Mies aina naljailee mun hurjasta nuoruudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maarit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maarit"

Vieras
Ollaan samalta paikkakunnalta ja olin teinityttönä aika villi. Oli paljon miesjuttuja (vanhempien miesten kanssa) ja tupakat ja alkoholi oli kans kuvioissa. Rauhoituin aika paljon 16v ja sitten noi jäi, mutta aina mies heittää jotain että "voisit vähän näyttää sitä villiä teinitypy-osastoo mullekki..." yms...

Mua ei ittee muuten kaduttais noi nuoruuden tekoset, mutta kun ukko niistä vihjailee, se ei oo kivaa. Oon kyllä sanonut hänelle, että se on hei taaksejäänyttä elämää mut ukko luulee olevansa hauska tms...

Pitäskö sanoo, että jos ei naljailut lopu, niin vietän sit loppuelämän kuin nunna?

Sano sille että olit oikeasti lapsi kun aloit viettämään hurjaa nuoruuttasi. Sano että lapsuuden teoista naljaileminen aikuisena ei tunnu kivalta kun niille ei enää mitään voi. Ei ilmeisesti ole voineet sun vanhemmatkaan tai eivät ole välittäneet.
Aika keskenkasvuinen ja kypsymätön on sun mieskin kun ei tajua tuota ikää milloin olet riehunut.

Mä todennäkösesti aikani kuuntelisin reagoimatta mitenkään. Sitten kun totaalisesti kyllästyisin, käskisin jättää avaimet pöydälle ja lähteä ettimään sitä "villiä teinitypy" -osastoa jostain muualta... Mä olen aika paha suustani, kun kyllästymispiste tulee. Toisaalta mun mies nyt ei tollasta edes suustaan päästäisi. Tietää kyllä, että mun villit vuodet oli ja meni. Nyt on perhe ykkös asia. Molemmille.

Hah hah, taitaa olla aika moni mamma täälläkin semmonen nuoruuden jakorasia kun on niin arka paikka. Ite muistan yhen kaverin ku sillä oli tämmönen kaupungin kuuluisin jakorasia vaimona. Itte äijä ei tienny asiasta oikein mitään. Se ny vaan on niin, että nuoruudenkin hölmöilyistä saa vähä maksaa. Ja aika pientä se on jos joskus ukko vähä naljailee.

Se hassu juttu tossa mun kaverissa oli, että muistan kun aina aattelin että varmaan tää sen vaimo on aika villi seksijutuissa. Mutta toisin se oli. Eli mimmi oli kyllä antanut teininä eestä ja takaa, ykköseen ja kakkoseen, mutta oma ukko ei päässy noista eduista nauttimaan. On se niin väärin, heh :)

[QUOTE="Man";26250829]Hah hah, taitaa olla aika moni mamma täälläkin semmonen nuoruuden jakorasia kun on niin arka paikka. Ite muistan yhen kaverin ku sillä oli tämmönen kaupungin kuuluisin jakorasia vaimona. Itte äijä ei tienny asiasta oikein mitään. Se ny vaan on niin, että nuoruudenkin hölmöilyistä saa vähä maksaa. Ja aika pientä se on jos joskus ukko vähä naljailee.

Se hassu juttu tossa mun kaverissa oli, että muistan kun aina aattelin että varmaan tää sen vaimo on aika villi seksijutuissa. Mutta toisin se oli. Eli mimmi oli kyllä antanut teininä eestä ja takaa, ykköseen ja kakkoseen, mutta oma ukko ei päässy noista eduista nauttimaan. On se niin väärin, heh :)[/QUOTE]

Aika kehittymättömän ihmisen kommentti.
Kuten tuossa aloituksessakin niin seksisuhteet on aloitettu lapsena. Missä on olleet aikuiset? Ap on hiljentänyt vauhtia 16v, eli siinä iässä kun normaalisti aloitellaan touhuja.
Jos alle 16 vuotiaalla on maine jakorasiana, niin siitä on kyllä aikuisilla vastuu. Myös niillä jotka ovat käyttäneet lasta hyväkseen.
Mua ei naurata tippaakaan.
Aivojen käyttäminen, naureskelun sijaan, olis joskus toivottavaa.

Kuumimmat

Yhteistyössä