mies ei halua tehdä mun kanssa mitään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
enkä ymmärrä miksi.
en nalkuta enkä jäkätä, hoidan kodin oman työni ohessa ja annan miehen ns.olla (on yrittäjä )..
mutta me ei tehdä mitään yhdessä.
olen tuhannesti pyytäny et lähdetään ulos syömään, mennään kylpylään, mennään lenkille, ollaan kaksin kotona ja katsotaan leffaa ja ikinä ei ehdi.
tänään sitten miehen kaveri möläytti et lähetäänkö me sinne laivalle torstaina?!
olin ihan että mitä helvettiä, mut en sanonu mitää...
miksei se voi mun / perheensä kanssa tehdä mitään???!!!
onko tässä enää mitää järkeä?!

Ala menemään yksin, kavereiden kanssa, älä kysy miestä mukaan vaan nauti elämästäsi edes näennäisesti...anna miehelle ns. mahdollisuus ikävöidä sinua. Ja jos seurasi ei kelpaa senkään jälkeen, niin se olis sitten soronoo.

Koita osoittaa miehelles minkälaista kohtelua sinä saat. Kun tulee se hetki että mies kysyy sinulta jotain, vastaa "ettet kerkiä". Luultavasti mies kiivastuu tästä niin voit ottaa puheeksi tämän asian.

Me miehet tarttetaan joskus sellanen "läimäytys(ei siis fyysisesti)" poskelle missä mennään, liian helposti pyörii vain omat kuviot mielessä ja siihen ei voi vaikuttaa kuin nainen itse.

Jos tämäkään ei auta teidän tilanteessa, pitäisi jo oikeasti miettiä suhteen vakavuutta.
Varsinkin jos lapsiakin on, pitäisi perheen yhdessäolo olla entistä isommalla sijalla elämän tärkeysjärjestyksessä.

No kysyitkö mieheltäsi jälkeenpäin tuosta laiva jutusta? Mitä sanoi asiasta?
Oletko muuten ylipäätään ottanut asiaa miehesi kanssa puheeksi? Miten hän asian näkee? Jotenkin mullekin tuli sellainen ajatus, että pitää sua "itsestään selvyytenä"...
Onko puolisosi esim. mustasukkainen?

Yhteistyössä