mies alkoi vuotokauden sisällä syömään sanojaan sovitun asian suhteen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrr hermo menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29236621:
siis ostaa pelikonsolin, :D

Joo, kyllä muakin vtuttaisi jos mies ostaisi mielummin pelikonsolin, kuin matkustaisi minun kanssani! Minkäs ikäinen mies on kyseessä? Ei vaikuta kovin aikuiselta meiningiltä? Ei taida olla lapsiakaan vielä, vai? Tai sit mies on vaan keskenkasvunen.

Justhan ap kirjoitti että saisivat olla hetken ilman lapsia kahdestaan. Ihan fiksu ajatus hoitaa parisuhdetta. Mutta jos miestä ei kiinnosta niin lähde yksin. Tylyä mieheltä ensin luvata ja sitten perua. Olis heti sanonu ettei kiinnosta.
Ei matkustelussa ole mitään pahaa!

Niin, eihän naisellakaan ole oikeutta ostaa rahoillaan esim. vaatteita vaan ne on käytettävä miehen kanssa matkusteluun? Ehkä miehen valitsemaan matkaan, jalkapallomaahan tms?
Onko vaatteita, laukkuja, kenkiä ja meikkejä osteleva nainen sitten jotenin aikuismainen? Ei sellaiselle rahan tuhlarilla ja peilin edessä seisojalla olisi varmaan lapsiakaan? Tai sit vaan olis keskenkasvuinen.

Joo, kyllä muakin vtuttaisi jos mies ostaisi mielummin pelikonsolin, kuin matkustaisi minun kanssani! Minkäs ikäinen mies on kyseessä? Ei vaikuta kovin aikuiselta meiningiltä? Ei taida olla lapsiakaan vielä, vai? Tai sit mies on vaan keskenkasvunen.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29236614:
Mikä ihme siinä on varsinkin naisilla että jos tulee jostain vähänkin ylimääräistä rahaa niin sillä pitää joko matkustaa tai tärvätä se johonkin kuranaamiohoitoon tai muuhun hemmottelupaskaan?

Todellako vertaat matkustelua ja kuranaamiohoitoa?
Tekis varmaan hyvää sullekin ;)

Itse en tuhlaa penniäkään noihin mainitsemaasi "hemmottelupaskoihin", mutta matkustaminen tekisi itse kullekin hyvää, mieluusti pienestä pitäen. Matkailu avartaa, tiedätkös.

Voit myös pysyä kotiympyröissäsi, säästää rahasi, varoa liikkumasta ulkomailla ja kasvattaa lapsesi tynnyrissä.

Yhteistyössä