H
Hurmis
Vieras
Heippa! Olemme kolmikymppinen pariskunta. Meillä on kaksi ihanaa lasta 3,5v ja 5v. Olen kuitenkin jo pari vuotta haaveillut kolmannesta lapsesta ja uudesta raskaudesta. Tuntuu jotenkin, että asia on minulle jonkinlainen pakko mielle. Tuntuu kuin jotain vielä puuttuisi. Vihjailen asiasta miehekle paljon. Mies ei kuitenkaan halua lisää lapsia, ainakaan nyt. Ei ehkä koskaan. Itse haluaisin vielä kerran kokea kaiken. Tai miehen todellista ajatusta en ole saanut selville..joskus sanoi ettei rahat riitä kolmanteen lapseen. Asumme isossa omakotitalossa, meillä on vakituiset työt..tosin ei varmasti rahaa liiaksi (siis että voisimme tuhlailla) Mutta tulemme kohtalaisen hyvin toimeen. "Ehkäisynä" meillä on käytössä keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät. Molemmat varmasti tiedämme ettei menetelmä ole missään nimessä 100% luotettava, mutta mies ei kuitenkaan ole vaatinut mitään ehkäisyä tämän kummemmin käytettävän. Ko.menetelmä on ollut jo yli vuoden käytössä. Haluaisin tietää miten teillä on mennyt vastaavissa tilanteissa? Oletteko itse päästäneet irti toiveesta? Vai onko mies lopulta suostunut? Olen todella hämmentynyt tämän tunteen voimakkuudesta, ja jotenkin tosi tosi surullinen
. Kokemuksia? Ajatuksia?