Hae Anna.fi-sivustolta

Mies antaa ristiriitaisia signaaleja

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä nainen hämillään, 23.02.2017.

1. nainen hämillään Vierailija

Mies antaa ristiriitaisia signaaleja

Olen tavannut pitkästä aikaa miehen mikä kiinnostaisi. Mutta en oikein osaa tulkita häntä, joten kysyn nyt mielipidettä täältä. Otin itse kyseiseen mieheen yhteyttä Facebookissa kaverin kautta. Pidimme yhteyttä soittamalla, kirjoittamalla ja video chattaamalla melkein kolme viikkoa ja sovimme sitten 2 päivän treffit. Molemmat asumme Lapissa, jossa välimatkat ovat pitkiä ja pelkällä kahvilla käynti ei oikein onnistu täällä. Meillä synkkasi heti ja treffit olivat pitkästä aikaa piriste tähän sinkkuelämään. Mies raahasi minua näytille kavereillensa ja tapasin jopa heidän porotilallaan vanhemmat. Pääsin mukaan heidän arkeensa samantien , mikä osittain hirvitti. Lähtö päivänä mies kertoi haluavansa ehdottomasti nähdä uusiksi ja lähtiessäni vaihdettiin oikean kiihkeät suudelmat. Nyt tapaamisesta on aikaa ja olen kysynyt, että milloin mies haluaisi nähdä uudelleen, että osaan pyytää oikeat päivät vapaaksi toista. Hän vastailee, että ei osaa sanoa viikostansa vielä mitään. Kirjoittelu väheni ja eipä tuo soittelekaan niin usein. Välillä kirjoittelee Facebookissa. Suoraan en ala kysymään, koska silloinhan minä vaikuttaisin riippuvalta ja epätoiselta, mitä en todellakaan ole. Harmittaa vaan turhaan käytetty aika häneen.

Onko mies siis enään kiinnostunut?
    Voiko tämä olla joku testi, kuinka kiinnostunut olen?
    Vai oliko se tässä ja elämä jatkuu?

2. härkää sarvista Vierailija

Ota nyt vaan härkää sarvista ja kysy suoraan, mitä mies aikoo. Ajattelen että mies ei sittenkään ole aikeissa jatkaa tapaamista paitsi ehkä satunnaiseen seuran puutteeseen. Ei tohdi sanoa suoraan, kiertelee ja kaartelee, nyt on sinun vaan toimittava jämäkästi.

3. liioittelua Vierailija

Kova oli miehellä vauhti päällä, heti eka kerralla esittelemään kavereille ja jopa vanhemmille. Yleensä menee kuukausi tai peräti vuosi, ennenkuin seurustelukumppani esitellään läheisille. Olikohan kaverilla joku "näytön paikka"? Hieman liioitellulta tuo käytös minusta kuulosti, kiihkeine suudelmineen ja lupauksineen.

4. nissan Vierailija

Minulle tuli sama mieleen. Ehkä mies oli tullut jätetyksi ja nyt oli kova kiire todistella suvulle ja tuttavapiirille, että hänellä muka on jo uusi nainen. Kavereiden kautta tieto tietenkin meni ex:llekin. Ehkä näytelmä tehosi ja pari tekee sovintoa.
    Ei kannattaisi yrittää tunkea väliin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari