Mies ei enää kiinnosta,mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
Mua on hirveästi masentanu viime aikoina semmonen asia että mieheni ei enää seksuaalisessa mielessä kiinnosta minua=(siis en vain syty ajatuksesta että harrastaisimme seksiä ja olen jopa toisia miehiä seksin aikana ajatellut ja tämä jos mikä mua hävettää..=/seksikään ei siis tunnu miltään ja mies "kestääkin"vain vähän aikaa...eli pikapuuhailua jatkuvasti...=)
Muutenkin olen huomannut "tylsistyneeni"mieheeni viime aikoina ja jopa mietiskellyt eroa,mutta en hetken mielijohteiden(onko sitä) takia aioi tai halua erota koska kuitenkin rakastan miestäni ja meillä on 7v yhteistä taivalta tullut tallattua+pieni lapsi.Tää vaan on niin hankalaa ja masentavaa enkä ole kehdannut miehelleni mitään tästä sanoa,pelkään että loukkaantuu =(
Millä ihmeen keinolla tästä selvittäisiin vai oiskohan tää nyt vaa jotain "väliaikaista alakuloisuutta"?Onko muita joilla ollut vastaavia pulmia,ois kiva kuulla teidänkin kokemuksia?=)

Alkuperäinen kirjoittaja sad:
Mua on hirveästi masentanu viime aikoina semmonen asia että mieheni ei enää seksuaalisessa mielessä kiinnosta minua=(siis en vain syty ajatuksesta että harrastaisimme seksiä ja olen jopa toisia miehiä seksin aikana ajatellut ja tämä jos mikä mua hävettää..=/seksikään ei siis tunnu miltään ja mies "kestääkin"vain vähän aikaa...eli pikapuuhailua jatkuvasti...=)
Muutenkin olen huomannut "tylsistyneeni"mieheeni viime aikoina ja jopa mietiskellyt eroa,mutta en hetken mielijohteiden(onko sitä) takia aioi tai halua erota koska kuitenkin rakastan miestäni ja meillä on 7v yhteistä taivalta tullut tallattua+pieni lapsi.Tää vaan on niin hankalaa ja masentavaa enkä ole kehdannut miehelleni mitään tästä sanoa,pelkään että loukkaantuu =(
Millä ihmeen keinolla tästä selvittäisiin vai oiskohan tää nyt vaa jotain "väliaikaista alakuloisuutta"?Onko muita joilla ollut vastaavia pulmia,ois kiva kuulla teidänkin kokemuksia?=)

tää oli aivan kuin omasta suusta... nyt tulee 8v täyteen ja lapsi. Voiko tästä jotenkin "nousta"?

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:

tää oli aivan kuin omasta suusta... nyt tulee 8v täyteen ja lapsi. Voiko tästä jotenkin "nousta"?

eli on siis muitakin,pahoitteluni sinne päin,ei oo kiva tilanne yhtään vai mitä?=/ku ei haluis kaikkee pois noin vaa heittää joten mitäpä tehdä...

Mut meillä tää alkoi, kun tulin raskaaksi. Muuten mies on aivan ihana, mutta jotenkin ei vaan nappaa. Olen yrittänyt miettiä asiaa positiiivisesti ja kyllä tämä menee ohi, mutta jotenkin tuntuu, ettei tuosta suosta pääse ylös

Alkuperäinen kirjoittaja kp:
no tuohan on arkipäivää hyvät ihmiset! välillä menee noin ja taas toisena hetkenä elämä on ihanaa sen oman miehen kanssa...

voi toki nyt niinkin olla,on siis joskus muulloinkin ite tuo mies ottanu päähän tm.mutta nyt jo jonkun aikaa ihan tuo seksipuoli varsinkin ollut ulapalla,tuntuu että pettää jo sillon ku muita ajattelee vaikkei mitään ihan konkreettisesti teekkään..=(

Aika sama fiilis täällä. Mä oikeastaan odotan, että voiku mies vaikka pettäisi minua, niin sitten voitaisiin erota. Itse en halua olla se joka lähtee ja meillä on pieni lapsikin. Mieheni on hyvä mies, enkä haluaisi hänelle mielipahaa ja siksi toivoisinkin, että hän rakastuisi johonkin muuhun ja mä voisin lähteä hyvällä omatunnolla. Kauheeta, mutta näin se vaan on. Ei mulla ole enää mitään fyysistä vetoa miestä kohtaan ja ihme on jos sellainen jostain ilmestyisi.

