mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Cotton
ajattelin kantaa korteni kekoon aiheeseen liittyen, ootte varmaan lukenut vaimoni silkin kirjoituksia aiheesta ja voin sanoa että yhteinen sopimuksemme helpottaa parisuhdettamme ja ehkäisee riitoja ja mökötystä.
Minulla on täysi valta päättää kotikurin tarpeesta ja määrästä ja pakko myöntää että se kiihottaa, kerrankin ilmoitin töistä että tahdon hänen olevan odottamassa kun tulen ja ilmoitin vaatimukset pukeutumisesta jne. Hän yritti vastustella, mutta suostui koska tiesi niskoittelun vain pahentavan rangaistusta.
Piiskasin oikein kunnolla keittiön pöytää vasten ja lopuksi rakasteltiin ja halittiin. Suosittelen kaikille, kun toteutetaan rakkaudella
kun piekseminen ei enää päätykään seksiin? Kun haluat kääntää selkäsi, upottaa kyynärpääsi vaimon kylkiluiden väliin ja sähähtää "Pidä lehmä turpas kiinni mua nukuttaa"? Ettäkö ei koskaan - no toivotaan.

Palsta lienee väärä tämän tyyppisten kysymysten esittämiseen, mutta kysynpä silti vielä että miten varmistatte ettei menoilleen lähtenyt "nuorisonne" saavu yllättäen kotiin?
 
Viimeksi muokattu:
Aikuinen nainen
kun piekseminen ei enää päätykään seksiin? Kun haluat kääntää selkäsi, upottaa kyynärpääsi vaimon kylkiluiden väliin ja sähähtää "Pidä lehmä turpas kiinni mua nukuttaa"? Ettäkö ei koskaan - no toivotaan.

Palsta lienee väärä tämän tyyppisten kysymysten esittämiseen, mutta kysynpä silti vielä että miten varmistatte ettei menoilleen lähtenyt "nuorisonne" saavu yllättäen kotiin?

Olisi toivottavaa, että tämä yo. tyyppinen kirjoittelija kirjoittelisi omaksi ilokseen, omaan päiväkirjaansa merkintöjä, mieltäpainavista asioista, eikä sekaantuisi asioihin, joista ei ole kiinnostunut. Se on meidän kaikkien etu. Ei ole tarkoituksen mukaista sohia jokaista muurahaispesää kesälläkään ja kertoa niitä omia väsähtäneitä mielipiteitä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja luonnon suoda antimiaan... Kiitos, kun täällä on niin hyviä kirjoittajia ja rohkeita, vaietun asian esille ottajia. Ei kannata lähteä eipäs/joopas kilpajuoksulle kirjoitukseni kanssa, siihen en lähde mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mies naiselleni
kun piekseminen ei enää päätykään seksiin? Kun haluat kääntää selkäsi, upottaa kyynärpääsi vaimon kylkiluiden väliin ja sähähtää "Pidä lehmä turpas kiinni mua nukuttaa"? Ettäkö ei koskaan - no toivotaan.

Palsta lienee väärä tämän tyyppisten kysymysten esittämiseen, mutta kysynpä silti vielä että miten varmistatte ettei menoilleen lähtenyt "nuorisonne" saavu yllättäen kotiin?

Cotton on käsittänyt asian nyt jotenkin väärin. Tietenkin voi missä tahansa suhteessa tilanne kääntyä hänen kuvaamaksi parisuhteen irvikuvaksi. Eivät SM-seksin tai kotikurisuhteen harjoittajat ole turvassa tällaisesta.

Intohimoinen ja molempia osapuolia tyydyttävä elämä ehkä kuitenkin turvaa jossain määrin ihmisiä ajautumasta perhehelvettiin paremmin kuin synkkä toista huomioonottamaton ja toinen toisensa seksuaalisuutta tuntematon perhe-elämä.

Piiska tai alistaminen on tässä osa parin elämää. Siihen on menty, koska se tyydyttää parhaiten molempien tarpeita niin miehenä kuin naisena. Kyse on siis oikean väkivallan vastakohdasta. Tässä otetaan juuri huomioon molempien tarpeet ja täytetään niitä.

Jos suhde on tuossa jamassa kuin kerroit, olisi parasta ajatella, onko tässä enää mitään mieltä. Tämä ohjeeni on aivan sama riippumatta siitä minkälaiseen seksiin tai elämäntapaan pari on suuntautunut.

Toinen kysymyksesi käsitteli sitä, miten varmistamme, etteivät lapset vahingossa joudu näkemään seksileikkejämme, joihin siis kuuluu myös mm. piiskaaminen ja sitominen. Aivan samalla tavoin varmistamme sen kuin sen, etteivät lapset näe tavanomaista rakasteluamme. Minusta tällaiset asiat on hoidettava niin, että voi olla varma siitä, että saa olla rauhassa. Pidempi ja rajumpi nautiskelu on tosiaan hoidettava niin, että lapset oavt varmasti poissa kotoa tai me olemme itse jossain muualla ja lapsilla hoitaja. Ongelmat ovat suht' samat kuin jokaisessa lapsiperheessä.

Ymmärrän hyvin Aikuisen Naisen reaktion Cottonin jotenkin loukkaavan asenteelliseen kirjoitukseen (vaikka ei todennäköisesti aivan tarkoituksella). Oman suhteen kaunis ja hyvä seksuaalisuus on ihmisille hyvin tärkeä asia. En hyväksy, että aikuisten ihmisten vapaaehtoista seksuaalisuutta asetetaan johonkin arvoasteikkoon, jossa minun seksuaalisuus on oikein ja muiden jotenkin väärää ja tuomittavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tytteli
Olen kolmekymppinen tyttönen ja itselläni on herännyt hirveän kova mielenkiinto piiskoihin ja vitsoihin.Lapsena ollessani sain vitsaa melko usein suunnilleen kuukausittain ja nyt15v myöhemmin on ruvennut kiihottaan jutut ja keskustelut lapsena saaduista vitsoista.Onko muilla samanlaisia tuntemuksia tästä asiasta tai yhteyttä siihen ,että lapsena oli vitsa herkässä?
Sain lapsena piiskaa5-18 olin 10vuotias tunsin pakaroissani Kihenmöintiä ja kutinaa aloin himoita vitsaa Nautin Piiskan saannista tein tuh muuksia ja kiukuttelin sain äitiltä piiskaa tämän jälkeen hyväilin itseäni ja sain orkun Nyt Aikuise nautin naisen antamasta piiskasta Piiskaamme toisemme Nautin Tästä
 
Viimeksi muokattu:
Nuorena saanut
Äit anto piiskaa useinkin. Nyt 17v olin vanhemman naisen kanssa ja pyysin piiskaamaan, anto vähän pyllylle. Anto puhelin numeroita mistä saa. Kävin ja sain nainnin jälkeen välillä remmiäkin vanhalta eukolta että oli pakarat punasena. Kipeetä teki mutta meen uudelleen kun paokat paranee.
 
Usein Vitsaa
Minä haluaisin saada selkään. Olen miehelleni tästä kertonut. Pari kertaa hän on vähän antanut remmistä. Viimeisestä kerrasta taitaa olla aikaa pari vuotta. Haluaisin saada selkään vanhemmalta mieheltä/naiselta joka olisi tarpeeksi auktoriteettinen, osaisi pitää kuria. Olo on levoton, tietää mitä haluaa muttei saa.

Lapsena sain usein selkään remmillä. Viimeisin kerta oli 19vuotiaana. Sainoin äidille pahasti, haistattelin, hän kävi hakemassa remmin kaapista ja käski housut kinttuihin. Siinä makasin äidin polvien päällä poikittain pylly paljaana ja sain kunnolla selkään. Voi kuulostaa oudolta että noin isona sain selkään, mutta niin kauan kuin asuin kotona, piti vanhempia kunnioittaa ja sääntöjä noudattaa, muuten sai rangaistuksen.
Sain Lapsena piiskaa noin kerrankuukautessa Äitiltä 4-17v Pylly paljaanaÄiti piiskasi Minut saunan eteisessä olimme kahten kiljuin äiskän sylissäjapotkinPiiska sattui pyllyyni 15-17väiti piiskasimyös reisilleni ohut koivu piiska kietoutui reisiini jättäen punaiset juomut piiskaukset olivatKoviatässä iässä silti haluasin olla Naisen sylissä Piiskattavana ekkä nauttisin Ainakin Fantasion tästä
 
Viimeksi muokattu:
Cotton
Aivan inhimillistä inhottavaa uteliaisuuttani asiasta kyselin. Tämä kun on keskustelupalsta ja olen luullut, että keskusteluun kuuluu myös kyseenalaistaminen eikä pelkästään omista kokemuksista hehkuttaminen ja samanhenkisten ajatusten vastaanottaminen. Mutta pysytäänpä siis me kaikki muutkin omissa lokeroisamme.
 
