Mies 40+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hankala homma!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
<<Toi on ihan totta ja oikeutettua ajattelua, että sellainen ihminen joka aiemmissa parisuhteissaan on katsonut oikeudekseen pettää tekee sitä todennäköisesti vastakin.

Olen täysin samaa mieltä. Kuten olen toisessakin ketjussa yrittänyt väittää. Siinä ei ole suurtakaan tekemistä niillä kolmansilla osapuolilla (eli toinen nainen; toinen mies). Pääasia on pettäjän oma asenne. Se joko salliii pettämisen tai ei salli. Ja sitä ei muuten vähällä muutetakaan. Pettäjä pettää - ja jos yksi ihminen ei suostu, tai yksi ilmoitus ei toimi, niin lisää hommataan.

En kyllä voi ymmärtää monien ajattelutapaa, että toiset ihmiset ovat vain pettäjätyyppiä jotka pettävät aina ja jokaista, toiset eivät koskaan ketään. Eihän se pidä paikkaansa!

Kerroin jo ylempänä oman ""pettämistarinani"" ja nykyistä miestäni en koskaan pettäisi. Sitten taas eräs ystäväni, ollut naimisissa saman miehen kanssa nyt 20 vuotta, ei ole koskaan aikaisemmin pettänyt miestään eikä myös edellisiä poikaystäviään. Nyt hän on sitten kyllästynyt mieheensä ja jo kolmas salarakas menossa. Eikä kuulemma tunne edes huonoa omaatuntoa. Mihinkähän kategoriaan tällainen pettäjä sitten luokitellaan?

Itse petin ex-miestäni nykyisen aviomieheni kanssa, mutta ei tulisi pieneen mieleenikään pettää nyk. aviomiestäni. Tätä liittoa on kestänyt toistakymmentä vuotta ja edelleen ja jatkossa olen nyk. miehelleni uskollinen. Ihmiset, suhteet ja liitot kun muodostavat pari yhdessä, eikä vain toinen osapuoli. Ei pettäminen ole niin mustavalkoinen juttu että jos sen tekee yhdelle, sen tekisi jokaiselle.

Ehkä sinä kuitenkin toimit oikein. Jos maailman katsomuksesi on noin mustavalkoinen et sovikaan yhteen kuin toisen samanlaisen kanssa.

En ota kantaa siihen, kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Onko kerran pettäjä aina pettäjä vai ei.
Mutta älä tapaa sitä naista enää. Se on parempi teille molemmille.
Jos ajattelet naisestasi, että hän on huoraaja, ei siitä mitään voi tulla. Sinun on hyväksyttävä hänen menneisyytensä tai et voi olla hänen kanssaan. Se on niin yksinkertaista.

On se sitten kumma ,ettei kukaan ole vastuussa omista teoistaan,vaan syyllinen on aina se toinen! Onko mitään järjen hiventäkään olla suhteessa vaikkapa 15 vuotta ja huorata niistä 10? Jotenkin tuntuu hullulta semmoinen lähtökohtana .

Kunpa nuo pettäjät voisikin jotenkin merkata... Olen ehdottomasti sitä mieltä, ettei pettäjän, ei entisen eikä nykyisen, kanssa kannata yrittää yhteiselämää. Tunnevammaisia ja huonon itsetunnon omaavia ne ovat, joten etsihän itsellesi terve naisellinen nainen. :)

Teit oikean päätöksen. Olet selvästi munaton ja itsestäsi epävarma mies, joten ei tuo uusikaan nainen sinuun loputtomasti tyytyisi.
Uskalsitkohan edes keskustella asiasta ennen kuin löit ovet kiinni?

Jaaha. Näyttää siltä että pettäminen on ihan yleistä. Joku petti exäänsä ukkomiehen kanssa, samalla se ukkomies petti vaimoaan jne.

Miehet, valitkaa vaimoksenne libidoltaan heikko, seksuaalisesti ujo ja estoinen nainen. Ne eivät petä. Ai niin...unohdin että unelmoitte siitä seksipedosta joka onkin sitten kerran seksipeto-aina seksipeto. Pettäminen niillä mielessä tietysti.

Että revi siitä.

No että perkele pitää olla röyhkeitä naisia. jumalauta, että esitti sinulle kunnon naista ja vasta viime hetkellä paljastaa, että onkin pelkkä huora. Tuollaiset naiset pitäis panna vankilaan, taikka antaa vähintäänkin ruoskaa, kuten Muslimimaissa tehdään.

Et voi olla tosissasi Aarne vai voitko,entäs ne petolliset miehet,ruoskittavai riittäisi pilvin pimein.tässä jutussa ei nainen ole edes ehtinyt vielä pettämään,kun on huonoksi jo havaittu.
Parisuhteet ovat erilaisia ja hyvässä suhteessa ei pidetä muita.

Yhteistyössä