mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
tyyttöönen
haluan piiskaa... olen vasta nuori ja haluaisin että joku alle 20 vuotias mies piiskaisi minua. Olin suhteessa miehen kanssa joka piiskasi minua nahkavyöllä aina silloin tällöin. erosimme ja sen jälkeen olen jäänyt kaipaamaan piiskausta. Onko outoa olla kiinnostunut piiskauksesta nuorena ?? : )
 
nahkaperse
Minä olen ollut kiinnostunut saada piiskaa sen jälken minä olin 10v Äitini aivonpesi minulle se että,hän sanoi:Sinä tarvitset kunnon selkäsauna,niin kova että sinä et pysty istua kahteen viikkoon
 
lurkkija
No tuo hurripervo nyt ainakin on outo. Vaan kyllä minuakin on piiskaus kiinnostanut jo ihan nuorena. Miksi se olisi sen oudompaa kuin että se kiinnostaa vanhana?
 
Ölöolo
Vitsaa on tullut kokeiltua joskus omalle takapuolelle, no jonkinmoisen käsityksen asiasta saa noinkin - vaikkakin pliisuahan se noin toimien onkin. Mietin, millaisen tuntuman vitsaan verrattuna antaa perinteinen cane - miltä sen aiheuttama kipu tuntuu?
 
piiskaajaa ?
itse olen nuori tyttö (alle 18 v) ja vaikka en ole koskaan saanut piiskaa sitä olisi kiva saada, kädellä tai vitsalla. joskus yritin itseäni piiskata vitsalla takapuolelle, mutta tuskin siitä kovin todenmukaista kokemusta sain.

exä joskus kysyi että haluaisinko piiskaa vitsalla olkainkurahousut päällä (oli löytänyt kotoaan, vaikka olen vain 153cm, ja tässä pysynkin, niin 140cm olisi vähän pienet), mutta kieltäydyin. en ymmärrä noiden kuristen merkitystä, ehkä poju itse olisi saanut niiden kanssa kokemuksesta jotenkin... viehättävämmän? :) tosin kyllä nyt tuollainenkin tuntuu ihan jees ajatukselta :D
 
tuhmapoju
olen kolmekymppinen mies.joskus 15vuotiaana alkoi tulla piiskaus fantasioita missä nainen antas piiskaa.hankala vaan löytää suomesta semmosta tätiä vois olla vanhempikin nainen.
 
tätämieltä
Alkuperäinen kirjoittaja Hirviöäiti:
Hirveetä, kauheeta, kamalaa tuollainen lasten pahoinpitely ja piiskaus. Varmaan jäi sieluun kauheimmat haavat. Eihän tuollaisesta oman äidin piiskaamisestä voi ehjänä selvitä. Otan osaa!
Minusta lapsen piiskaamisessa ei ole mitään pahaa. Sana kun ei aina tehoa varsinkaan poikiin!
En usko että monellakaan ennen piiskaa saaneella on jäänyt traumoja. Edellyttäen, että rangaistus on ollut oikeudenmukainen ja todella ansaittu! Itse en ainakaan muista pahalla niitä muutamaa kertaa kertaa, kun ihan aiheesta tuli piiskaa. Lapsen pahoinpitely ja piiskaaminen on aivan kaksi eri asiaa! Mutta suomessa kun ei osata mitään kohtuudella vaan aina pitää mennä äärilaitoihin!

Sitten tuo aikuisten välinen piiskaaminen! Joskus täytyy todeta että sitä saa mitä tilaa!


 
Aikuisten seksileikki
Tässä menee nyt pahan kerran asiat sekaisin. Lapsien piiskarangaistuksista puhumista ei tosiaankaan tulisi käydä seksiä käsittelevällä keskustelualueella!

Aikuisten väliset seksileikit, joissa käytetään piiskaa, ovat ensinnäkin kahden aikuisen nautinnokseen leikkimiä leikkejä ja toisekseen molempien osapuolten hyväksymiä ja haluamia. Lasten piiskaaminen on aikuisen väkivaltaa lasta kohtaan ja vielä kammottavampaa pedofiliaa, jos se liittyy seksuaalisiin tunteisiin.

Toivottavasti tällainen lasten piiskaamista käsittelevä keskustelu loppuu välittömästi seksiä käsittelevältä palstalta! Joku saattaaa käsittää asian muuten täysin väärin.
 
lurkkija
No jaa, piiskausmuistoja lapsuudesta lukee kyllä mielellään, mutta tämä ainainen juupas-eipäs on kyllä nähty jo ihan liian monta kertaa. Se ei edes liity ketjun aiheeseen.
 
