Mies ei halua tukea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja useita keskenmenoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

useita keskenmenoja

Vieras
Meillä on ollut 4 keskenmenoa, nyt ei olla vuoteen yritetty lasta... Mies on alusta asti sanonut minulle, että lapsi ei häntä kiinnosta ja jos minä haluan niin ok, sitten kun sain ensimmäisen keskenmenon hän lohdutti päivän, mutta seuraavien jälkeen todennut että itse olet tähän tilanteeseen halunnut, hän ei voi asiassa auttaa, koska ei tunnu samalta kuin minulla. Haluan edelleen kauheesti lasta, koen että se on tärkein asia minulle. Jaksanko vielä yrittää ja kärsiä yksin. Tätä ennen olen jaksanut, kun toivo lapsesta on ollut suuri.
Tutkimuksiinkin on menty, sen verran sain miestä liikkeellä, että kun hän haki minut sairaalasta tyhjennyksen jälkeen, häneltä otettiin verikoe...Tutkimuksissa ei löydetty mitään vikaa meistä. Onko muita joilla olisi samanlaisia kokemuksia, en pysty puhumaan asiasta ystäville enkä sukulaisille...

Vaikeaahan se on yksin surutyö tehdä. minulla oli kanssa tukijapulaa omissa keskenmenoissani.
Itselläni on ollut 3 keskenmenoa ja ainoa "vika" oli mun ikäni. Joka oli 41 ensimmäisen keskenmenon saatuani. Mutta nyt tärppäsi ilmeisesti hyväkuntoisen munasolun kera, kun viikkoja on 15 + 4. Minkä ikäinen sitten olet, olisiko sama kuin mulla että ikä olisi syynä? Kun mulle sanottiin että se vaan iäkkäänä hyvät munasolut ovat harvemmassa, että joku kerta se onnistuu. Ja onnistuikin, ja olen nyt 45 v. Mutta on se hyvä ajatella omaakin jaksamista jos miehen suhtautuminen on noin kielteinen. Itsekin omaa miestäni ihmettelen, kun ei vaikuta niin kiinnostuneelta kuin olisin voinut olettaa. Sentään alunperin se lapsi oli hänelle se tärkeä asia. Mutta ehkä olisi pitänyt päivittää tieto kun siitä eka km.sta on kuitenkin jo 4 vuotta. No, muistutinhan minä kyllä että kondomia voisi käyttää jos ei halua lasta mutta kuitenkin.
Mutta nyt meni omien asioiden jaaritteluun, tarkoitus oli sanoa jotenkin että mieti se oma jaksamisesi kun kyllä se jokin kerta tärppää sullakin jos ei häiriöitä ole löytynyt.
Jaksamisia!

Yhteistyössä