Mies naiselleni
Aivan inhimillistä inhottavaa uteliaisuuttani asiasta kyselin. Tämä kun on keskustelupalsta ja olen luullut, että keskusteluun kuuluu myös kyseenalaistaminen eikä pelkästään omista kokemuksista hehkuttaminen ja samanhenkisten ajatusten vastaanottaminen. Mutta pysytäänpä siis me kaikki muutkin omissa lokeroisamme.
Keskusteluahan tämä on ja kyseenalaistaminen on hyvä asia. En kannata omissa lokeroissa olemista, vaan asioista on pystyttävä keskustelemaan ja oppimaan toinen toistemme ajatuksista. Huolestuneisuutesi siitä, etteivät lapset vahingossakaan joudu näkemään aikuisten seksileikkejä oli minusta aivan aiheellinen.

Tässä keskusteluketjussa on paljon sellaista, jota minä en käsitä. En oikein ymmärrä, miten joku yhdistää lasten ruumiillisen kurituksen ja seksuaalisen piiskaamisen tai sitomisen toisiinsa. Asioilla en kykene näkemään mitään yhteyttä ja pidän niiden yhdistämistä tässä keskustelussa erittäin huolestuttavana.

Minulla tai vaimollani ei ole itsellämme lapsuudesta kokemusta ruumiillisesta kurituksesta ja lapsiiimme emme tietenkään ole sellaista koskaan edes lievässä muodossa kohdistaneet. Koko ajatus on meistä hyvin vastenmielinen. Meillä seksuaalisuuteemme olennaisesti kuuluva piiska tai sitominen ei ainakaan kumpua mistään lapsuuden kokemuksista.
 
Viimeksi muokattu:
nainenn
Voi myös kyseenalaistaa ko. asian. Ei siitä tarvitse loukkaantua, jos joku on eri mieltä.

Valitettavasti tämä piiskaus homma on hyvin häilyvä rajainen. Se raja missä piiskaus menee väkivallan ja todellisen alistamisen puolelle on pieni, todella pieni, enkä ole ollenkaan varma, että varsinkaan naiset aina tietävät ovatko suhteessa alistettuja suosiolla vai sittenkin pakolla?

Toisaalta ymmärrän hyvin, että piiskaus voi tuoda kivan mausteen parisuhteeseen oikein tehtynä! Kaikki mikä tuntuu kummastakin osapuolesta hyvältä on sallittua. Ja suunhan vio aina avata , jos ei tykkää. Silloin on toisen lopetettava ja hyväksyttävä tämä! Jos näin ei käy on suhde väkivaltainen ja siitä on parempi lähteä vikkelään! ( ja nyt en sitten tarkoita piiskaus sessiota...se joka leikkiin ryhtyy sen myös loppuun kestäköön. )

Mutta kaskustelu ja kyseenalaistaminen pitää sallia jo ihan mielenkiinnonkin kannalta!
 
vaimoihminen
Tänään aamu alkoi hyvin, mitään riitaa ei ollut ja lähdimme mieheni kanssa sienimetsään tutuille paikoille katsastelemaan syksyn satoa. Aloin kuitenkin hermostua, kun mietin kaikkia tekemättömiä töitä ja nalkuttelin niistä pikkuhiljaa yhä kiihtyvässä tahdissa, ikäänkuin lietsoin itseäni pahalle tuulelle. Mieheni huomautti useampaan kertaan suunsoitostani ja suorastaan käski minun vaihtaa aihetta ja olla pilaamatta päivää turhalla naputtamisella. Lopulta hän ooti minua tiukasti käsipuolesta kiinni ja sanoi: jos ei tuo lopu NYT niin sä kadut. Suutahdin ja haistatin hänelle pitkät päin näköä, läppäsin vielä avokämmenellä päin naamaa, mikä olikin sitten liikaa. Saman tien hän painoi minut vyötäröstä kiinni pitäen kumaraan ja alkoi läimäytellä lujasti takapuolelle. Rimpuilin ja raivosin hurjana ja yritin päästä irti, mutta hän totesi vaan lakonisesti "itsepähän kerjäsit" ja jatkoi läimäyttelyä. Pääsin kuitenkin irti, mutta vain hetkeksi, kunnes hän nappasi minut uudelleen otteeseensa entistä lujemmin ja käsipuolestani kiinni pitäen avsi toisella kädellään farkkujeni napin ja vetoketjun ja kiskoi housuni alas polvitaipeisiin. Yritin kömpelösti rimpuilla edelleen, mutta turhaahan se oli, ja vyötään samalla irrottaen hän painoi minut uudelleen polveaan vasten ja alkoi piiskata paljaita pakaroitani ja reisiäni nahkaisella vyöllään, ja jumalauta, miten nolona olin -ja miten kipeästi nahkaremmi paljaalla ihollani tuntui. Sain oikein kunnolla selkääni ja samalla kuulla myös kunniani oikuttelustani. Lopuksi hän haetti minulla vielä koivupiiskan ja täydensi homman sillä, koska kuulemma kakaramaisesta käytöksestä on seurauksena kurittoman kakaran kohtelu. Siinäpä sitten kilttinä tyttönä pyllistelin mieheni polvilla -hän istahti kivelle ja tosiaan otti minut polvilleen poikittain oikein perinteiseen piiskausasentoon- ja sain koivuniemen herrasta paljaalle pyllylleni. Sovinto tehtiin tietty myös perinteiseen malliin; hän käänsi minut nelinkontin samaista kiveä vasten... huhuh. Lopuksi pistin nöyränä naisena housut takaisin jalkaan ja sienireissu jatkui huomattavan sopuisasti. Oli muuten tämän kesän ensimmäinen luonnon helmassa tapahtunut kurinpalautus, muistan varmaan pitkään. Nyt on ainakin takamus niin hellänä, että ilman tyynyä ei istuminen onnistu. ;)
 
jep
Tänään aamu alkoi hyvin, mitään riitaa ei ollut ja lähdimme mieheni kanssa sienimetsään tutuille paikoille katsastelemaan syksyn satoa. Aloin kuitenkin hermostua, kun mietin kaikkia tekemättömiä töitä ja nalkuttelin niistä pikkuhiljaa yhä kiihtyvässä tahdissa, ikäänkuin lietsoin itseäni pahalle tuulelle. Mieheni huomautti useampaan kertaan suunsoitostani ja suorastaan käski minun vaihtaa aihetta ja olla pilaamatta päivää turhalla naputtamisella. Lopulta hän ooti minua tiukasti käsipuolesta kiinni ja sanoi: jos ei tuo lopu NYT niin sä kadut. Suutahdin ja haistatin hänelle pitkät päin näköä, läppäsin vielä avokämmenellä päin naamaa, mikä olikin sitten liikaa. Saman tien hän painoi minut vyötäröstä kiinni pitäen kumaraan ja alkoi läimäytellä lujasti takapuolelle. Rimpuilin ja raivosin hurjana ja yritin päästä irti, mutta hän totesi vaan lakonisesti "itsepähän kerjäsit" ja jatkoi läimäyttelyä. Pääsin kuitenkin irti, mutta vain hetkeksi, kunnes hän nappasi minut uudelleen otteeseensa entistä lujemmin ja käsipuolestani kiinni pitäen avsi toisella kädellään farkkujeni napin ja vetoketjun ja kiskoi housuni alas polvitaipeisiin. Yritin kömpelösti rimpuilla edelleen, mutta turhaahan se oli, ja vyötään samalla irrottaen hän painoi minut uudelleen polveaan vasten ja alkoi piiskata paljaita pakaroitani ja reisiäni nahkaisella vyöllään, ja jumalauta, miten nolona olin -ja miten kipeästi nahkaremmi paljaalla ihollani tuntui. Sain oikein kunnolla selkääni ja samalla kuulla myös kunniani oikuttelustani. Lopuksi hän haetti minulla vielä koivupiiskan ja täydensi homman sillä, koska kuulemma kakaramaisesta käytöksestä on seurauksena kurittoman kakaran kohtelu. Siinäpä sitten kilttinä tyttönä pyllistelin mieheni polvilla -hän istahti kivelle ja tosiaan otti minut polvilleen poikittain oikein perinteiseen piiskausasentoon- ja sain koivuniemen herrasta paljaalle pyllylleni. Sovinto tehtiin tietty myös perinteiseen malliin; hän käänsi minut nelinkontin samaista kiveä vasten... huhuh. Lopuksi pistin nöyränä naisena housut takaisin jalkaan ja sienireissu jatkui huomattavan sopuisasti. Oli muuten tämän kesän ensimmäinen luonnon helmassa tapahtunut kurinpalautus, muistan varmaan pitkään. Nyt on ainakin takamus niin hellänä, että ilman tyynyä ei istuminen onnistu. ;)
hieno fantasia... onko totta, mitä luulette?
 
