mies ei kuulema rakasta enää... :´(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sydän palasina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sydän palasina

Vieras
6 vuotta yhdessä,
3 naimisissa,
2 lasta.

ollut jo pari kuukautta tosi etäinen, ja eilen sitten tivaamisen jälkeen myönsi ettei enää rakasta minua. :´( oon ihan rikki, mietin vaa mahdollisia syitä... ei kuulema liity mitää kolmansia osapuolia, ei mun käytös tai muu muuttuminen ole syynä...

mies on tosiaan todella etäinen, jotenkin ihan eri ihminen, ja mietinkin voisiko syy olla jonkin psyykkinen, ohimenevä, hoidettavissa??

meillä sama tilanne mut jatkunu vaan jo monta vuotta... mies muuttui etäiseksi ja kylmäksi jo monta v sit. meilläki taitaa olla niin et ei oo rakkautta enää mut ei olla vaan uskallettu ääneen sanoo kumpikaan koko asiaa... eletään vaan yhes. uskon et mieheni on muuttunu kuin toiseksi ihmiseksi siksi et pettää mua niin paljon kuin vaan ehtii ja kaikin tavoin. kaikenlaisia todisteita riittää... en usko et kuitenkaan jaksan elää näin koko loppu elämäni...lapsista huolimatta. varmasti nekin haluaa et minä oon onnellinen. toistaiseksi oon täs mut en varmasti ikuisesti. toivottavasti teillä ei oo kyse uskottomuudesta... se nimittäin sattuu siis tosi lujaa.

kiitos kommenteista.

kyllästymisestä toki saattaa olla kyse... voiko siitä päästä yli? toisaalta luulisi että kyllästyminen olisi iskenyt jo aiemmin. sitäpaitsi elämä muuten on kaikkea muuta paitsi tylsää.

pettämistä en usko että tarvitsee pelätä, mies on oikeasti niin ... kultainen. tai ainakin oli. nykyään enemmän kylmä ja välinpitämätön. uskottomuutta en kyllä silti pidä todennäköisenä.

nyt siis tarkoitus olisi vain jatkaa arkea... mitenköhän tässä saisi itsensä keräiltyä?

[QUOTE="hei";22567588]olisiko mies halukas kuitenkin jatkaa suhdettanne ja etsimään rakkautta uudelleen? Parisuhdeterapiasta voisi olla apua.[/QUOTE]

ei vielä kuulema näe siihen tarvetta (?!) mutta jos tilanne jatkuu tällaisena niin puhuimme mahdollisuudesta mennä parisuhdeleirille. sellaiselle kristilliselle viikonloppujutulle. nyt koittaa huomioida minua toisella tavalla ja löytää itse kadonneet tunteet. :/

Minun maailmani romahti kesällä, kun kultainen mieheni jäi kiinni pettämisestä. Järkyttävää, mutta en olisi ikinä uskonut hänestä. Ja saman tien juuri tuollainen aivan kummallinen etäisyys sai selityksensä (sekä moni pieni asia, jotka olin sinisilmäisenä ohittanut, koska en tietenkään epäillyt mitään). Ehdin jopa äidilleni valittaa sitä, että mieheni on niin kumman saamaton, että asiat jäävät tekemättä ja mitään ei oikein jaksaisi yhdessä tehdä.

TAI voisiko miehesi olla masentunut tai burnoutissa? Lapsiperheessä kun touhua ja tekemistä riittää usein liikaakin.

Suosittelisi todellakin perheneuvontaa. Oli syy sitten mikä tahansa, niin siitä on varmasti apua. Jopa meitä se auttoi, vaikka olin epätoivoinen. Ja lisäksi ehdottaisin, että tilaisuuden tullen katsoisit miehesi tekstarit ja puhelutiedot läpi...

Vielä tuli mieleen, että sekin on tietty mahdollista, että on vain kyllästynyt. Mutta ei siitä kannata heti eroasioita alkaa miettiä. Elämä on vaan yleensä aika arkista. Jos nyt kyllästyttää, niin parin vuoden päästä voikin jo taas olla ihan mukavaa.

Ota siltä suihin enemmän, pidä koti kunnossa ja turpasi kiinni silloin kun ei ole mitään järkevää sanottavaa. Takaan että parisuhde voi tuhat kertaa paremmin.

Minkä ikäisiä olette? Jos olette suht nuorina perustaneet perheen, voi olla että miehellä on kriisi meneillään. "Tätäkö tämä elämä nyt sitten on? Mihin se nuoruus hävisi?" Mulla ainakin oli tuollainen vaihe 8 vuotta sitten, silloin oltiin miehen kanssa eron partaalla. Olin jotenkin tosi masentunut kaikesta. Kuuluisa 3-kympin kriisi :)

Voihan tietysti olla, että rakkaus on kertakaikkiaan loppunut mieheltäsi. Niinkin kun voi käydä. Voimia teille molemmille, toivottavasti asiat selviävät jollain tapaa.

Itse olin n. 6 vuotta sitten tilanteessa, jossa tuli nuo kamalat sanat: "en rakasta sua niinkuin pitäisi, enemmänkin kaverina". mun maailma mureni silloin.. Päätettiin kuitenkin jatkaa yhdessä, puhuttiin paljon.. Jotenkin vaan ne tunteet tuli miehelle takaisin ja lopulta oltiin onnellisempia kuin koskaan ennen.. Tuo voi olla vaan joku ohimenevä vaihe, josta pääsee yli ja löytää ne kadotetut tunteensa uudelleen.. Ei aina ole kyse kolmansista osapuolista, tai vaikka olisikin joku ihastus, niin siitäkin voi päästä yli.. Tsemppiä teille ja sulle ennenkaikkea voimaa ja uskoa tulevaan!!

Niin eihän välttämättä ihastus ole johtanut mihinkään, mutta henkisesti mies on vähän sivuraiteella. Sellaista sattuu varmaan pitkässä suhteessa kaikille. Joten älä vielä vaivu epätoivoon. Teidän tilanne voi parantua vielä!

kiitos ihan hirveesti näistä!

tosiaan aiotaan yhdessä jatkaa, ja toivon koko sydämestäni että asiat järjestyy. näistä kommenteista sain niin paljon voimia että voin toivottavasti nukkuakin ensi yönä.

Yhteistyössä