Tseke
Piiskamuistoja tuskin enää nuoremmat kertoo. Onko nuoremmat edes kiinnostuneita kuulemaan vanhanajan piiskamuistoja? Miten mahtavat suhtautua niihin? Mitä itse nuoret sanovat?
 
hetero mies
ilmaisit asian mielestäni hyvin.Leikkimielisyyttä ja tositoimia samassa paketissa.Juuri niin.Toivottavasti löydän sinunlaisesi joskus.T.hetro mies
Alkuperäinen kirjoittaja kaipaava 50 v nainen...:
Elän parisuhteessa joka ei mitenkään enää toimi. Ei ole seksiäkään. On sellaista kiintymystä vaan. . . ei vaan osata erotakaan.

Meillä oli alkuun piiskaleikkejä, ei mitään rajuja mutta ihan jees toimintaa. Mutta sekin hiipui vähitellen, kuten kaikki muukin.

Olen vähän kuin tuo 50 v mies, mutta naispuolinen. Pari pitkää suhdetta takana ja nyt tämä aika pitkä. . . ja koskaan en ole kokenut sitä mitä olen aina kaivannut. En alistavaa miestä enkä sadistia, en mitään yliauktoriteettia. Mutta sellaisen äijän joka joskus tulee ja ottaa polvillensa kun tilanne sitä vaatii ja antaa mukavasti paukkua. Siinä pitää olla leikkimielisyyttä ja tositoimia samassa paketissa. En osaa selittää, näin se vaan menee.

Ehkä minä joskus löydän. . . ennen kuin elämä päättyy osaltani. Pöh!
 
kirke.
Kurittavansa naista, kannattaa itse kokeilla miltä tuntuu olla kuritettavana. Voipi parku tulla nopeastikkin! Miehet kun ei tunnetusti siedä kipua. Varsinkaan ne, jotka sitä toiselle haluavat aiheuttaa!
 
both sides
Alkuperäinen kirjoittaja kirke.:
Kurittavansa naista, kannattaa itse kokeilla miltä tuntuu olla kuritettavana. Voipi parku tulla nopeastikkin! Miehet kun ei tunnetusti siedä kipua. Varsinkaan ne, jotka sitä toiselle haluavat aiheuttaa!
Kirke on ainakin osaksi oikeasssa. Jotkuthan käyvätkin molemmat roolit läpi ennen kuin se oikea rooli itselle löytyy. Toisille molemmat roolit ovat luontevia. Ja "kovakin" poika herkistyy, kun kurittajia on useampi ja sessio pitkä...

 
Juzohs
Olis hienoa jos joku miettis, että miks ihmiset haluaa tulla piiskatuiksi.
Mun mielestä se ei ole terveen ihmisen merkki ja asia tulis hoitaa jollain terapialla aiemminkin kuin selkäsaunalla ja alistamalla.
 
oon nimetön
Alkuperäinen kirjoittaja Juzohs:
Olis hienoa jos joku miettis, että miks ihmiset haluaa tulla piiskatuiksi.
Mun mielestä se ei ole terveen ihmisen merkki ja asia tulis hoitaa jollain terapialla aiemminkin kuin selkäsaunalla ja alistamalla.
Tiedätkö paljon terapia maksaa? Ja sitten toiseksi, jos ei ihminen koe olevansa sairas, niin miksi pitäisi mennä terapiaan. Teikäläisten mielenrauhan vuoksiko? Se että jonkun mielestä piiskaaminen ei ole tervettä ei vielä tee sen harjoittajista sairaita, hommassahan ei vahingoiteta ketään. Suurin haitta taitaa olla asiaa ymmärtämättömien tarve diagnosoida piiskaharrastajat. Samalla periaatteella tosin voisi diagnosoida kaikki pitkätukkaiset, tai koruja tai pinkkiä käyttävät miehet homoiksi. Sekin oli aikoinaan ihan virallinen mielisairaus jota yritettiin parantaa jos jonkinlaisella "terapialla" mielisairaaloissa.
 
Juzohs
Niin. Joskus jotkut asiat vain on perversioita. Kuten jotkut fetissit ja tai piiskan saaminen. Ei niitä tarvitse sen suuremmin perustella. Terve fiksu ihminen käsittää, että jotain on vialla. Mulle on ihan sama jos joku tuollaista harrastaa, mutta jos itseni alkaisi tehdä mieli, niin tutkisin itseäni ja miettisin mistä se johtuu sekä koettaisin käsitellä asioita ja löytää tasapainon.
 
kirke.
Haluaa ja vielä kerran korostan, että MOLEMMAT (eli myös se saaja puoli) sitä haluaa.

Ja molemmat tarkoittaa sitä, että se on alusta alkaen sovittu juttu. Ei niin, että mies antaa selkään ja sanoo, että tämä tulee toistumaan jos ei ole kiltisti. Moni nainen suostuu moiseen rakkauden tähden (en ymmärrä), Mutta ei OIKEASTI sitä halua. Silloin kyse on aivan samanlaisesta väkivallasta, kun turpaan lyöminenkin.

Mutta jos asia on OIKEASTI sovittu ja molemmat siitä pitävät niin siittä vaan.Silti suositan sen piiskaavan osapuolenkin kokeilevan mitä on olla saavana osapuolena. Se voipi olla aika valaisevaa. Meidän ihmisten mielt kun rakentuvat mitä eriskummallisemmista jutuista. Lapsuudesta nuoruudesta sieltä kumpuaviasta kokemuksista.

Ja vielä tuosta perheen päänä olemisesta. Perheen pää on se jolla on enemmän älyä päässä. Ei suinkaan se jolla on enemmän voimia, kuten te miehet sen kuvittelette!
 
MiesManMiesMan
Alkuperäinen kirjoittaja kirke.:
Perheen pää on se jolla on enemmän älyä päässä. Ei suinkaan se jolla on enemmän voimia, kuten te miehet sen kuvittelette!
Tuollainen yleistys vie pohjan kaikelta muulta minkä sanot.
Laita vaikka "usein" sana tuota "kuvittelette" sanaa ennen, niin kuulostaa uskottavammalta.

 
oon nimetön
Alkuperäinen kirjoittaja Juzohs:
Niin. Joskus jotkut asiat vain on perversioita. Kuten jotkut fetissit ja tai piiskan saaminen. Ei niitä tarvitse sen suuremmin perustella. Terve fiksu ihminen käsittää, että jotain on vialla. Mulle on ihan sama jos joku tuollaista harrastaa, mutta jos itseni alkaisi tehdä mieli, niin tutkisin itseäni ja miettisin mistä se johtuu sekä koettaisin käsitellä asioita ja löytää tasapainon.
Ihan selvästihän sinun tekee mieli, kun olet tätäkin viestiketjua viitsinyt lukea. Ns. fiksujen, terveiden ihmisten ei kai tarvitse tulla anonyymille seksipalstalle hakemaan mollattavia?

Hoidon onnistumisen kannalta olisi kyllä sitä parempi mitä nopeammin myöntäisit tämän perversiosi olemassaolon. Ongelman kieltäminen ei vielä kadota sitä, ja sehän on sinulle selvästikin ongelma.
 
mieshenkilö -46
nimimerkille "ölöolo", joka kyseli miltä rottinki (cane) maistuu vitsaan verrattuna. Kokenut olen kumpaakin. Raja on melko venyvä. Meillä on vain perinteinen koivuvitsa käytössä. Mutta asiassa on kaksi puolta, tai siis vitsassa kaksi päätä. Joskus kun olen "ollut oikein tuhma", niin tulee tuttu komento "hea piiska". Siinä ei selittelyt auta. Lähiojan varresta tukeva koivunrisu. Ja tietysti jännittää, näkeekö tieltä kukaan, millä asialla olen liikkeellä! Sitten nöyrästi ojennan emännälle vitsan ja rupean laskemaan housuja alas. Ja pelkään tuomiota "nyt sinulle täytyy antaa tyvipuolella!" (Vaikka kasvatusleikit on molemminpuolisesti sovittu, niin toivoo kuitenkin selviävänsä mahdollisimman vähällä, kun kurinpalautus tulee ajankohtaiseksi. Jälkeenpäin niitä on kyllä kiihoittava yhdessä muistella, kun ihailemme minun kauniin juovikkaita takamuksia!)
Muutaman kerran emännän tyttöystävä on saanut kokeilla "tuhman pikkupojan kurinpalautusta", tietenkin yhteisestä sopimuksesta. Ja se on hänen kotonaan tapahtunut metrisellä rottinkikepillä. Sellaisella ei tietysti voi piiskata niin, että olisin hänen polvillaan, niinkuin emännän kanssa. Seison kiltisti kumartuneena pöydän ääressä ja tarjoan nöyrästi paljaan pyllyni kuritettavaksi. Ja toivon koko ajan, että piiskaaminen jo loppuisi! Mutta "pikkupojan" on pakko ottaa vastaan, mitä kurittaja antaa.
Eipä tukevan koivuvitsan tyvipuolella ja rottinkikepillä suurtakaan eroa ole, kyllä molemmat panevat minut surkasti pyytelemään "kiltti, ei enää" - ja vastauksena "se ei nyt itku auta!"
Kun piiska tai rottinki tanssii takamuksillani, tunnen taas itseni aivan pikkupojaksi, jota äiti kurittaa, kokemusta siitäkin on riittävästi. Olen monesti ajatellut, että onnistuin (alitajuisesti) kehittämään itseni hyväksymään äitini kurituksen, ja vähitellen nauttimaan siitä. Tällaista "sairautta" lasten kuritus saatta saada aikaan. Onneksi se on nykyään kiellettyä, mutta me aikuiset voimme harrastaa näitä vitsaleikkejä!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä