Mies ei enää halua minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkuvaimo...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkuvaimo...

Vieras
Todettiin nyt jo yhdessäkin että meidän suhde on kaverisuhde miehen puolelta. Hän sanoo pitävänsä minua kilttinä ja mukavana ihmisenä mutta ei osaa ajatella seksikkäänä, haluttavana naisena. Suhde on hänen puoleltaan kuin kaveri- tai sisarussuhde (kutsuukin minua usein pikkusiskonsa nimellä). Koko suhteemme ajan mies on pitänyt hottina vähintään 20 vuotta itseään vanhempia, tummaverisiä naisia, itse olen häntä paljon nuorempi ja vaalea. Miten muka pystyisin muuttumaan sellaiseksi mitä hän himoitsee?

Onko tässä enää mitään tehtävissä vai meneekö 15 vuoden suhde viemäristä alas? Olisin toivonut yhteistä tulevaisuutta, lapsia, perhe-elämää. Miehellä on kyllä työstressiä, masennusta yms mielenterveyshäiriöitä mutta ei ole vielä päässyt niistä keskustelemaan psykiatrille.

Tsemppiä tilanteeseen.. <3 Ootteko käyneet juttelemassa terapeutille?

Mulla taas itselläni sellainen tilanne että tuntuu etten millään voi riittää miehelle, työskenteleehän se oikeiden mallien kanssa..mietin vaan että onko vain ajan kysymys kun tämä tavis jää..
ehkä omia mietteitä vain, toivon niin.

Ei olla yhdessä käyty missään terapeuteilla, mies ei ensin halunnut kun ehdotin että yhdessä mentäisiin, nyt saattaa työterveyden kautta päästä yksinään psykiatrille mutta käsitin että siellä enemmänkin selvitettäisiin lapsuuden asioita, miehellä on ollut vaikea lapsuus mutta ei ole ikinä halunnut niistä asioista pahemmin jutella. Sänkypuolella ei olisi muuten ongelmia mutta mies ei vaan ole halunnut oikeastaan vuosiin vaikka on vasta nuori ja luulisi että olisi intoa.

Mikä ihme on pitänyt teitä yhdessä 15 vuotta jos edes lapsia ei ole ja fiilikset on tuollaiset? Ja jos mies on tuonut esille kiinnostuksensa vanhempiin tummiin naisiin, sun vastakohtiin? Ja miksi se on sun kaa alkanu alunperin?
Jos noihin löydätte jotain vastauksia niin ehkä se sit selvittää onko jotain tehtävissä, onko suhde vaan arkistunut jne jne, jolloin asialle voi jotain tehdäkin.

Opettele nyt ainakin arvostamaan itseäsi, pidä itsestäsi, harrasta kivoja asioita, etsi lähelle ystäviä joiden kanssa viihdyt, älä hukkaa elämäsi siihen et mietit miten voisit miehelle kelvata.

(ja noin off topic: Jos mun mies sanois mua siskonsa nimellä useasti niin sois kyllä hälytyskellot ja LUJAA!!)

Kaipa mies minua aluksi piti seksikkäänäkin mutta nyt ajan myötä on tullut sellainen olo kuin hän yrittäisikin saada minusta äidinkorviketta (sama syy miksi pitää vanhemmista naisista?) eli onkohan sitten tässä perimmäinen syy se, että oma äiti hylännyt hänet vai mikä... Kiitos vinkistä että pitäisi oppia arvostamaan itseäni ja harrastaa, pitää yrittää kovemmin keksiä omaa tekemistä kodin ulkopuolella. Toivoisi kuitenkin naisena että oma mies pitäisi seksikkäänä eikä vain "mukavana". Kuitenkin kun on vielä ihan nuori ja kaipa ihan ok näköinen ja sopusuhtainen.

Onko vinkkejä miten saisin miehen avautumaan vai luotanko vaan siihen että psykiatri ehkä pitemmän päälle saa jotain aikaan, miehen käsittelemään asioita?

Kuulostaa siltä, että sinä et voi miestäsi auttaa. Eikä se ole sinun velvollisuus muuttua, jos miehelläsi on päänsä kanssa ongelmia.
Itse en jaksaisi noin vaikeasti sairaan ihmisen kanssa vehdata vuositolkulla, mutta jos sinulla kärsivällisyyttä riittää, niin ainoa keino lienee saada mies mahd. pian jonkun ammattiauttajan luokse.

Varmasti on kurjaa, lähinnä tuo itsensä arvostaminen ym, oli siksi et olen vuosia läheltä seurannut suhdetta jossa mies ja nainen aika samnalaisessa tilanteessa ja jotenkin se nainen on kadottanut kokonaan oman elämänsä ja kaiken sen ilon mitä voisi olla kun se suhde on syönyt kaiken energian ja normaalin olon.
Sellainen on tosi surullista, ja kaikesta huolimatta mä luulen et jos toi mun tuntema nainen olisi kyennyt pitämään enemmän kiinni itsestään, arvostamaan itseään vaikkei mies niin tunnu tekevän, pitämään kiinni omista kiinnostuksen kohteistaan ei hän olisi nyt niin katkera ja monella tapaa surullinen.

Ehkä näin nuorena ja kun ei ole itsellä mitään alan koulutusta uskoo liikaa siihen kun mies ei myönnä että hänessä olisi mitään vikaa mutta löytää kyllä minusta vikoja. Muille ihmisille mies esittää "naurattajaa", on hyvällä päällä, kertoo vitsejä ja on huolehtivainen mutta kotosalla kahden kesken on erilainen ja joskus väkivaltainenkin. Tunnen todella että oma itsetuntoni on vuosien saatossa näiverretty pois.

pikkuvaimo: jos miehesi on väkivaltainen, lähde. Omanlaista väkivaltaa on sekin, että vaimon tarpeista ei huolehdita ja mietitään vaan muita naisia. Tärkein olisit kuitenkin sinä.
Itse en jaksa enää laskea itsetuntoani miehen varaan. Olen jo liian rikki siihen. Olet arvokas sellaisenaan. Nuo p:n kiristäjä-kommentit: suksikoon kuuseen!

Mitään ei ole tehtävissä. Mies ei mitenkään pysty vaikuttamaan siihen millaisista naisista pitää, eivätkä ihmiset voi muuttua. Joku toinen mies varmasti tykkää sinusta kovastikin.

Todettiin nyt jo yhdessäkin että meidän suhde on kaverisuhde miehen puolelta. Hän sanoo pitävänsä minua kilttinä ja mukavana ihmisenä mutta ei osaa ajatella seksikkäänä, haluttavana naisena. Suhde on hänen puoleltaan kuin kaveri- tai sisarussuhde (kutsuukin minua usein pikkusiskonsa nimellä). Koko suhteemme ajan mies on pitänyt hottina vähintään 20 vuotta itseään vanhempia, tummaverisiä naisia, itse olen häntä paljon nuorempi ja vaalea. Miten muka pystyisin muuttumaan sellaiseksi mitä hän himoitsee?

Onko tässä enää mitään tehtävissä vai meneekö 15 vuoden suhde viemäristä alas? Olisin toivonut yhteistä tulevaisuutta, lapsia, perhe-elämää. Miehellä on kyllä työstressiä, masennusta yms mielenterveyshäiriöitä mutta ei ole vielä päässyt niistä keskustelemaan psykiatrille.

miks ihmeessä oot tollasen idiootin kanssa kun hyviäkin miehiä on?mä antaisin kengänkuvan persuksille ja äkkiä!!!

Yhteistyössä