeksi vyötäröllesi, koska tiedät että se miellyttää minua. Menemme molemmat suurelle parivuoteellemme. Ohjailen sinua lempeästi, mutta päättäväisesti. Et vastusta, vaan käyt polvillesi vajaan metrin päähän sängyn päädystä. Asetan toisen jättikokoisista tyynyistämme polviesi eteen poikittain, estämään, ettet konttaa kiinni sängynpäätyyn, vaan että pysyt oikeassa asennossa. Asetan toisen tyynyistä pitkittäin polviesi ja reisiesi väliin, sillä kiihotun katsellessani sinua ikäänkuin ratsastamassa tyynyn päällä. Nautiskelen kontrastista - satiinipintainen pehmeä tyyny hyväilemässä reisiesi sisäpintaa, jopa silloin tällöin koskettamassa kosteana kiiltelevää jalkoväliäsi, ja vastakohtana kirvelevä vitsa kohta tanssimassa pyllylläsi ja reisilläsi.

Nojaat kiltisti pystyraudoitettuun sängynpäätyymme ottaen kiinni päädyn yläosan poikkiputkesta. Otan riisumasi nylon-sukat ja sidon kyynärvartesi niillä sängyn pystyrautoihin kiinni niin, että olet nyt odottamassa rangaistusta polvillasi. Katsot anovasti silmiini, kun sidon kätesi sänkyyn. Pyllysi on herkullisesti pystyssä, ja hento selkäsi nätisti kaarella. Ähkit hieman, sillä päätä on raskasta pitää taakse taivutettuna - ja toisaalta olet niin lähellä sängyn päätyä, että kolhit päätäsi ja kasvojasi helposti sängyn päätyyn.
Karsin vitsat lehdistä rituaalinomaisesti, antaen lehtien pudota sängylle. Silittelen hieman pyllyäsi kädelläsi, aivan kuin hyvästiksi ennen alkavaa koitosta. Riisun housuni. Alushousuni pullottavat, elimeni seisoo täydessä erektiossa, ja tunnen pakonomaista tarvetta hieroa etumustani. Panetuksen tunne on sanoinkuvaamaton.

-Haluatko ehkäpä sanoa jotain, kysyn vielä ennen kuin aloitamme. Pyörität hermostuneesti päätäsi sanomatta mitään. On hetken aivan hiljaista. -A-anteeksi rakas, sanot kohta. -Rakastan sinua, lisäät. - Niin minäkin sinua, kuiskaan ja kohotan vitsan.

Vitsa puraisee pehmeään ja valkeaan pyllyposkeesi ensimmäisen kirveltävän jälkensä. -Oiihhh, pääsee suustasi. Olet päättänyt olla urhea, ja vedät suhisten ilmaa sisään hampaittesi välistä. Lyön uudelleen, pitkittäin pakaraasi. Urheutesi on tiessään. -Yäääähhhh, puhkeat itkuun jo toisella lyönnillä. -Yyhyy-hyy-yy-yy-yy, vollotat ja pärskähtelet avuttomana.

Lyön vasempaan reiteesi niin, että vitsan kärki kiertyy reiden sisäpintaan. Ulahdat tuskaisesti ja krampinomaisesti puristat reisiäsi tyynyyn. Kiihotun valtavasti, kun tiedän, että yrität helpottaa tuskaasi hankaamalla kihelmöivää tussuasi tyynyäsi vasten. Tyyny on kuitenkin erittäin pehmeä ja antaa helposti periksi, eikä sinun ole helppo saada siitä riittävää kosketusta.

Lyön uudelleen, ja vinkaiset säälittävästi. Levität polviasi päästäksesi alemmas ja alat nytkyttää lantiotasi epätoivoisesti voihkien tyyny jalkovälissäsi. Itket ja huohotat ja rynkytät tyynyä hengästyneenä. Annan sinun yrittää saada tyydytystäsi hetken. Huomaan kohta, että saat kostuvan tyynyn avulla hekumasta kiinni, ja ripsaisen vitsalla reisiesi sivuille. Kavahtaen kivusta kavennat haara-asentoasi ja märän sylisi kosketus tyynyyn kevenee. Lyön vielä kunnon viuhtaisun herkkupyllyysi.

