Mies ei halua seksiä

  • Viestiketjun aloittaja n29
  • Ensimmäinen viesti
n29
Olen ollut kohta vuoden yhdessä mieheni (33v) kanssa, muttemme silti ole vielä kertaakaan harrastaneet seksiä. Hän sanoo koko ajan, ettei ole valmis seksiin kanssani. Hän ei ole uskovainen eikä kokematon. Olin asian kanssa joitakin kuukausia ihan sujut, sillä rakastan häntä todella, mutta nyt asia on taas alkanut vaivata minua. Vaikka miten olen yrittänyt puhua asiasta hänen kanssaan ei hän vain ikinä tunnu olevan valmis seksiin kanssani. Mitä minä teen hänen kanssaan, haluaisin niin kovasti rakastella hänen kanssaan ja rakastan häntä todella todella paljon, mutta hän vain toitottaa ettei ole valmis?
 
Relatioship man
Tyypillä on selvästi luurankoja kaapissa asian suhteen. Oisko erektiohäiriö, jota häpeilee tai joku loukannut hänen miehisiä avujaan? Yritä hienovaraisesti ottaa asia esille, että tarkoitusperäsi on auttaa ja rohkaista häntä. Jos et tiedä mikä on ongelma niin sitä ei pysty hoitaa.
 
Onnistuva mies.
Olen myös sitämieltä, että hänellä on huonoja seksikookemuksia aiemmin.

Puuttuuko kaikki hyväilykin?

Jos eteneminen loppuu siihen, kun pitäisi riisuuntua, niin silloin se pitää vaan teidän hyväksyä.
Omat ajatukset ja mielikuvitus peliin, niin sitäkautta pääsette itse tyydyttävään tilaan.
Reidellä on helppo tutkia toimiiko erektio, velton koosta saa jonkinlaisen käsityksen.
Ja voihan sillä omalla huvikummulla kosketella miehen kehoa, ja saada itse siitä mielihyvää.
Jos mies sietää kuulla pientä voihketta ja sanojanne ihanasta tunteesta.
Käsittääkseni naisetkin voi itse ajatuksilla päästä hyvinkin onnelliseentilaan, vaikka sitä paljasta ihkosketusta ei olisikaan.
Pikkuhiljaa voi se alastomuuskin kiinnostaa.
Sitä ennen on vielä ne ihanat kosketukset vaatteiden päältä, sekä toiveiden ilmaisu. Siis molempien.
Yhteensovittaminen on se tärkein vaihe.
 
No haloo!
Jos mies on 33 v eikä muka ole valmis seksiin eikä seksi kiinnosta niin vaihtoehdot on :

Hänellä on sukupuolitauti tai hän on homo.

Menkääpä yhdessä sukupuolitautitestiin niin silloin ehkä selviää syy miksi mies ei ole valmis seksiin. Jos tauteja ei ole ja silti ei seksi missään muodossa ala kiinnostaa niin voit olla varma että hän on homo.
 
aamun ajatuksia
Miehen käyttäytyminen viittaa siihen että sukupuolinen suuntautuminen on poikkeava. Ehkä ei ole myöntänyt asiaa vielä itselleenkään eli ei ole tullut kaapista ulos. Voi olla myös joku sairaus tai voi pahimmassa tapauksessa olla molemmat. Normaali terve mies ei ole vuotta ilman seksiä, jos seurustelee. Kärsivällisyyttä tarvitaan nyt ja hienotunteisuutta.
 
poju
Olen ollut kohta vuoden yhdessä mieheni (33v) kanssa, muttemme silti ole vielä kertaakaan harrastaneet seksiä. Hän sanoo koko ajan, ettei ole valmis seksiin kanssani. Hän ei ole uskovainen eikä kokematon. Olin asian kanssa joitakin kuukausia ihan sujut, sillä rakastan häntä todella, mutta nyt asia on taas alkanut vaivata minua. Vaikka miten olen yrittänyt puhua asiasta hänen kanssaan ei hän vain ikinä tunnu olevan valmis seksiin kanssani. Mitä minä teen hänen kanssaan, haluaisin niin kovasti rakastella hänen kanssaan ja rakastan häntä todella todella paljon, mutta hän vain toitottaa ettei ole valmis?
Minulla taas on toisinpäin vaimo ei ole halunnut seksiä vuosiin, itse haluaisin. kamppaneita vailla?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä