Mies ei halua minua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äölkj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äölkj

Vieras
Ollaan oltu yhdessä jo 15v ja lapsia on 2. Säännöllinen seksi loppui toisen lapsen raskauteen. :( viimeksi toissapäivänä mutta sitä ennen taas kuukausien tauko. Olen ihan normaalipainoinen ja laihtunutkin nyt. Kasvoista ihan ok näköinen ja huolehdin itsestäni. Tämä vie itsetuntoa kun en kelpaa. Mies sanoo syyksi sen että läheisyyttäkin on vähän. Se on totta mutta hän aina pelaa koneellaan tai kännykällään. Töistä tullessa on väsynyt ja ärtynyt. En halua pettää miestäni koska rakastan häntä. Tilanne on vaan todella hankala. Ei halua terapiaankaan. En usko että pettää minua. On vain töissä ja kotona. Onko muilla samoja ongelmia ja miten olette ratkaisseet ne? Ollaan vasta vähän yli 30v ikäisiä. Tuntuu että meillä vähemmän seksiä kuin yli 60v ikäisillä vanhemmillani.

Ehkä mies on hieman tyytymätön elämäänsä ja ehkä väsynyt arkeen. Olisiko jonkinlaista keski-iän kriisin alkua, jota hän itsekään ei välttämättä huomaa?

Sanoo usein rakastavansa minua, ei vain näytä mitenkään sitä muuten kuin auttamalla arjessa. Nytkin itkettää melkein kun ajattelen ettei halua seksiä kanssani. Olo tuntuu rumalta.

Yhteistyössä