Viimeksi muokattu:
Sain Lapsena
Olen kolmekymppinen tyttönen ja itselläni on herännyt hirveän kova mielenkiinto piiskoihin ja vitsoihin.Lapsena ollessani sain vitsaa melko usein suunnilleen kuukausittain ja nyt15v myöhemmin on ruvennut kiihottaan jutut ja keskustelut lapsena saaduista vitsoista.Onko muilla samanlaisia tuntemuksia tästä asiasta tai yhteyttä siihen ,että lapsena oli vitsa herkässä?
Nyt 20Vuotta sitten sain viimeksi vitsaa Äitiltä Paljaalle pyllylle kiihotun kuvista missä piiskataan tai vilmeistä missä annetaan pyllylle piiskaa tai vyötä haluasin itse olla sylissä piiskattavana Samalla tavalla kuin lapsena en Äitini Vaan jonkun tutun naisen hoitossa saata hyvästi vitsaa
pyllyn punaiseksi nauttisin siitä
 
Viimeksi muokattu:
peppu kipeä
Äitini anto piiskaa nuorena, vanhempäna n16v anto vielä renniä ilman housuja paljalle pyllylle. Nyt olen 19v ja vanhempi nainen tykkäs läpytellä mun pientä peppuani, huomas että tykkään ja nykyään antaa vällillä remmiä kun olen alasti olohuoneen pöytään nojaten. Ilmeisesti nauttii itsekkin kun antaa kunnolla remmiä välillä että on pallitkin punasena. Siinä ei tee mieli vähään aikaan istua. Välillä haluu antaa vitsaa etupuolekkin niin että on munatkin kipeät. Joskus kivaa ja joskus sattuu kunnolla.
 
Eliiiissa
hieno fantasia... onko totta, mitä luulette?
Ei ehkä ole totta kuin haaveissa. Mutta ihan hyvä tarina. :)

Minä kyllä toivoisin sellaista spontaania läimäyttelyä pepulle mieheltäni, mutta hän ei tajua. Mulle pakaroiden piiskaaminen/läpsyttely on eroottista, mutta sen pitäisi olla spontaania eikä mitään sovittua, jotta sen tarkoiitus toteutuisi. En ole S/M tyyppiä, mutta tykkäisin kyllä kun joskus saisin pakarani punaiseksi. Miehekäs mies uskaltaa toimia näin, ilman että satuttaa kuitenkaan liikaa. Haaveeksi vaan jäänyt, ei mieheni oikein tätä tajua. Olen joskus pyytänytkin mutta ei mene jakeluun. Hurjimmissa fantasioissani saan pakaroilleni kunnon kurituksen, mutta lähinnä korvieni välissä tätä tapahtuu, ei käytännössä ikinä. Joku vanha poikakaveri antoi selkään joskus, mutta ikävä kyllä suhde ei muuten ollut toimiva ja sillä ei ollut tulevaisuutta.
 
