Mies ei halua seksiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana

Vieras
Eli hieman taustaamme valoittaen, meidän ensimmäinen raskaus, piiitkään yritetty meni niin, että mies ei uskaltautunut seksiin, ennen kuin lähes pakotin ja pari päivää tuosta rv 7 raskaus meni kesken. (Tiedän ettei voinut johtua seksistä, mutta, mutta...)

Seuraavan kerran sitten raskauduin, mutta sain supparit riesakseni ja lapsi meinasi tulla jo rv 21, joten seksi oli kiellossa loppuun saakka.

Kolmannella kerralla jälleen kerran sain houkutella miestä seksiin rv 7 ja kas, seuraavana aamuna alkoi verenvuoto, joka sitten tiputteli rv 20+ asti. Seuraavaan kerta menikin sitten jo isoille viikoille, sillä molemmat säikähdimme.

Nyt olen taas raskaana 5.llä kuulla ja mies ei ole plussan jälkeen halunnut seksiä. Ymmärrän kyllä pelon, mutta silti ahdistaa, sillä aika pitkä aika elellä taas selibaatissa. Miten ihmeessä tuon miehen saisi muuttamaan mielensä/voittamaan pelkonsa?

Läheisyytä voi muutoinkin toiselle osoittaa vaikka seksiä ei olisikaan ja nuo taustat huomioon ottaen en lähtisi miestä pakottamaan. Onhan se pitkä aika mutta ymmärrän hyvin miestäsi. Menikö nuo muut raskaudet kesken vai onko teillä nyt siis kuitenkin 2 tervettä lasta ja kolmas tulossa?

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:
Läheisyytä voi muutoinkin toiselle osoittaa vaikka seksiä ei olisikaan ja nuo taustat huomioon ottaen en lähtisi miestä pakottamaan. Onhan se pitkä aika mutta ymmärrän hyvin miestäsi. Menikö nuo muut raskaudet kesken vai onko teillä nyt siis kuitenkin 2 tervettä lasta ja kolmas tulossa?

Oon samaa mieltä. Ei pidä miestä pakottaa ja tosiaan sitä läheisyyttä ja hellyyttä voi olla ilman yhdyntääkin.

Meillä on siis joo, 2 lasta ja nyt itseasiassa 5 alkuraskauden km.a...Eli taustalla hankaluuksia kyllä. Toisen lapsen jälkeen siis 3 noista km.sta, 1 lasten välissä ja se ensimmäinen.
Läheisyyttäkin on kyllä ihan liian vähän(kuten useilla muillakin suomalaisilla jurrikoilla käsittääkseni), mutta siis mies on sanonut suoraan, että ei innostu seksistä, kun olen raskaana. Eli semmoinen kaveripohjainen suhde tulee aina, kun odotan vauvaa, vaikka muuten iloisena kertoo muille, että meille tulee vauva. Ja siis on aina halunnut näitä lapsia myös itse...Mutta siis itselle tulee aika huono fiilis, jotenkin ei haluttava/iljettävä olo:/

Yhteistyössä