Mies aggressiivinen ja impulsiivinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :`(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:`(

Vieras
Meillä on tilanne, että mieheni on alkanut käyttäytyä oudosti.. suuttuu herkästi asioista ja huutaa. Saa minut ja minun tyttöni itkemään jokaikinen viikonloppu kun olemme vapaalla kaikki.. teemme molemmat virastoaikana työtä. Hän ei itse huomaa huutavansta ja aina vika on meissä. Hän huutaa ja lähtee kotoa ovet paukkuen ja uhkailee, että lähtee kämpästä pois vaikka oli tytön kanssa jäämässä kaksin, kun minulla oli menoja jne.. Mitä pitäisi tehdä?

joko hän on masentunut tai stressaantunut tai työ uupumus. Silloin voi käyttäytyä juuru noin. Onko hän eka hyvällä tuulella ja sit yht äkkiä räjähtää? En nyt heti ensimmäisenä hakisi eroa vaan ammatti apua.

Viimeksi muokattu:
Mä oon samaa mieltä, et ekaks kannattas vähän selvittää ja jutella miehen kanssa, jos toi ei ole häneltä "normaalia" käytöstä. Jos vaikka on stressaantunut, masentunut ym. Siinä oireina on juurikin tollasiakin asioita. Ei aina tarvi heti erota, vaan pitäs osata myös puhua asioista ja kokeilla jotain ratkasua ongelmiin. Tsemppiä. Ehkä pieni loma tekis teille hyvää...? :)

[QUOTE="vieras";22156289]Olisiko miehelläsi burnout tms.?[/QUOTE]

Nuo burautit ja masennukset ovat niin tyhmää, niihin määrätään vielä sairaslomaa. Kait ihminen oikeasti masentuu kun ei työtäkään.

Meillä ei mitään ihmeelistä ole tapahtunut..tosin tämä lapsiperheen arki ja normaalit työkuviot molemmilla on. Lomalla ei olla kyllä kahdestaan oltu varmaan tyyliin koskaan..joku risteily käyty monia vuosia sitten. Mies ei itse tosiaan ymmärrä kuinka käyttäytyy ja kohta sen räjähdyksen jälkeenkin on ihan ennallaan. Aivan ihmeelliseksi tämä touhu on mennyt..en tiedä mitä tekisi, kun ei hän ammattiapua huoli..ei kuulemma ole meille koskaan hermostunut.

Meillä ei mitään ihmeelistä ole tapahtunut..tosin tämä lapsiperheen arki ja normaalit työkuviot molemmilla on. Lomalla ei olla kyllä kahdestaan oltu varmaan tyyliin koskaan..joku risteily käyty monia vuosia sitten. Mies ei itse tosiaan ymmärrä kuinka käyttäytyy ja kohta sen räjähdyksen jälkeenkin on ihan ennallaan. Aivan ihmeelliseksi tämä touhu on mennyt..en tiedä mitä tekisi, kun ei hän ammattiapua huoli..ei kuulemma ole meille koskaan hermostunut.

Reagoi sinä, kun miehesi aloittaa sen aggressiivisen huutamisensa. Älä jää kuuntelemaan lapsesi kanssa. Älä sano mitään miehellesi. Pistä vaatteet lapsesi ja itsesi niskaan ja lähtekää ulos.

Yhteistyössä