Viimeksi muokattu:
Piiskaa ja Remmiä
Alkuperäinen kirjoittaja peppu kipeä;10637079:
Äitini anto piiskaa nuorena, vanhempäna n16v anto vielä renniä ilman housuja paljalle pyllylle. Nyt olen 19v ja vanhempi nainen tykkäs läpytellä mun pientä peppuani, huomas että tykkään ja nykyään antaa vällillä remmiä kun olen alasti olohuoneen pöytään nojaten. Ilmeisesti nauttii itsekkin kun antaa kunnolla remmiä välillä että on pallitkin punasena. Siinä ei tee mieli vähään aikaan istua. Välillä haluu antaa vitsaa etupuolekkin niin että on munatkin kipeät. Joskus kivaa ja joskus sattuu kunnolla.

Saan aika usein piiskaa Paljaalle pyllylleni ja Vyötä Äitini sylissä nautin selkään saannista Kiihotun kovasti kun näen Äitintulevan vitsan kanssa riisun mielelläni pyllyn paljaaks äiskän pyynnöstä
 
Pylly Hellänä
Nyt 20Vuotta sitten sain viimeksi vitsaa Äitiltä Paljaalle pyllylle kiihotun kuvista missä piiskataan tai vilmeistä missä annetaan pyllylle piiskaa tai vyötä haluasin itse olla sylissä piiskattavana Samalla tavalla kuin lapsena en Äitini Vaan jonkun tutun naisen hoitossa saata hyvästi vitsaa
pyllyn punaiseksi nauttisin siitä

Olin 14vuotias olin saanut 2vuotta aikaisemmin Äitiltä vitsaa Äiti ahkeroi koti töissä katselin Äitini touhuja mieleni alkoi tehtä Äitin syliin aloin kiukutella Äitille enkä tehnyt annettuja töitä lopulta äiti kyllästyi kysyi kutittako pyllyä vastasin ittelläs kutittaa Äiti haki ulkoa vitsan meinasi piiskata reisilleni pyysin Äitiä antamaan pyllylle etteitoiset tietä vitsan saannista Äiti riisui pikku pöksyt sain hyvästi vitsaa Tämän jälkeen olen saanut säännölisesti pyllylleni pitän Äitini käsittelystä Fyysinen kuritus on mulle paikallaan
 
Viimeksi muokattu:
Vitsaa/Remmiä
Alkuperäinen kirjoittaja peppu kipeä;10637079:
Äitini anto piiskaa nuorena, vanhempäna n16v anto vielä renniä ilman housuja paljalle pyllylle. Nyt olen 19v ja vanhempi nainen tykkäs läpytellä mun pientä peppuani, huomas että tykkään ja nykyään antaa vällillä remmiä kun olen alasti olohuoneen pöytään nojaten. Ilmeisesti nauttii itsekkin kun antaa kunnolla remmiä välillä että on pallitkin punasena. Siinä ei tee mieli vähään aikaan istua. Välillä haluu antaa vitsaa etupuolekkin niin että on munatkin kipeät. Joskus kivaa ja joskus sattuu kunnolla.
Äiti antaa Piiskaa joskus kesken piiskauksen pistän käteni vitsan eteen äiti kieltää yhtesti toinen kerta piisksusloppuu Äiti ottaa hameestaan vyön n2,5-3cm leveän jatkaatälläsamalla pitääoikean käteni selkäävasten ensimäiset lyönnit tuntuu kamalilta Äitini pääsee remmin anto tahtiin heilutan pyllyäni ja nostan ylöspäin Äiti piiskaa nopeammin loppua kohti pyllyni heiluu remmin tahtiin Pitän Äitini selkä saunasta haluan olla usein Äitin sylissä ja saata Äitini vyöstä kunnolla en pitä näpsyttelystä Saan Äitiltä mitä tarvitsen olen kiitollinen Äitilleni !
 
masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja tätsykkä43v;9613800:
tämähän ei ole ollenkaan kiinni rahasta,vaan olen lukenut sinun tekstejä ja ymmärtänyt niistä,että haluat todella jonkun kanssasi asumaan ja pitämään sut kurissa...minkä ikäinen olet?sinulla ei ilmeisesti lapsia,ainakaan kotona,koska haluat olla pitkälti ilman vaatteita,olenko ymmärtänyt oikein??onko sinulla koskaan ollut tälläistä kurisuhdetta vai oletko vain haaveillut siitä??olen lukenut kuinka piiskaat itseäsi!!!ja ihan hyvinhän tuo suomikin sujuu!!kirjoitellaan taas!!

Minä olen nyt kaksi vuotta kirjoittanut erään dominanainen joka asuu Öster Götlannissa mutta hän en vasta enää siksi minä ajattelin että ehkä sinä haluat jatkaa missä me lopettimme vuonna 2008? Ehkä sinä olet löytänyt oma orjasi siellä missä sinä asut kaukana minusta?Minä olen rannikkohurri jag sinä Lahdesta?
 
Haluan lisää
Olen kolmekymppinen tyttönen ja itselläni on herännyt hirveän kova mielenkiinto piiskoihin ja vitsoihin.Lapsena ollessani sain vitsaa melko usein suunnilleen kuukausittain ja nyt15v myöhemmin on ruvennut kiihottaan jutut ja keskustelut lapsena saaduista vitsoista.Onko muilla samanlaisia tuntemuksia tästä asiasta tai yhteyttä siihen ,että lapsena oli vitsa herkässä?

Sain lapsena vitsaa monetkerrat joskus remmiä kiihotun piiskoista puhumisesta Haluaisin Olla sylissä piiskattavana ja saata remmiä lapsena viimeiset piiskaukset kiihottivat jo minua en saanut koskaan piiskatessa orkkua mutta oli lähellä
 
Viimeksi muokattu:
Mielipiteet
Olisi toivottavaa, että tämä yo. tyyppinen kirjoittelija kirjoittelisi omaksi ilokseen, omaan päiväkirjaansa merkintöjä, mieltäpainavista asioista, eikä sekaantuisi asioihin, joista ei ole kiinnostunut. Se on meidän kaikkien etu. Ei ole tarkoituksen mukaista sohia jokaista muurahaispesää kesälläkään ja kertoa niitä omia väsähtäneitä mielipiteitä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja luonnon suoda antimiaan... Kiitos, kun täällä on niin hyviä kirjoittajia ja rohkeita, vaietun asian esille ottajia. Ei kannata lähteä eipäs/joopas kilpajuoksulle kirjoitukseni kanssa, siihen en lähde mukaan.

Nim merk Aikuinen Nainen Olen kanssasi samaa mieltä Kertokaa omat juttunne älkää toisten
 
Viimeksi muokattu:
Nuori nainen
Olen lueskellut silloin tällöin tätä keskustelua ja nyt uskaltauduin jopa itse tänne kirjoittamaan. Ja pakko minunkin myöntää, että piiskaa tekisi mieli saada. Myönnettäköön nyt myös sekin, että se saattaisi tehdä joskus jopa ihan hyvää...

En ole koskaan ennen saanut piiskaa, mutta jostain syystä se ajatus vain kiehtoo mielettömästi. Enkä tajua miksi. Olen mielestäni ihan normaali suomalainen 24 v. nuori nainen, mutta ajatus siitä, miltä tuntuisi saada vanhan ajan selkäsauna, ei jätä rauhaan. En todellakaan ole ihminen, joka nauttisin kivusta saati alistamisesta tai nöyryytetyksi tulemisesta (pikemminkin päin vastoin), mutta jokin täsä hommassa vain vetää puoleensa. Olen miettinyt, voisiko ainakin osa syynä olla oma luonteeni. Pyrin olemaan tunnollinen (joskus ehkä liiankin) ja ehkä alitajuisesti pyrin myös hakemaan muiden ihmisten hyväksyntää ja miellyttämään heitä. Välillä mopo kuitenkin karkaa käsistä tai tuntuu, että mitään ei saa aikaiseksi. Tällöin myös yleensä muutun kiukkuiseksi ja puran pahaa oloani muihin. En välttämättä suoraan, mutta osoittamalla mieltäni. Tällaisina hetkinä usein mietin ja toivon, että olisipa joku, joka antaisi minulle piiskaa ja kertoisi, että noin ei tehdä / käyttäydytä. Kuulostanko ihan omituiselta?

En tiedä, miksi tämän kirjoitin, mutta tässä nyt kuitenkin oli omia ajatuksiani aiheesta...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä