P
pikkuvaimo...
Vieras
Todettiin nyt jo yhdessäkin että meidän suhde on kaverisuhde miehen puolelta. Hän sanoo pitävänsä minua kilttinä ja mukavana ihmisenä mutta ei osaa ajatella seksikkäänä, haluttavana naisena. Suhde on hänen puoleltaan kuin kaveri- tai sisarussuhde (kutsuukin minua usein pikkusiskonsa nimellä). Koko suhteemme ajan mies on pitänyt hottina vähintään 20 vuotta itseään vanhempia, tummaverisiä naisia, itse olen häntä paljon nuorempi ja vaalea. Miten muka pystyisin muuttumaan sellaiseksi mitä hän himoitsee?
Onko tässä enää mitään tehtävissä vai meneekö 15 vuoden suhde viemäristä alas? Olisin toivonut yhteistä tulevaisuutta, lapsia, perhe-elämää. Miehellä on kyllä työstressiä, masennusta yms mielenterveyshäiriöitä mutta ei ole vielä päässyt niistä keskustelemaan psykiatrille.
Onko tässä enää mitään tehtävissä vai meneekö 15 vuoden suhde viemäristä alas? Olisin toivonut yhteistä tulevaisuutta, lapsia, perhe-elämää. Miehellä on kyllä työstressiä, masennusta yms mielenterveyshäiriöitä mutta ei ole vielä päässyt niistä keskustelemaan psykiatrille.