mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
perinteinen mies 25v
Ei kuulosta omituiselta. Tarvitset miehen joka pitää susta huolen, asettaa rajat ja antaa piiskaa jos käyttäydyt huonosti.


ps. Kannatta lukea ellien uusia ystäviä sivua.




QUOTE=Nuori nainen;10661332]Olen lueskellut silloin tällöin tätä keskustelua ja nyt uskaltauduin jopa itse tänne kirjoittamaan. Ja pakko minunkin myöntää, että piiskaa tekisi mieli saada. Myönnettäköön nyt myös sekin, että se saattaisi tehdä joskus jopa ihan hyvää...

En ole koskaan ennen saanut piiskaa, mutta jostain syystä se ajatus vain kiehtoo mielettömästi. Enkä tajua miksi. Olen mielestäni ihan normaali suomalainen 24 v. nuori nainen, mutta ajatus siitä, miltä tuntuisi saada vanhan ajan selkäsauna, ei jätä rauhaan. En todellakaan ole ihminen, joka nauttisin kivusta saati alistamisesta tai nöyryytetyksi tulemisesta (pikemminkin päin vastoin), mutta jokin täsä hommassa vain vetää puoleensa. Olen miettinyt, voisiko ainakin osa syynä olla oma luonteeni. Pyrin olemaan tunnollinen (joskus ehkä liiankin) ja ehkä alitajuisesti pyrin myös hakemaan muiden ihmisten hyväksyntää ja miellyttämään heitä. Välillä mopo kuitenkin karkaa käsistä tai tuntuu, että mitään ei saa aikaiseksi. Tällöin myös yleensä muutun kiukkuiseksi ja puran pahaa oloani muihin. En välttämättä suoraan, mutta osoittamalla mieltäni. Tällaisina hetkinä usein mietin ja toivon, että olisipa joku, joka antaisi minulle piiskaa ja kertoisi, että noin ei tehdä / käyttäydytä. Kuulostanko ihan omituiselta?

En tiedä, miksi tämän kirjoitin, mutta tässä nyt kuitenkin oli omia ajatuksiani aiheesta...[/QUOTE]
 
Rottinki
Äitilläni on halkaistu rottinki piiska sain eilen tutustua siihen pyrstöni kautta Äitini hakema Koivuvitsa katkesi piiskauksen alussa otti rottingin käyttöön pikku housujen päälle sain rottinkia sattui kamalasti onneksisain vähän Pihjala piiska on myös kauhea koivu vitsa ja pehmeä nahkavyö ovat sopivat paljaalle pyllylle.
 
987
Onko kukaan käynyt näitä vitsaunelmiansa toteuttamassa jonkun ammattidominan "vastaanotolla". Kuinka homma toimii käytännössä, miten tarkkaan sessio kannattaa suunnitella etukäteen, jotta se vastaisi omia fantasioita? Miten sitten jälkeenpäin, oliko sellaista, kun kuvittelit?
 
Tulee Piiskaa
Ototan Iltaa Mielen Kiinnolla Äiti Ilmoitti Aamulla saat illalla piiskaa Kylpy huoneesta löysin kolme haaraisen koivu vitsan tietän saavani hyvän selkäsaunan pyllyni kutisee jakihelmöi Ototan Äitin tuloa Piiska sattuu Joskus kovastikin Pitän silti piiskan saannista piiskaamisen jälkeen on Hyvä olo saan piiskaa aiheesta en ilman syytä Löytyykö Samoin tuntevia olisi kiva tietää.
 
Kokemus
Olen saanut pentuna vitsaa. Olin 16v kun olin juhlissa ja muut lähtivät ja jäin vanhemman naisen kanssa kahden. Katselin sen rintoja ja nainen sanoi että antaa piiskaa jos en lopeta, haki pienen remmin ja läymätteli fakkujen päälle. Käski riisua ja anto piiskaa kun olin alasti, rupes seisomaan kun kiihotuin seistessäni piiskattavana. Sitten piti antaa piiskaa naisellekkin ja tehdä sen mielen mukaan tai tuli lisää remmiä. Mukava kokemus ja olen käynyt joskus uudestaankin kun kiihotun olemaa alasti piiskattavana vaikka eukko välillä innostuukin kun seisoo ja haluu muutenkin alistaa.
 
masokistimies
Ei nolota Otan itse päällys housut Äiti riisuu Alkkarit Äiti on nähnyt pyllyni pienestä saakka Pippelini seisoo ennen piiskausta tyytytän itseni muutama tunti ennen piiskausta Pipelini ei ala seisoo Äitin sylissä joskus piiskatessa vähän jäykistyy pelkään laukeavani Äitini reisille En häpeä koska pitän vitsan saannista piiskaus tapahtuu kahten kesken tietän saavani tänä vuonna vielä kunnolla vitsaa Kiukuttelen ja temppuilen niin kaun Kunnes saan vitsaa Ennen piiskausta pyllyni kihelmyi ja kutiaa outosti jopa pari viikkoa en kestä tätä lopulta on saatava vitsaa kunnolla Olen 15vuotias pitän tästä en voi Itselleni Mitään.

Minä olen kaateellinen sinua kun sinulla on sellainen äiti joka antaa sinulle piiskaa!Minun äitini uhkasi minua antamaan minua piiskaa ja aivonpesi minua että olen niin ilkeä poika että minä tarvitsen piiskaa ja olin niin varma että pian saan piiskaa että rupesin harjoittamaan minua saada piiskaa,minä annoin minulle itse piiskaa ja minä teen sen vielä vaikka olen yli 50v.
Minun äitini on pilannut minun elämä kun hän aivonpesi minua että minä tarvitsen piiskaa että en saannut mitän nainen kun olen joka tyttöystävä sanonut heti että minä haluan saada piiskaa ja sitten ne ovat pidännyt minua hulluna ja lähtenyt,täällä istun nyt yksin ja vielä fantasioidaan että minä joskus saan piiskaa ja usein minä annan minulla kova selkäsunoja,minä piiskaan reisien kaikki näljä puolta ja pakarat aivan lihapunaiseksi ja fantasio että joku nainen piiskaa minua!
Minä olin niin ujo minun vanhemalta kun olin sinun ikäsi että en halunut paljastaa minun alavartalo heille mutta nyt se kiihottaa minua valtavasti se alistaminen ja paljastaminen ja kun olin lapsi sinun ikäsi minä pelkäsin hirveästi saada piiskaa!Tottelin aina heti paikalla!
 
Viimeksi muokattu:
masokistimies
Eikö näitä saman ääliön juttuja voisi joku mode siivota. Pelle sotkee tällä hetkellä kaikki piiska-aiheiset ketjut joka forumila.

Minä olen käynyt tarkistamaan tämä sivu monta vuotta ja usein se mene yksi kaksi viikkoa kun ei kukaan kirjoita mitään täällä ja nyt heti kun joku halua vähä keskustella mieltymyys vitsoihin sinä moittii? Olis eri asia jos täällä olis ruuhkaa!
 
Viimeksi muokattu:
Sovittelija
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt;9390358:
Oikeuttaako ruotsinkielisyys muka jotenkin siihen ettei tarvii kiinnittää huomiota muuhun kuin omaan napaansa? Ja miten se sitten muka on meidän suomenkielisten "vika", että sinä olet itsekeskeinen rannikkohurri joka ei osaa muuta kuin jauhaa ja jankata omia tarpeitaan?? En minäkään ole syntynyt Kuopiossa, mutta osaan silti kielen jota tässä maassa puhutaan.

Mitäpä jos herra Ärsnyytynyt kävisit antamassa tuolle Masokistimiehelle kunnolla piiskaa, silloin taitaisi kumpikin osapuoli olla tyytyväisä. Tällä sivulla pitää purkaa kiukkua teeman mukaisesti, silloin tätä kehtaa lukea.
 
Tseke
Eikö näitä saman ääliön juttuja voisi joku mode siivota. Pelle sotkee tällä hetkellä kaikki piiska-aiheiset ketjut joka forumila.
Kuule Masokistimies. Etkö voisi perustaa omaa ketjua ja laittaa siihen omia tarinoitasi.
Juttu on nimittäin niin, että nämä sinun jutut latistaa keskustelun joka ketjussa.

Jos et tee omaa ketjua tarinoillesi, niin tiedät mitä siitä seuraa. Iso tyttö tulee ja antaa sinulle kunnolla piiskaa ja kertoo muillekin tytöille piiskoistasi;-)

Hyvää syksyä Masokistimiehelle ja muille koivuniemherrasta pitäville.
 
Viimeksi muokattu:
mulle kans
Minä olen kaateellinen sinua kun sinulla on sellainen äiti joka antaa sinulle piiskaa!Minun äitini uhkasi minua antamaan minua piiskaa ja aivonpesi minua että olen niin ilkeä poika että minä tarvitsen piiskaa ja olin niin varma että pian saan piiskaa että rupesin harjoittamaan minua saada piiskaa,minä annoin minulle itse piiskaa ja minä teen sen vielä vaikka olen yli 50v.
Minun äitini on pilannut minun elämä kun hän aivonpesi minua että minä tarvitsen piiskaa että en saannut mitän nainen kun olen joka tyttöystävä sanonut heti että minä haluan saada piiskaa ja sitten ne ovat pidännyt minua hulluna ja lähtenyt,täällä istun nyt yksin ja vielä fantasioidaan että minä joskus saan piiskaa ja usein minä annan minulla kova selkäsunoja,minä piiskaan reisien kaikki näljä puolta ja pakarat aivan lihapunaiseksi ja fantasio että joku nainen piiskaa minua!
Minä olin niin ujo minun vanhemalta kun olin sinun ikäsi että en halunut paljastaa minun alavartalo heille mutta nyt se kiihottaa minua valtavasti se alistaminen ja paljastaminen ja kun olin lapsi sinun ikäsi minä pelkäsin hirveästi saada piiskaa!Tottelin aina heti paikalla!

Masokistimiehen suomenkieli on hieman kankeaa, mutta asia tuli kyllä selväksi.
Valitit, ettääitisi "teki" sinusta masokistin. Olen usein miettinyt samaa asiaa, mutta en ole varma, johtuuko minun samanlainen mielihaluni äidistä, vai geeneistä, vai mistä. Ehkä osittain niin, että kun vanhempana huomasin pitäväni selkäsaunoista, niin alistuin niihin helposti. Silloin äiti huomasi vitsankäytön helpoksi ja yksinkertaiseksi keinoksi pitää minut kurissa.
Äitini käytti koivunoksaa ahkerasti, varsinkin kun olin yli 8 vuotias, enkä enää niin herttainen ja kiltti pikkupoika kuin pienempänä. Hän "aivopesi" minut uskomaan, että tosiaan tarvitsen ankaraa kuria vitsalla. Alistuin kohtuullisiin, mutta usein tuleviin piiskauksiin, ja vähitellen huomasin nauttivani niistä. Tunsin miten ne "puhdistivat" minut pahankurisuudesta. Ja vieläkin muistelen kiinnostuneena, miten makasin äidin polvilla ja vitsa tanssi paljailla pakaroilla. Ja miten jälkeenpäin oli hyvä ja "puhdistunut" olo. Ja miten hyvää se tekee vieläkin. Hyvin varovasti voi johdatella keskustelun asiaan tyttöystävien kanssa. Useimmiten he tekevät itse aloitteen, alkamalla puhua lastenkasvatuksesta. Ja siitä päästäänkin hyvin miesten kasvattamiseen. Vain parin kanssa olen päässyt kokeilemaan asiaa käytännössä, mutta jo asiasta puhuminenkin tuntuu kiihottavalta (ja tätä ketjua seuraamalla).
 
Viimeksi muokattu:
masokistimies
Kuule Masokistimies. Etkö voisi perustaa omaa ketjua ja laittaa siihen omia tarinoitasi.
Juttu on nimittäin niin, että nämä sinun jutut latistaa keskustelun joka ketjussa.

Jos et tee omaa ketjua tarinoillesi, niin tiedät mitä siitä seuraa. Iso tyttö tulee ja antaa sinulle kunnolla piiskaa ja kertoo muillekin tytöille piiskoistasi;-)

Hyvää syksyä Masokistimiehelle ja muille koivuniemherrasta pitäville.

Kyllä sinä iso tyttö olet terveettullut mutta et saa kertoa muille että sinä kävit täällä!Minä häpeän silloin että joudun lähtemään vaikka pohjoiskorea eli ehkä kiina on enemmän ruoka?

Ei kai te kaikki uskot että minä olen se 15v poika joka kirjoittaa "äitiltä"?Minä osan parempi suomea kun hän!Minä luulen että se on äidiltä?
 
Viimeksi muokattu:
masokistimies
Eikö näitä saman ääliön juttuja voisi joku mode siivota. Pelle sotkee tällä hetkellä kaikki piiska-aiheiset ketjut joka forumila.

Nyt täällä ei kukaan on kirjottanut jotain monta päivää ja se on aivan tavallista siis en ymmärä mitä varten minun fantasiat ei mahdu tänne,ja se että olen joka forumia ei pidä paikansa,en ole kirjoittanut monen vuoteen täällä eli joku muu suomenkielisiä forumia,minä olen ollut ruotsin puolella monta vuotta,kirjoittanut siellä darkside.se qruiser.se klassisk smisk ja cc-deijt
 
Viimeksi muokattu:
Torppa
Nyt täällä ei kukaan on kirjottanut jotain monta päivää ja se on aivan tavallista siis en ymmärä mitä varten minun fantasiat ei mahdu tänne,ja se että olen joka forumia ei pidä paikansa,en ole kirjoittanut monen vuoteen täällä eli joku muu suomenkielisiä forumia,minä olen ollut ruotsin puolella monta vuotta,kirjoittanut siellä darkside.se qruiser.se klassisk smisk ja cc-deijt

Sinun viestisi ovat niin sekavia että niistä ei erkkikään ota selvää. Varmaan sää osaat ruotsinkielisenä esittää asiasi niin että niistä joku tajuaa jotain
 
Viimeksi muokattu:
poika12345
Kyllä piiska hyvää tekee ja vielä jos saa sen paljaalle pyllylle. Itse pidän flanellialushousuja ja kun vähän pissaan housuun, pitää käyttää vaippaa ja muovihousuja. Saa aina piiskaa kun vaippa on märkä.
 
Piiskaava nainen
Minä haen ankara suomenkielinen opettaja! Ehkä sinä haluat opettaa minua suomea?

Tyhmä hurri opettele lukemaan. Sanoin että hyi hyi. Ymmärrätkö mitä se tarkoittaa? Oletan että ymmärrät koska käytit samaa sanaa. Jos et ymmärtänyt niin suomenkielen lyhyt oppimäärä seuraa tässä: sama hoono soomi ruikutus vuodesta toiseen on yököttävää. Reaktio siitä ei ole piiska vaan oksennus.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä