mies ei halua mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusioimpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusioimpi

Vieras
Siis argh tuon ukon kanssa... Mä en enää jaksa tätä ainaista torjutuksi tulemista... Useampana iltana olen vähän yrittänyt virittää tunnelmaa, että päästäs taas pitkästä aikaan itse asiaan. Noh, eilen sitten oli sellaset kutinat itellä päällä että päätin jälleen kerran yrittää. Mies loikoili tossa sohvalla ja mä suihkun jälkeen peittoon kääriytyneenä yritin mennä lähentelemään niin vastaus oli "mua ei vois kuule vähempää kiinnostaa!!!" :( siis nyyh, mä olen jo ihan rikki tän asian kanssa. Sori, piti saada purkautua... Tää on vaan niin turhauttavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja uusioimpi:
Siis argh tuon ukon kanssa... Mä en enää jaksa tätä ainaista torjutuksi tulemista... Useampana iltana olen vähän yrittänyt virittää tunnelmaa, että päästäs taas pitkästä aikaan itse asiaan. Noh, eilen sitten oli sellaset kutinat itellä päällä että päätin jälleen kerran yrittää. Mies loikoili tossa sohvalla ja mä suihkun jälkeen peittoon kääriytyneenä yritin mennä lähentelemään niin vastaus oli "mua ei vois kuule vähempää kiinnostaa!!!" :( siis nyyh, mä olen jo ihan rikki tän asian kanssa. Sori, piti saada purkautua... Tää on vaan niin turhauttavaa...

Mä ymmärrän sua :( Meillä ihan sama tilanne, mies ei halua. Aina kun yritä lähestyä, tulee vastaukseksi, älä nyt, mee pois, ei jaksa, ei tänään... Ihanaa.

Meillä sama vika paitsi muakaan ei huvita... Ollaan ihan kuin kämppiksiä! Mutta en ole viitsinyt vaivata päätäni sillä, koska tilanne on muuten ok, kun ei kumpaakaan haittaa :)

Toi on kyllä ihan syvältä!! Meillä naidaan vaan ku äijää huvittaa,viis siitä onko mulla kivaa :( Oikeesti oon jo aatellu kattella muita miehiä,halut ne on mullakin!

Alkuperäinen kirjoittaja auttaisko?:
osta jotain sexyä.kauniit alusasut.jos se siitä lämpenis

Meillä ei taitas auttaa..tuskimpa enää rakkauttakaa on.Lapset vaan pitää yhes,mutta mä en kyllä tätä kauan aio jaksaa.Hitto vie,elämäs täytyy olla muutakin!

Alkuperäinen kirjoittaja auttaisko?:
osta jotain sexyä.kauniit alusasut.jos se siitä lämpenis

Joo, voit uskoa että olen yrittänyt. Hempeillä alusvaatteilla ja ilman... Mä olisin ikionnellinen jos se edes joskus oma-aloitteisesti hyökkäis himokkaana mun kimppuun... fantasioi... :D

Meillä on viimeksi sekstailtu joskus syksyllä.... !!!!

Aina on seksielämä ollut niukkaa, mitenhän nuo lapset on saatu aikaiseksi =/

Oon jo tavallaan tottunut ajatukseen ja ei mua haluta (kuin joskus dildon kanssa).
Mutta surku kun muistaa miten ex-miesystävien kanssa oli niin viriiliä.

Mies kyllä näyttää tunteensa ja halii ym. Seksi vain on pois laskuista ja jotenkin niin arka aihe tai molemmat on tottuneet tilanteeseen että ei olla ees asiasta puhuttu että miksi näin on.
Mutta tämä asia varmaan on ennen pitkää pakko nostaa pöydälle. En halua lopettaa seksielämää kolmikymppisenä.

Mutta nyt olen tyytynyt ja jättänyt asian taka-alalle enkä tavallaan enää kaipaa sitä miehen kanssa, tuntuisi ihan oudolta jo :(

Meilläkin seksi vähentynt huomattavsti. Mä olen aina ollut meillä se aktiviisempi, tosi mä olenkin lähes aina valmiina.
Mutta meidän seksielämän kuolemiseen on syynä se että mä olen pettänyt ja enää ei oma mies houkuta.
Toivon tosin että teillä syy ei ole tämä!!

En mä oikein usko että meillä on pettäminen syynä tähän tilanteeseen. Mies normi ajat töissä ja ei muutenkaan paljoa käy baareissa yms. Mä olen kans meidän parisuhteessa se aktiivisempi osapuoli, mutta muistanpa vielä senkin ajan kun tuota ukkoa sai hätyytellä pois kimpusta... En tiedä kauanko tällaista tilannetta jaksaa. Mä ainakin kaipaan hellyyttä, kosketusta ja kauniita sanoja niin ja tietysti sitä seksiäkin... omaksi kauhukseni mielessä on alkanut pyörimään muut miehet... Olen luullut syyksi työstressiä, väsymystä yms mutta en nyt enää monen vuoden jälkeen oikein jaksa siihenkään uskoa.

Yhteistyössä