mies ei ole koskaan ollut mustasukkainen, kunnes tajusi että hitto jokuhan voi olla kiinnostunu musta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "veenus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"veenus"

Vieras
monta vuotta on mennyt niin ettei ole ollut yhtään mustasukkainen koskaan, itse jo sen ja muutaman muun asian takia olen joskus miettinyt että onkohan mulla oikeesti mitään merkitystä,haittaisko se ees miestä.

no näytin miehelle face viestin missä eräs miespuolinen kaveri ylistää mua kauniiksi ja sanoo että mussa olis vaimo ainesta, vois pannakkin mua.

mies sanoi ettei ole koskaan edes tullut ajatelleeksi että joku olis musta kiinnostunut :O

oma mies pitää mua siis joko täysin itsestään selvyytenä tai sitte h......n rumana

On kyllä todella ajattelematonta mieheltä, kyllähän tuo kuulostaa sellaiselta "möläytyksissä totuus piilee" jutulta :/. Mullakin on ollut pari exää jotka ei olleet pätkääkään mustasukkaisia, ilmeisesti olivat samaa mieltä että mitä turhaan, ei minusta kukaan voisi kiinnostua :(. Muuttuiko ap miehen käytös tuon jälkeen, osasitko sanoa mitään hänen typeryyteensä?

Toisaalta määrätynlainen mustasukkaisuuden lieventyminen kuuluukin parisuhteen etenemisvaiheisiin, ja toisaalta monet naiset ovat koko ajan niin huonoitsetuntoisia, tietoisia kaikista virheistään ja alentuvia, että heidän oma käytöksensä antaa miehelle aiheen ajatella, että mustasukkaisuus on turhaa.

Enemmän sanoisin tuota siis itsestäänselvyytenä pitämisenä kuin niinkään loukkauksena. Ehkä siinä on vähän sitäkin suhteen arkistumista, eli toisen olemukseen on niin tottunut, ettei siinä olevia kiinnostavuuksia enää näe.

Herätteitä voi aina toki tulla, ja niitä kannattaa järjestää aika ajoin. En tosin tiedä, onko jonkun kaverin panohaluistaan ilmoittaminen muuta kuin typeryyttä kyseiseltä henkilöltä. Minusta olisi aika noloa, jos joku ensikommentikseen toteaisi: Voisin mä panna sua.

Ou jee. Mikä kunnia.

Haluaisin muistuttaa, että on kaksi ihan eri asiaa sanoa:

* En ole sinusta mustasukkainen, koska en usko että koskaan pettäisit minua.
* En ole sinusta mustasukkainen, koska en usko että kukaan voisi kiinnostua sinusta.

Eka menee itsestäänselvänä pitämiseen, ja toki siihenkin että luottaa toiseen. Toka on vain todella loukkaavaa. Eihän siinä pääasia edes ole se mustasukkaisuus, vaan ajatus ettei kumppani kelpaisi kenellekään. Tuon sanominen kelle tahansa (vaikka ystävälle, että enpäs uskonut että joku voisi sinusta kiinnostua) on todella loukkaavaa, saatika sitten puolisolle!

Jaahas, taas päästään yhteen lemppariaiheistani :D mustasukkaisuuden ihannointi! vittu jees, siistiä.

Herätteitä? Järjestää? Tarkoitatko, että kannattaa aika-ajoin järjestää tilanteita joissa koitetaan saada kumppani mustasukkaiseksi?

Toisaalta määrätynlainen mustasukkaisuuden lieventyminen kuuluukin parisuhteen etenemisvaiheisiin, ja toisaalta monet naiset ovat koko ajan niin huonoitsetuntoisia, tietoisia kaikista virheistään ja alentuvia, että heidän oma käytöksensä antaa miehelle aiheen ajatella, että mustasukkaisuus on turhaa.

Enemmän sanoisin tuota siis itsestäänselvyytenä pitämisenä kuin niinkään loukkauksena. Ehkä siinä on vähän sitäkin suhteen arkistumista, eli toisen olemukseen on niin tottunut, ettei siinä olevia kiinnostavuuksia enää näe.

Herätteitä voi aina toki tulla, ja niitä kannattaa järjestää aika ajoin. En tosin tiedä, onko jonkun kaverin panohaluistaan ilmoittaminen muuta kuin typeryyttä kyseiseltä henkilöltä. Minusta olisi aika noloa, jos joku ensikommentikseen toteaisi: Voisin mä panna sua.

Ou jee. Mikä kunnia.

Ei ole munkaan mies mustasukkainen. Eikä minusta terveessä parisuhteessa edes tarvitse olla. Kelpaisin kyllä muillekkin ja saan usein osakseni kehuja niin tutuilta kuin vierailtakin miehiltä, oma mieheni on tästä vain ylpeä. Mutta, että joku ilmoittaa että haluaa panna sua?? Ei tommosta muuten vain heitetä kelleen. Mautonta.

ihan vaan tiedoksi että ei mua haittaa jos joku pitää mua haluttavana,jos satuitte lukee sama kaveri on sanonut myös että mussa olis vaimo ainesta yms. ihan tosissaan siis yritti iskeä minua, siinä onnistumatta.
mutta minusta se ei ole loukkaavaa.

ainoa mikä tässä loukkaa on todella se että oma mies sanoi ettei oo aiemmin tajunnut että joku muu voisi kiinnostua minusta= en ole mieheni mielestä kovin kiinnostava.(näen koen asian)

enkä ole saanut mitään selitystä

Jotain juuri noin nerokasta voisi oma miehenikin sanoa. :D Siis ihan kamalastihan se on sanottu kyllä, mutta meillä tuollaiset on miehen suusta ihan arkipäivää. Hän ei todellakan tarkoita mitään pahaa, mutta on ERITTÄIN kömpelö sanoissaan. Yrittää kyllä sitten selitellä, kun menee pieleen, mutta kaivaa sillä yleensä itseään vain syvempään kuoppaan. Olen oppinut suhtautumaan huumorilla. :)

Yhteistyössä