Mies ei halua huolestuttaa suotta...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Se teki sen taas. Mies. Loukannu ittensä töissä eikä ilmottanu. :snotty:
Se on ollu toisaalla töissä ja mie kotona, oli eilen illalla kymmenen aikaan menny sairaalaan ko oli loukannu olkapäänsä taas kerran. Keskiyöllä oli laittanu viestin "Hyvää yötä". Aamullaki vastaili minun tekstiviesteihin, juteltiin niitä näitä. Kunnes iltapäivällä soitti ja ilmotti olleensa eilisestä illasta asti sairaalassa sen olkapäänsä takia ja minun pitäs hankkiutua sinne ja hakea se ja sen auto ko ei ite uskalla ajaa kipulääkkeen takia. No mikäpä siinä. :heart::heart: Vejin hermoromahukset ja ukkokulta rauhotteli puhelimessa ettei halunnu turhaa huolestuttaa minua :rolleyes:

Ja mie hankkiuduin sinne samaiseen kaupunkiin sitä hakemaan ja pauhasin sille siitä (jälleen kerran) kuinka TÄYTYY ilmottaa HETI tuommoset. Lohutti minua sanomalla "jos oisin kuollu, et tietäis vieläkkään" :|

Myöhemmin kyllä totesi että kai ne ois ilmottanu jos hän ois kuollu... Toivoa soppii. :whistle:

Mut en saa sille mitenkään taottua kalloon että tuommoset asiat haluan tietää heti just sillä sekunnilla ko tapahtuu. Tai ainaki heti ko mahollista. Eikä noin 17 tunnin kuluttua :kieh:

Pääasia että on minun hellässä hoivassa nyt. :kiss: Ja pitkä saikku eessä. :popcorn:

[QUOTE="vieras";22477034]Kai se nyt on vähän eri asia jos on loukannut olkapäänsä kuin, että ois jotain hengenvaarallista.[/QUOTE]

Se olkapää on sitä vaivannu vuosikausia, leikattuki useamman kerran, ei oo mikkään pikkujuttu jos sen päsäyttää johonki : / Sen vielä oisin ymmärtäny jos aamuun ois oottanu ja sitte kertonu mut että ILTAPÄIVÄÄN asti :mad:

Mulla on mies ihan samanlainen! Ei muka ikinä voi ilmoittaa jos jotain sattuu, huomaan mustelmia, ruhjeita tms niin sanoo mumisten jotain ja kertoo käyneensä tk:ssakin...

Tätä samaa se oli ko sai kerran puukosta töissä kätteen ja pääty paikattavaksi, edellisen kerran ko loukkas olkapäänsä, ja monta monta muuta kertaa.... Toisekseen jos se on sairas, saa uhkailla, lahjoa, pakottaa ja kiristää että menis lääkäriin. :stick:

Yhteistyössä