Mies dissaa mua kaikessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooooooooooooooooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ooooooooooooooooo

Vieras
Alan olla tos väsynyt. Olen hänen mukaansa itsekäs, en osaa kasvattaa laspsia (meillä uusperhe, mun lapset 10-3v ja yhteinen 1v) tuhlaan kaikki rahat.. Itsekäs olen kun toivoisin häneltä hellyyttä ja huomiota, sen sijaan hänen kuuluisi saada minulta säännöllisesti peppuseksiä tai panon nopeasti takaapäin koska ei spontaanisti pysty muuhun.
Sanottakoon vielä että ollaan käyty mm perheneuvolassa ja siellä sanoivat että ihan normaali äiti oon ym. Välillä itsekin epäilen kun toinen morkkaa koko ajan.
Mitä mä teen?

Tänään esimerkiksi olin lähdössä yksin paikalliseen mll tapahtumaan, vauva ois jääny miehen hoitoon, isot lapset on eksälläni. No mies varasi eilen romuautolleen katsastuksen ja halusi tänään sitä hitsailla vielä, on siis aikeissa myydä auton mikä hyödyttää toki koko perhettä. Jätin sitten omasta tahdosta menemättä tapahtumaan että mies saa rauhassa puuhata auton kanssa. Silti haukkui mua itsekkääksi. Minun pitäisi hyväksyä että hän rassaa nyt enemmän autoa kun kielsin ryyppäämästä (sammui aina vessaan tms mukavaa ja joi joka päivä vähä)

Ok paska mies, paska suhde. Mistäs olisit osannut arvata. Mukavahan tuokin varmasti oli alun alkaen?

No mutta nyt tiedät mitä elämä tuon miehen kanssa on. -Joten mitä aiot tehdä asialle? Onko sinulla joku tarve jäädä perseeseen pantavaks ja haukuttavaksi? Onko sinulka joku halu opettaa lapsille, että on ihan ok haukkua äitiä?
Vai voisitkohan kenties nauttia myös ihan omasta kodista? Omasta hyvästä olosta, omasta itsekunnioituksesta?
Kannattaako nyt ihan tosissaan jäädä...?

Mitä epäitsekkäämpi olet ja mitä enemmän huomioit miestäsi ( kuten mll:n tapahtumaan menosta luopuminen), sitä enemmän mies tulee haukkumaan sinua, koska tuntee olevansa luuseri sinun rinnallasi. Haukkuminen on hänen tapansa puolustautua omia huonommuuden tunteitaan vastaan. Hän yrittää uskotella itselleen, että se olet sinä, joka on itsekäs, tuhlaa rahat yms, vaikka tosiasiassa hänen pitäisi puhua itsestään.

Ei muuta ihmeempiä, huonoja valintoja tulee joskus tehtyä.. mutta miksi ihmeessä tuo tapahtuma piti jättää väliin kun mies hitsailee autoa? Eikö se yksin osaa sitä tehdä vai ?
Kai sinne muullakin kyydillä olisi päässyt? Ehkä tuo tilanne nyt ei vain suju ja tulee sitten tarve leikkiä marttyyriä. Ei kai se mies kieltänyt menemästä?
Kukaan ei pakota peppuseksiin myöskään. Jos et tykkää siitä niin sitä ei silloin harrastella. ;)

Se ukko oli syystä jonkun entinen. MIksi jäit katoon jos alun perinkinkin oli ihan paska mies. MIKSI?
Ite oot valintas tehnyt. Ja tottakai olet sille lapsen väsännyt. Niin klassinen kuvio.
Uusperheet ei vain toimi.

Yhteistyössä