K
kuka teki minusta tän naisen
Vieras
paitsi seksiä.
aina pitäisi olla tyydyttämässä hänen tarpeitaan.
missä on se hellyys ja kaikki mitä oli joskus aikoinaan.alkaa kyllästyttää.
Olen sanonut monet kerrat että elämässä on hellyys ja muutakin kun seksi.
mutta ei.
mies ei tunnu ymmärtävän vaikka sanon niin mitään.on aina yhtä kylmä jotenkin ja tuntuu että sitäkin kyllästyttää minun kanssa oleminen.
kauppareissut tehdään joskus yhdessä,ja silloinkaan ei paljon mitään puhuta,ehkäpä sitä että mitä ostetaan ja tehdään ruuaksi.
en muista koska oltais oltu yhdessä kahdestaan ja tehty jotain..
Haluaisin joskus jotain ..hellyyttä,pusuja ja semmosta yhdessäoloa.
ei koskaan mitään.
ollaan oltu yhdessä kohta 9 vuotta..ennen oli kaikkea ja nykyään ei sitten mitään.
lapsia on pari ja jotenkin kyllästyttää tää elämä.
ollaan töissä ja kummallakin tuntuu olevan "oma" elämä.
tuntuuko keltään samalta,tuntuu että voisi olla vaikkapa ilman miestä kokonaan.
ja jos mies ei ole töissä niin keksii aina jotain,omia projekteja,joko yksin tai ottaa lapset/lapsen mukaan mutta koskaan ei kysy minulta mitään.
mies ei ryyppää,ainakaan paljon tai käy missään kapakoissa joten tuskin sillä ketään toista on.
aina pitäisi olla tyydyttämässä hänen tarpeitaan.
missä on se hellyys ja kaikki mitä oli joskus aikoinaan.alkaa kyllästyttää.
Olen sanonut monet kerrat että elämässä on hellyys ja muutakin kun seksi.
mutta ei.
mies ei tunnu ymmärtävän vaikka sanon niin mitään.on aina yhtä kylmä jotenkin ja tuntuu että sitäkin kyllästyttää minun kanssa oleminen.
kauppareissut tehdään joskus yhdessä,ja silloinkaan ei paljon mitään puhuta,ehkäpä sitä että mitä ostetaan ja tehdään ruuaksi.
en muista koska oltais oltu yhdessä kahdestaan ja tehty jotain..
Haluaisin joskus jotain ..hellyyttä,pusuja ja semmosta yhdessäoloa.
ei koskaan mitään.
ollaan oltu yhdessä kohta 9 vuotta..ennen oli kaikkea ja nykyään ei sitten mitään.
lapsia on pari ja jotenkin kyllästyttää tää elämä.
ollaan töissä ja kummallakin tuntuu olevan "oma" elämä.
tuntuuko keltään samalta,tuntuu että voisi olla vaikkapa ilman miestä kokonaan.
ja jos mies ei ole töissä niin keksii aina jotain,omia projekteja,joko yksin tai ottaa lapset/lapsen mukaan mutta koskaan ei kysy minulta mitään.
mies ei ryyppää,ainakaan paljon tai käy missään kapakoissa joten tuskin sillä ketään toista on.