Mies ei halua koskea rintoihini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ****
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
Mikä avuksi kun mies ei halua koskea rintoihini ollenkaan? Raskaus- ja imetysaikana oli koko ajan koskettelemassa kun olivat kolme kertaa suuremmat, mutta nyt kun ovat palautuneet nippanappa b-kuppiin, niin ei koske ollenkaan. Aiemmat mieheni naisystävät ovat olleet rinnoiltaan aikas muhkeita, joten johtuuko siitä, että mies pitää vain suurista ja minun rintani eivät ole hänestä kiihottavat tai haluttavat? Olen maininnut asiasta, mutta mies väisti kysymyksen....

ja mua taas jotenki inhattaa ku mies lääppii rintoja ku toinen on jotai kuppii c ja toinen b ja iha lätty. en tiiä mist johtuu et vasen lopetti maidon tuotannon mut oikean puolen ei. poika jota imetän tulee 23 päivä 5kk, saa tosin tuttelia lisäks =)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja visu:
Mies? Teini se on.

Kyllä teini räplää tissiä kuin tissiä!

Ja mies ei? Eli sii vaikka olenkin pari muksua imettänyt, niin rintani ovat ihan nätin pyöreät, vaikkakin pienet. Niihin ei siis tarvitse koskea, koska ne eivät vastaa unelmaa/makua? Voinko minäkin jättää koskematta mieheni vehkeeseen koska se on alle 20 cm?

Asiaan. Siis mieheni ei kosketellut niitä juurikaan ennen raskauttakaan ja siitäpä eron huomasinkin. En ole itsekään juurikaan rinnoistani koskaan pitänyt, vaikkakin niiden koskettelu on kiihottavaa.

Yhteistyössä