mies aikoo ottaa tatuoinnin kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paniikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paniikki"

Vieras
Millä mä saan taottua järkeä mieheni päähän, että ottaisi tatskan liikkeessä niinkuin teki edellistenkin kanssa?

Kuulemma joku asiakkaansa (miehellä on ravintola), lupasi tehdä kotonaan halpaan hintaan. En tunne ko henkilöä, mutta tiedän missä asuu ja ko taloyhtiössä asuu lähinnä paikallisia juoppoja/narkkeja.

Vähän mies alkoi empimään kun kerroin riskeistä, mutta kuulemma menee silti ainakin käymään. Ei ole edes nähnyt millaisia tatskoja ko tyyppi on tehnyt...

Pelottaa, että saa hivin tai muuta mukavaa. Ilmoitin jo, että meillä tulee sit kumi käyttöön jos oikeasti sen tatskan ottaa. Ehkä olen hysteerinen, mutta en todellakaan ota riskiä.

Sano sille Paavalin sanoin: "Ettekö te tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka teissä on, jonka te Jumalalta saitte, ja ettepä te ole teidän omanne?" (1.Kor. 6:19). Pane se miettimään, mitä ruumiille voi tehdä.

[QUOTE="paniikki";29540475]No ei olla kumpikaan wt-väkeä :D[/QUOTE]

Kyllä olette. :) (Aika noloa muuten, että ukkos menossa ottamaan jollekin amatöörille tatuointia ja sinä netissä naureskelet, että ette ole wt-väkeä...) :D

Kyllä tatuoidut on roskaväkeä.

Ei ne kaikki tatuoinnit ole kyllä suoraan wt-kamaa. Itsellä nätit kuvat sellaisella alueella, että töissä ne eivät näy. Tämä on ihan tietoinen valinta, haluan että minut otetaan työrintamalla vakavasti. Olen koulutukseltani diplomi-insinööri kemian alalta. Näin naisena joutuu muutenkin tekemään enemmän töitä uran eteen kuin miehet.

Mutta kuvani olen ottanut aina samasta liikkeestä. Liikkeen laadusta mielestäni kertoo paljon se, että sinne on kolmen kuukauden jonotuslista.

Mutta se on wt-meininkiä jos menee sen tatuoinnin hakemaan jonkun tutun kotoa, ehkä vielä pahempaa kun kyseessä on ravintolassa tavattu henkilö.

Ei ne kaikki tatuoinnit ole kyllä suoraan wt-kamaa. Itsellä nätit kuvat sellaisella alueella, että töissä ne eivät näy. Tämä on ihan tietoinen valinta, haluan että minut otetaan työrintamalla vakavasti. Olen koulutukseltani diplomi-insinööri kemian alalta. Näin naisena joutuu muutenkin tekemään enemmän töitä uran eteen kuin miehet.

Mutta kuvani olen ottanut aina samasta liikkeestä. Liikkeen laadusta mielestäni kertoo paljon se, että sinne on kolmen kuukauden jonotuslista.

Mutta se on wt-meininkiä jos menee sen tatuoinnin hakemaan jonkun tutun kotoa, ehkä vielä pahempaa kun kyseessä on ravintolassa tavattu henkilö.

Niimpä niin... Taas tatuoitu ihminen puolustelee, ettei tatuoinnit ole wt-kamaa... ;)

Kiitos ylläolevalle kommentista!

Mies tosiaan puhelimessa kertoi suunnitelmistaan, oottelen tässä että tulee kotiin, jotta voin kertoa niistä riskeistä mitä kotitatuoinnit sisältää... Mies vaan on vähän semmoinen "ei mitään voi tapahtua" -luonteinen, joka toki ei asiaa lainkaan helpota.

Olen nainen ja mulla on kohtuu iso osa kropasta tatuoitu. Käytännössä kyynärpäistä olkapäihin, koko yläselkä niskaan asti, sit parin kämmenen kokoisia kuvia mahassa ja pohkeessa. Ja lisää tulee. Osa on tehty liikkeessä, osa ei. Tän takia mä jonkun mielestä kuulun automaattisesti wt osastoon.....
Asiaa ei varmaan muuta edes se että olen kohtuu korkeasti koulutettu ja toimin tällä hetkellä kunnan virkamiehenä.
Tää on taas tätä perisuomalaista lokerointia siitä kuka kuuluu mihinkin kastiin. Naurettavaa touhua.

Sit aloittajalle: kotona tekevätkin voi olla taitavia. Olennaisinta on että välineet ja tilat on puhtaat. Ja se asia on helppo itsekkin havaita... Ja ehdottomasti etukäteen pitää saada nähdä millaisia kuvia on ennen tehnyt.

Kannattaa oikeasti harkita, antaako työn laatua näkemättä jonkun hakata ihoon ikuisen kuvan! Ammattilaisten liikkeissäkin on valtavasti eroja. Esim tässä arvosteluja yhdestä tunnetusta ja ihan hyvämaineisesta liikkeestä: http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=45646458 (Mulla ei mitään tuota liikettä vastaan, haluan vaan osoittaa että ammattilaisina itseään mainostavatkin voi (joskus) epäonnistua, saatikka sitten amatöörit)

Olen nainen ja mulla on kohtuu iso osa kropasta tatuoitu. Käytännössä kyynärpäistä olkapäihin, koko yläselkä niskaan asti, sit parin kämmenen kokoisia kuvia mahassa ja pohkeessa. Ja lisää tulee. Osa on tehty liikkeessä, osa ei. Tän takia mä jonkun mielestä kuulun automaattisesti wt osastoon.....
Asiaa ei varmaan muuta edes se että olen kohtuu korkeasti koulutettu ja toimin tällä hetkellä kunnan virkamiehenä.
Tää on taas tätä perisuomalaista lokerointia siitä kuka kuuluu mihinkin kastiin. Naurettavaa touhua.

Sit aloittajalle: kotona tekevätkin voi olla taitavia. Olennaisinta on että välineet ja tilat on puhtaat. Ja se asia on helppo itsekkin havaita... Ja ehdottomasti etukäteen pitää saada nähdä millaisia kuvia on ennen tehnyt.

Eihän koulutus kerro mitään siitä onko wt vai ei... :)

Wt voi olla korkeasti koulutettu tai täysin kouluttautumaton.

Yhteistyössä