Kannattaa panostaa arkeen ja kaikkeen kivaan , ja lakata miettimästä. Asiat vaan loksahtaa paikalleen, ei se seksi ole sittenkään kaikkein tärkeintä. Ja se on kivaa kun ei ole pakko pullaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Mut meillä tää alkoi, kun tulin raskaaksi. Muuten mies on aivan ihana, mutta jotenkin ei vaan nappaa. Olen yrittänyt miettiä asiaa positiiivisesti ja kyllä tämä menee ohi, mutta jotenkin tuntuu, ettei tuosta suosta pääse ylös

sama homma täällä,yritän vaa miettii et on varmaa väliaikasta mut samal kyl tuntuu et näinköhän tai toivottavasti=O

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:
Jos sulla on synnytyksen jälkeistä masennusta? Sillon saattaa lopahtaa kiinnostus mieheen tai kokonaan jopa seksiin.

meidän muksu jo 2v =)

Aa, no sitten.

Oletko sä muuten tyytyväinen sun elämäntilanteeseesi, vai haluaisitko muuttaa sitä jotenkin? Oletko keskustellut miehesi kanssa asiasta?

Pettämään ei kannata lähteä, ei se auta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja feri:
Aika sama fiilis täällä. Mä oikeastaan odotan, että voiku mies vaikka pettäisi minua, niin sitten voitaisiin erota. Itse en halua olla se joka lähtee ja meillä on pieni lapsikin. Mieheni on hyvä mies, enkä haluaisi hänelle mielipahaa ja siksi toivoisinkin, että hän rakastuisi johonkin muuhun ja mä voisin lähteä hyvällä omatunnolla. Kauheeta, mutta näin se vaan on. Ei mulla ole enää mitään fyysistä vetoa miestä kohtaan ja ihme on jos sellainen jostain ilmestyisi.

paljon tulee samoja ajatuksia kun mullakin,vähä helpottaa ku tietää että muillakin näitä ajatuksia on..jaksamisia!

Alkuperäinen kirjoittaja feri:

Mä oon miettiny samaa. Hän on todella huomaavainen ja ihana mies ja ansaitsisi paremman naisen. Tuntuu, että olisi helpompaa, kun hän löytäisi uuden ja hyvillä mielin jatkaisin omaa elämää. Nyt alan huomaamaan, että kuinka tyhmä sitä onkaan... mutta siltä vaan tuntuu!

Raskaana ollessa mullakin katos kaikki halut, ja pysyvä arpi jäi kun mies ei ymmärtänyt yhtään, ei mitenkään. Selvitty on kun oon laittanu asiat tärkeys järjestykseen , vaakakupit tasan.

Jos sulla on synnytyksen jälkeistä masennusta? Sillon saattaa lopahtaa kiinnostus mieheen tai kokonaan jopa seksiin.

meidän muksu jo 2v =)

Aa, no sitten.

Oletko sä muuten tyytyväinen sun elämäntilanteeseesi, vai haluaisitko muuttaa sitä jotenkin? Oletko keskustellut miehesi kanssa asiasta?

Pettämään ei kannata lähteä, ei se auta mitään.

no olen ihan tyytyväinen,en mitään oikeastaan muuten muuttaisi,ja en ole mieheni kanssa keskustellut,en edes tiedä miten alottaisin..mutta en pettämään rupea,tuntuu jo nää ajatukseni tarpeeks pahalta..=/

Yhteistyössä