Mies aloitti perjantain sanomalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kenya

Vieras
että kun oltiin tuossa aikasemmin kimppasaunassa ystävien kanssa, oli ystävättäreni myöhemmin kauhistellut baarissa tämän vehkeen suurta kokoa =/ Ja kun mies näki hämmentyneen ilmeeni hän "pelasti" tilanteen sanomalla että ei se mitään että kyllä hänkin katseli tyttökaverini suuria tissejä. Loistavaa... Ylireagoinko kun nyt ei oikein yhteinen viikonloppu enää kiinnosta. Luulin tosiaan että kimppasauna oli ihan toverillinen. Ois pitäny ihan omana tietonaan

No jos on noin avoin suhtautuminen alastomuuteen että sitä voidaan viljellä sekajoukossa kavereiden kesken, niin silloin pitäis kyllä seuraamuksetkin kestää. Mulla ei kiinnosta nähdä miespuolisia kavereitani alasti kimppasaunonnan merkeissä, joten enpähän myöskään ajaudu yhtä kiusalliseen tilanteeseen.

Kyl täs kateus nostaa päätään. Tekis mieli etsiä jostain pieni munainen mies joka tykkää pienistä rinnoista ;) Juu, tais jäädä kimppasaunat, oon ollu vähän naiivi, että siel ollaan luonnontilassa eikä vertailla, aikuiset ihmiset.

Ärsyttää tää ystävä kyllä, että on oikein käynyt kehumassa varustusta jälkeenpäin. Ja muistan että istui saunassa niin, että nosti kokoajan käsillä rintojaan, muuten ne koosta johtuen olisikin polvissa >:) Tämä ystävä on sellainen että mielellään ehdottaa sekasaunaa

kimppasaunat ei mua häiritse ja aika outoa olisi, jos ei yhtään tulisi katsottua ihmisvartaloa siellä saunassa. ei arvostelu mielessä,vaan siksi kun on niin paljon erilaisia vartaloita. mutta en mä niistä kenellekkään puhu se on typerää

Itsekin harrastamme kimppasaunoja... Mulle ja miehelle on moni miehen kaveri kännipäissään kehunut mieheni rakkaudensauvaa, mulle on sanonu moni kaveri olevani onnekas, mutta että joku kaverini menis sen kahdenkesken miehelleni sanomaan, olis outoa. Voi vaikka isossa porukassa sanoa, tosihan se on, mut outoa mennä erikseen miehelle sanomaan.
Ja tuo miehes kommentti oli kyllä paha sammakko, siis toki voi kehua toisen naisen muotoja ja sanoa kauniiksi mutta ei tuossa tilanteessa :D

Todella outo ystävä sulla.. Jotainhan hänellä on pielessä jos pitää keikistellä nakuna aina tilaisuuden tullen ja vielä tuollaista jälkikäteen kommentoida, ei tosiaankaan ihan normaalia. Vähän käy sääliksi, mikä lie ongelmansa.

kimppasaunat ei mua häiritse ja aika outoa olisi, jos ei yhtään tulisi katsottua ihmisvartaloa siellä saunassa. ei arvostelu mielessä,vaan siksi kun on niin paljon erilaisia vartaloita. mutta en mä niistä kenellekkään puhu se on typerää

Mulla samanlainen katsantokanta. Joskus harvoin kun sekasaunassa käydään niin kyllä hankalaksi menisi jos pitäisi vaan kattoon tuijotella. Samalla tavalla kuin esim. töissä vilkaistaan kollegojen vaatetus ja kampaus niin saunassa vilkaistaan mitä vaatetuksen alla on, tekemättä siitä sen suurempaa numeroa. Eikä niitä sitten jälkikäteen taivastella tutuille eikä tuntemattomille.

eipä tästä kannata ny mitään isompaa aviokriisiä kehitellä, mutta vähän muuttaa taas käsitystä asioista. Tämä ystävä kun on paras ollut kaikista ja ihan pienestä asti. Eipä tämä ensimmäinen hölmöily häneltä ollut. En olisi halunnut näitä ajatuksia kyllä tietää, en kerro miehelle jos joskus ihaillen muita katselen.

Ite saatan joskus päästää tuommoisia sammakoita suustani jos olen pienessä hiprakassa. Mutta en siis todellakaan menisi varta vasten miehelle kahden kesken kehumaan vehkeen kokoa.. Mutta jos asia jostain syystä tulisi muuten puheeksi, niin saattaisin ajattelemattomuuttani mainita ns. vitsinä. Ja vitseissähän on aina puolitotta tai jotain.

Mutta siis jos nainen on itse ottanut asian ns. puheeksi, niin sitten aika asiatonta. Mutta jos on vaan maininnut sivulauseessa, niin don't worry, lipsahduksia sattuu.

No olisin kyllä suuttunut molemmille,eipä kiinostas seura enää ja sanoisin suoraan mikä vituttaa.Ja mies olis voinu pitää turpansa kiini ystävättäresi tissien katselusta,samoin siun ystävä olis voinu olla vilkuilematta miehes kalua ja viellä mainita siitä.

Ensinnäkin, kuka nainen menee "kauhistelemaan" ystävänsä miesystävälle tämän vehkeen kokoa. :O
"Onpas sulla iso muna, hihihi!" Ööö.. Todella outoa.

Ja toiseksi, kimppasaunoissa ei kannata käydä, jos siellä tulee niin vahvasti seksuaalisia ajatuksia mieleen, että niitä pitää jälkeenpäin mennä kommentoimaan.

Kolmanneksi mietin, että eipä se vehkeen koko kerro mitään siitä, millainen se on juhlakunnossa, joten siksikin ihmettelen ylipäätään, että ap:n ystävä on ap:n miehen varustukseen huomiota kiinnittänyt.

Ja vielä, tyhmä mieskin kyllä, kun kertoi tuijottaneensa ap:n ystävän rintoja... Siis ei kimppasaunoille, jos menee tuollaiseksi.

[QUOTE="vieras";23121131]Ensinnäkin, kuka nainen menee "kauhistelemaan" ystävänsä miesystävälle tämän vehkeen kokoa. :O
"Onpas sulla iso muna, hihihi!" Ööö.. Todella outoa.

Ja toiseksi, kimppasaunoissa ei kannata käydä, jos siellä tulee niin vahvasti seksuaalisia ajatuksia mieleen, että niitä pitää jälkeenpäin mennä kommentoimaan.

Kolmanneksi mietin, että eipä se vehkeen koko kerro mitään siitä, millainen se on juhlakunnossa, joten siksikin ihmettelen ylipäätään, että ap:n ystävä on ap:n miehen varustukseen huomiota kiinnittänyt.

Ja vielä, tyhmä mieskin kyllä, kun kertoi tuijottaneensa ap:n ystävän rintoja... Siis ei kimppasaunoille, jos menee tuollaiseksi.[/QUOTE]

No eikös tuossa ystävä ole hieman hönö kun ei tuollaista tiedä ja mies hölmöyttään yrittää "keventää" asiaa päästämällä sammakoita suustaan.

Niin sanonkin! Kysyn että muistaakos sen kimppasaunan missä oli Jorma, maailman suurin mies... Taitaa olla oma itsetunto liian alhaalla kun tuollaset kommentit ahdistaa....

Yhteistyössä