mies ei enää pyydä anteeksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetyttää

Vieras
vähän hassu otsikko ehkä, koitan parhaani mukaan selittää mitä tarkoitan..

ollaan oltu 8v yhdessä, eletään hirveän "hektistä elämää.. se vaan on meidän tyyli, kumpikin menee ilman toista ja toisen kanssa, ollaan kotona hirveän vähän ja lähes jatkuvaan liikenteessä, kaksi "levotonta sielua". kuitenkin rakkautta ja luottamusta riittää <3

meillä ei ole yhteisiä lapsia, mutta mulla on ala-asteikäinen poika entisen mieheni kanssa ja poika on paljon isällään iltoja / viikonloppuja extempore ja sovitusti, isä kun asuu alle 2km päässä meistä, eli "lapsivapaata" on paljon.

meillä on kummallakin laaja ystäväpiiri, vakituinen työ ja rempseä, huumorintajuinen ja sosiaalinen luonne. meillä riidellään "tuli ja leimaus"-meiningillä, mutta myös sitten sovitaan, halitaan ja suukotellaan.

paitsi mun miehessä on nyt tapahtunut n.½vuoden sisällä jotain.... se ei enää myönnä virheitään, pyydä anteeksi jos pahoittaa mun mielen tai lohduta jos mua itkettää jonkun riidan yhteydessä... ennen halasi, rutisti, kertoi että rakastaa, pyysi anteeksi (pyydettiin molemminpuolin, mutta nykyään vain minä pahoittelen vaikka syy olisikin miehessä..)
nyt saattaa sanoa, että hänessä ei ole mitään vikaa ja kaikki vika on mussa ja syyttelee ihan räikeästi... nykyään mikään ei ole hänen syy, mä vaan olen liian herkkä (samanlainen kun aina), hän ei rupee NÖYRISTELEMÄÄN ja aneleen anteeksi yms...

ihankun sille olis tullu joku tossun alla-kompleksi et nyt pitää jotenkin todistella miehisyyttään et on nössöä olla naiselle mieliksi... en tiedä osaanko selittää... itse ei mitään tällaista huomaa, yhtäkkiä kaikki nää on muuttunu mun VAINOHARHOIKSI.

ja mä olen käsi sydämellä sama ihminen kun aina. en mikään kitisevä kotirouva jolla ei oo omaa elämää, kaikki on mun osalta niinkun aina ennenkin..

onkohan sillä joku 3kympin kriisi??!! muuten on ihan oma itsensä, mutta jotenkin "ylpistynyt" nimenomaan riitatilanteissa.... :/

[QUOTE="vieras";23413777]Sama minullekin tuli mieleen. Että haluaa sinusta kauemmaksi.[/QUOTE]

mä en ymmärrä miksei sitten voi sitä ääneen sanoa ihan suoraan, kaikesta on aina pystytty puhumaan -vaikeistakin asioista.
loukkaa mun älyä ja eloa tollanen touhu...

Jos yhtäkkiä 8 vuoden jälkeen käytös muuttunu noin niin ettei vaan olis jotain pintaa syvemmällä. EN lähde analysoimaan että mitä, mutta sun pitää ehdottomasti kysyä mieheltä. Koita kysyä nätisti älä hyökkäävästi, niin hän ei taas ala machoilemaan sitten :D

Se ei jaksa enään tollasta vuoristorataa.
Oli meilläkin ehkä ekat viisi vuotta raisuja riitoja ja vielä kiihkeämpiä sovintoja. Sellasta jännittävää hulinaa ina arki.
Pakkohan sitä jossain vaiheessa on kypsyä ja aikuistua ja löytää rauha ja harmonia toisen viereltä.
Miehellesi se aika on nyt koittanut.

[QUOTE="rintin";23413811]Se ei jaksa enään tollasta vuoristorataa.
Oli meilläkin ehkä ekat viisi vuotta raisuja riitoja ja vielä kiihkeämpiä sovintoja. Sellasta jännittävää hulinaa ina arki.
Pakkohan sitä jossain vaiheessa on kypsyä ja aikuistua ja löytää rauha ja harmonia toisen viereltä.
Miehellesi se aika on nyt koittanut.[/QUOTE]

no, mä näkisin asian toisinpäin..
mä olen enemmän meistä koti-ihminen, mutta liika on liikaa mullekin tai seinät kaatuu päälle...
mä olen ollu valmis "koti-iltoihin" hyvän ruuan, leffan, pelaamisen, karaoken, seksin, puhumisen, saunomisen parissa, mutta miehellä on vielä enemmän levottomat jalat.. ja jos katsotaan esim.leffaa kotona, niin ei se jaksa keskittyä..
musta tuntuu ihan rehellisesti et se on kyllästyny muhun.
ja mä en osaa ottaa asiaa puheeks niinkun haluaisin, koska en tunne tuota miestä joka se nykyään on tollasissa vakavammissa tilanteissa... en tiedä, jotenkin ahdistava tila.. tapahtuis joku ratkasu jonnekin suuntaan niin helpottais...

7 vuotta on keskimääräinen aika, jolloin parisuhteissa tulee ero. Jollei suhdetta hoida, niin se alkaa väljähtyä tuossa vaiheessa. Minua ihmetyttää että jos te olette koko ajan menossa (tai toinen teistä) ja harvoin yhtä aikaa kotona, niin miten ihmeessä välit voisivat pysyä läheisinä aikaa myöten:O

Yhteistyössä