N
naurettavia riitoja
Vieras
ollut tässä vähän riitaa päivällä ja nyt illalla ollaan oltu eri huoneissa. menin vessaan ja huomasin että mies nukkuu olkkarin sohvalla. no menin takaisin makkariin ja aloin petaamaan sänkyä (en kerinnyt päivällä) ja petasin vaan oman puoleni, aatellen että se mies nukkuu kumminkin olkkarissa. Noh sit se marssi tänne ja mutisi että aijjaa tällästä peliä, muistissa on ja alko kaapista kaivaan tyynyliinaa ja pussilakanaa raivolla. sanoin että kyllä mä voin ne sulle sieltä kaapista antaa kun ei näyttäny löytävän. no ei käyny...
lopulta riita meni miehen puolelta siihen että hää joutuu mua aina kuskaileen ja plaaplaa ja sänkykään ei ole mun vaan hänen (hänen ostama) niinkuin moni muukin asia meidän kämpässä...
joo o
kaivaako teidän miehet aina vanhat riidan aiheet auki kun riitelette? olen jostain monesti lukenut että se on melko myrkyllinen tapa riidellä....
lopulta riita meni miehen puolelta siihen että hää joutuu mua aina kuskaileen ja plaaplaa ja sänkykään ei ole mun vaan hänen (hänen ostama) niinkuin moni muukin asia meidän kämpässä...
joo o
kaivaako teidän miehet aina vanhat riidan aiheet auki kun riitelette? olen jostain monesti lukenut että se on melko myrkyllinen tapa riidellä....