Pidän pitkän tauon. Vitsan jäljen polte kasvaa lyönnin jälkeen, ja sylissäsi alkanut suloinen kiihotus laskee. Turhautumisesi tunne on valtava, ja saat tuskaisen raivonpuuskan. Alat ynistä ja sähistä raivosta, temmot ja riuhdot sidottuja käsiäsi epätoivoisesti, ja yrität hampaillasi irrottaa sukkasiteitäsi irti - turhaan. Satutat vain etuhampaitasi, ja lopulta valahdat katkerasti itkien sängynpäätyä vasten. Pyllysi nousee yhä ylemmäs, ja olen itse kiihkosta hulluna. Nousen seisomaan, ja lyön ylhäältä ja takaa vitsa pystyasennossa niin, että vitsa osuu peppuvakoosi - viuh, viuh, viuh. Punaisia, lähes vertavuotavia jälkiä nousee pyllyvakoosi ja nivusiisi vieri viereen. Kirvelyn täytyy olla hirvittävä.
Jatkan hurmioituneena lyöntejä ympäri takapuoltasi, nivusiin, reisien sisäpintoihin, lantiosi ja reisiesi yhtymäkohtaan etupuolelle, alavatsaasi. Yrität epätoivoisesti ulisten kiemurrella polttiaisen tieltä, mutta vitsan kärki osuu
nivusiin yhä uudelleen ja - ahh-lopulta kaikkein arimpaan, pillusi avoimeen lihaan. Kirkaiset järkyttävän lujaa, ja säikähdän hieman itsekin. Naapuritkin lienevät kuulleet tämän, kun kuitenkin korvat asuntojemme yhteisessä seinässä kiinni siellä kuuntelevat.

Lyön vielä kerran viimeisen polttavan juovan poikittain pyllyllesi. Siihen nousee vielä muita juovia suurempi teräväreunainen, kirvelevä, keskeltä valkea harjanne. Onneksi vitsat eivät ole kovin paksuja, olen menettänyt kiihkossani totaalisesti järkeni.

Jäät vavisten ja nyyhkyttäen paikallesi, kunnes tunnet että avaan käsivartesi solmut. Käyt vatsallesi asettaen tyynyn alavatsasi alle, ja alat hiljaa kosketella märkää vakoasi. Asetun itse myös vatsalleni reisiesi väliin taaksesi, ja suukottelen reisiäsi ja pakaroitasi. Kohta masturboit jo täydellä vauhdilla vatsallasi maaten ja lantio ylös alas kohoillen. Pyllysi ja sylisi on kauneinta katsella. Annan kirveltäville reisillesi helliä nuolaisuja ja kohta siirryn nuolemaan pakaroidesi väliä...


Jos kaipaat jotain tällaista pääkaupunkiseudulla, mailaa [email moderoitu]. Kirveleviä vitsoja ja helliä nuolaisuja on luvassa...

 
Spankingman
Et ole todellakaan ainut. Itse sain vielä 14v vikan selkäsaunan remmillä paljaalle pepulleni housut kintuissa seisten. Nyt kun olen jo lähemmäs 40v olen siirtynyt itse antamaan tuhmille tytöille(miksei periaatteessa pojillekin) vitsaa ja remmiä, koska se on luontevampaa kuin olla itse nuoren pojan roolissa vaikka kroppa ja varsinkin pyllyni vielä onkin kuin pikkupojalla. Pakko myöntää että annan mieluiten sellaiselle joka sai myös vanhemmiltaan selkäsaunoja, koska silloin hän on samalla taajuudella kanssani ja leikistä tulee kiihottavampi mm. nurkassa seisottamisineen jne. Tytöiksi ja pojiksi luokittelen vielä 35v asti olevat ihmiset jos eivät ole kulahtaneita olemukseltaan.
Olen usein miettinyt että olisi hienoa tavata muita kaltaisiamme järkeviä ihmisiä ja voisimme jakaa roolit ja leikkiä aitoja selkäsaunaleikkejä tms. Jos kiinnostaa niin voimme vaihtaa ajatuksia meilitsekin.
 
M40
Oli meilläkin kotona vitsa herkässä. Eikä sitä saanut aina itse, vaan välillä kaveritkin. Eniten nolotti se, jos joku joka ei itse saanut vitsaa sai tietää piiskoistani. Mutta silloin 60-70-luvulla se ei ollut niin ihmeellistä.
Nyt aikuisena kiinnostaa piiskaleikit ja et ole ainoa.
 
masokisti
Hei Spankingman
Kyllä sinä saat leikkiä minun kansani jos haluat anna minulle piiskaa?
Minä olen haennut naista joka haluaisi piiskata minua mutta se vaikuttaa olevan mahdotonta löytä sellainen!
 
vittatyttö
Myös minä ole maaseudun tyttönä joutunut hakemaan vittat pellon reunasta niin usein etten edes viitsi laskea kertoja. Meillä oli suunnilleen niin et kaks viikkoo ja piiskat ja välissäkin jos oli jotain huomauttamista. Mahtaako kukaan tietää tai muistaa mikä on pihlajainen? Sitäkin olen saanut paljaalle pyllylle ja sattuu ihan sairaasti.
Kun kerran jo näun paljon vastauksia on tullut niin kai tämä sitten kinnostaa. Saitko sinä aloittaja piiskaa vielä 15 vuotiaana?
 
M40
Mikä vittatyttö on pihlajainen? Meillä kotona käytettiin pajuvitsaa, josta oli lehdet ja oksat karsittu pois. Lisäksi oli ohut hihnan pätkä käytössä. Piiskaa annettiin aina paljaalle pyllylle, kun äidin mukaan piiska ei muuten tehnyt riittävän kipeää.
 
Spankingman
Itsekin sain pajunvitsaa joskus joka sattui aika tavalla. Mutta remmi kaksinkerroin taitettuna äidin tai isän kädessä oli yleisin. Vitsan jäljet myös näkyivät ikävästä pari päivää esim. jumppatunnilla vaatteita vaihtaessa.
 
jaana
Meillä oli piiska käytössä aina ripariin asti ja sen jälkeen ei saanut vaikka teki mitä hyvää,nuorempi sai jos oli samoilla jutuilla ja sai tuntea takalistossaan sitten.Piiskat oli sellasia monihaarasia tai joskus äiti teki kimpun ovenpäälle joka oli kyllä pelottava ja sitä tiesi varoa samoinkuin jos haki ite niin turha oli tuoda heiveroistä piiskaa kun se tiesi vaan lujenpaa piiskausta.Remmiä ei käytetty ollenkaan toisin kuin joillain kavereillani oli vaikka kyllähän -70 luvulla jo piiskattii varmaan vähemmän kuin -60 luvulla,mutta vanhemmat luotti vitsojen voimaan ja niin on itsellänikin nyt eli piiska on ihan hyvä kasvatusväline.
 
Jaanalle ja muille...
On jäänyt epäselväksi kiihottaako teitä vielä nykyisin ajatus että saisitte selkäsaunan tai että antaisitte(ei oikeille lapsille), pepun punaiseksi esim. samalla tavalla kun itse saitte lapsena?
 
m-45
En ole aloittaja, mutta laitan tähän oman kokemukseni. Viimeisen kerran (ja lähes ainoan) sain piiskaa ihan oikeasta syystä ollessani n. 13-14 vuotias pojankoltiainen. Meillä oli piharakennuksessa vuokralaisperhe jotka kävivät liiterin päädyssä olevassa puuseessä asioillaan. Sinne oli isoveljeni kaivertanut istuinpenkin alapuolelle katseluaukon ja minä tietenkin löysin sen ja jäin kiinni ""rysän päältä"" kun vuokralaisrouva oli asioillaan. Siitä nousi hirmuinen haloo ja minua aika paljon vanhempi siskoni äitini avustamana antoi minulle kunnon koivuniemen herraa keskellä pihaa, ja katsojina olivat tämä vuokralainen minun ikäisen tyttärensä kanssa! Kyllä silloin nolotti, kun ""pikkukaveri"" nosteli päätään siinä samalla. Koko tapauksesta ei sen jälkeen keskusteltu, eikä tämä ikäiseni tyttökään maininnut siitä koskaan mitään. (hänelläkin oli omat luurankonsa kaapissaan)
Tämä kaikki oli 50-luvun loppua.
 
Vittatyttö
Tulipa tuohon toissapäivän viestiin kirjoitusvirheitä.
No se pihlajainen on nimensä mukaisesti pihlajan latvuksesta taittu noin pikkurillin paksuinen joustava keppi, josta kaikki lehdet ja pikkuoksat on karsittu pois.
Äiti käytti sitä, jos vitta ei ollut hänen mielestä tarpeeksi ankara kuripitoväline. Tiesivätkö/näkivätkö kaverisi sinun piiskasaunoja Jaana? Myös meillä piiskaaminen loppui suunnilleen ripari-ikään.
En viitsi enempää täällä kertoa piiskauksistani, joten hyviä keväitä kaikille.
Jos jotakuta, joka osaa tolkusti kirjoittaa, niin [email moderoitu] on mun mailiosoite.
 
Koivuvitsaa
Lapsena en saanut koskaan vitsaa. Parikymppisenä vanhempi nainen opetti vitsan saloihin. Sain tuntea miltä tuntuu saada ja myös antaa vitsaa aidosti ja oikeasti paljaalle pyllylle. Siitä lähtien asia on kiinnostanut kovasti.
Pidän kummastakin yhtä paljon, antamisesta ja saamisesta vitsaa. Naiset haluavat saada, harva ilmeisesti haluaa antaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä