Mies ei pane!

  • Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti
Anna
Ongelma: Treffeillä käyty 2 kk eikä vieläkään seksiä.. Halailua, suutelua joo mut ei mitään muuta..
Äijä ei ees hiplaa..

Meil on tosi kivaa yhdes, ollaan tosi ihastuneita mutta mä en tiedä kauanko pitää jaksaa vielä olla ilman.. Kerran yritin vihjailla joku viikko sit asiasta mut hän halus halailla..

Olen 26 v nainen, hän on 32 v mies.
 
Kandee
Ettei vain olisi kokematon..
Tai sitten jotenkin ns. estynyt persoonallisuus..eli ei ujo kuitenkaan, mutta epävarma tai jotain. Itselläni oli pari kuukautta kestävä tälläinen tapailujuttu ja hermohan siinä meni. Miehellä kuitenkin ikää yli 25-vuotta ja tuntui kuin olisi tapaillut 13-vuotiasta kokematonta pikkupoikaa.
 
kuin aloittajalla
No just joo...täällä sama juttu yhden miehen kanssa. Tavattiin baarissa ja pari kertaa oli luonani ja ei edes ehdotellut paneskelua! suudelmia vaan. Hän ei halunnut alkaa seurustelmaan mutta kun ehdotin pelkkää seksiä silloin tällöin niin ei kelvannut...höh ..ja sanoi olevansa ujo...mikäs se tällainen mies oikein on. Sitten laitoin piruuttani facebokkiin kaveripyynnön mutta ei ole vahvistanut mutta ei oel ottanut sitä poiskaan....en ymmärrä...enkä ite sitä pyyntöä pois kyllä ota en kiusallanikaan...
 
zuzu
Haha, sama minulla, sita on ihan ihmeissaan kun mies haluaa vain paijailla ja halailla jne, ei elettakaan saksin suhteen :)

Ilmeisesti mies tykkaa sinusta todella, ja han hakee lampoa ja lohtua sinusta ensisijaisesti. Se on ihan ok, mutta joku paiva voisit heittaytya tuhmaksi, jotta han nakee sinut toisessa valossa. Vahan rohkeampaa ylle, ja olet vahan tuhma, niin han paasee eri taajuuksille kanssasi.

Toisaalta kiva etta miehet eivat ole vain p.n peraan, mutta kylla se silti meita naisia hammentaa, haha tiedan tunteen!
 
Joopajoo
Ongelma: Treffeillä käyty 2 kk eikä vieläkään seksiä.. Halailua, suutelua joo mut ei mitään muuta..
Äijä ei ees hiplaa..

Meil on tosi kivaa yhdes, ollaan tosi ihastuneita mutta mä en tiedä kauanko pitää jaksaa vielä olla ilman.. Kerran yritin vihjailla joku viikko sit asiasta mut hän halus halailla..

Olen 26 v nainen, hän on 32 v mies.
Muistaakseni mää tapailin typyäni jottain pualisentoista vuatta ennenkun alko seksisäpinät.Mutta sitten onkin seuraavat kolmekymmentä vuatta menny ihan kivasti,mukuloitakin on väännetty pualenkymmentä.Nin,että koita nys sääkin vaan pysyä housuisas,kyllä se aurinko sunkin pöheikköös viälä paistaa,(vai miten sitä nys sanotaan),jos toi kolli muuten on jonkin väärti.
 
Viimeksi muokattu:
Sitä saa mitä tilaa ?
Ongelma: Treffeillä käyty 2 kk eikä vieläkään seksiä.. Halailua, suutelua joo mut ei mitään muuta..
Äijä ei ees hiplaa..

Meil on tosi kivaa yhdes, ollaan tosi ihastuneita mutta mä en tiedä kauanko pitää jaksaa vielä olla ilman.. Kerran yritin vihjailla joku viikko sit asiasta mut hän halus halailla..

Olen 26 v nainen, hän on 32 v mies.
No jaa, on teilläkin "ongelmat". Ehkäpä mies ei halua pitää kiirettä seksin kanssa, koska ei halua ensinnäkään ottaa turhia riskejä sukupuolitautien ja elatusmaksujen muodossa. Joku kuukausi tai pari on sen verran lyhyt aika, että sen voisi käyttää tehokkaasti naimisen sijaan esimerkiksi toiseen tutustumiseen kaiken muun tekemisen muodossa. vai luuletteko, että kaikkia miehiä kiinnostaa ensimmäisenä vain helpot panot ?!
 
Viimeksi muokattu:
Näin se menee...
Miehet on ihan pihalla nykyään naisten kanssa. Jos yrität seksiä niin leimataan siaksi joka haluaa vaan pillua. Jos taas ei koita niin.............
Ja oletteko jotkut naiset niin surkeita ettette osaa sytyttää miestä seksiin. Tehkää jotain, ei tarvi vaan olla ja odottaa että otetaan.
Miehet tykkää kun nainenkin on itsevarma ja ilmaisee mitä haluaa.
Toisenlaisten miesten kanssa tuleekin sitten niitä peräkammarinongelmia.
 
Xy1
Kiusasin omaa naistani 2,5kk, ennenkuin suostuin seksiin. Sitä ennen vain suukoteltiin, halailtiin ja seksiä edeltävänä kertana jo vähän sormetin. Kun sitten seksiin ryhdyttiin, niin naiseni söi minut elävältä ja räjähti käsiin. Tapahtuma ole sen verran tajunnanräjäyttävä, että jäin itsekin koukkuun. Siinä ollaan edelleen yli 30v yhdessäolon jälkeen. :)
 
selvä tapaus
No just joo...täällä sama juttu yhden miehen kanssa. Tavattiin baarissa ja pari kertaa oli luonani ja ei edes ehdotellut paneskelua! suudelmia vaan. Hän ei halunnut alkaa seurustelmaan mutta kun ehdotin pelkkää seksiä silloin tällöin niin ei kelvannut...höh ..ja sanoi olevansa ujo...mikäs se tällainen mies oikein on. Sitten laitoin piruuttani facebokkiin kaveripyynnön mutta ei ole vahvistanut mutta ei oel ottanut sitä poiskaan....en ymmärrä...enkä ite sitä pyyntöä pois kyllä ota en kiusallanikaan...

Et vain ole hänen mielestään kiinnostava tai haluttava. Voiko olla niin vaikeaa tajuta?!
 
Viimeksi muokattu:
zuzu
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se menee...;10696900:
Miehet on ihan pihalla nykyään naisten kanssa. Jos yrität seksiä niin leimataan siaksi joka haluaa vaan pillua. Jos taas ei koita niin.............
Ja oletteko jotkut naiset niin surkeita ettette osaa sytyttää miestä seksiin. Tehkää jotain, ei tarvi vaan olla ja odottaa että otetaan.
Miehet tykkää kun nainenkin on itsevarma ja ilmaisee mitä haluaa.
Toisenlaisten miesten kanssa tuleekin sitten niitä peräkammarinongelmia.

Sen takia snaoinkin ap.lle etta ryhtyy vahan tuhmaksi mieen suhteen.

Nyksani oli alussa niin "herrasmies" etta ajattelin etta joko han on homo tai sitten epaviriili. Mutta han ei vain halunnut antaa sellaista kuvaa minulle etta etsii vain seksia, han sanoi etta on kiinnotunut ns kunnon seksista missa on tunteetkin mukana:) Lisaksi han naki minut jotenkin enkelimaisena.

No, mina otin sitten kovat aseet kayttoon, ja aloitin kunnon harnaamisen. Vihjailuja, seksiviesteja, vahan paljastavampaa paalle, ja joskus rohkeitakin juttuja, niin jo alkoi poksyissa seisomaan missa vain ja saatiin seksiinkin sapina, ja todella halusi panna minua :)

Olen huomannut miehista sen, etta joenkin jaottelevat tunteet ja seksin, kun oikein tykkaavat tytosta, niin jotenkin piilottelevat sita seksuaalista puoltaan. parempi kuitenkin etta mies nakee sinut enkelimaisena ja sitten otetaan se seksisysteemin mukaan, kuin toisinpain. jos mies ensiksi nakee sinut panopuuna niin se harvemmin tapahtuu etta alka valittamaan oikesti.

Mita enemman mes usta valittaa, sita enemman seksi on hanellekin tunteellinen juttu.
 
Romanttista menoa
Minä en sitten yhtään tykkää koko panemis-sanasta ! Sehän halventaaa ja alentaa sekä naista että miestä ! Vain eläimet ja tunteettomat ihmiset paneskelevat.
Minulla oli kerran eräs miespuolinen esimies, joka kertoi minulle panevansa vaimoaan ! Minä
ajattelin että voi vaimo raukka, hyvä ettei tiedä oman mihensä puheista mitään.
Yleensä jos mies kunnioittaa ja rakastaa omaa naistaan ei hän puhu tuohon tyyliin eikä myöskään nainen puhu halventavaan tyyliin omasta miehestään.
Minun kanssani ei kukaan voi panna, minun kanssani voi harrastaa seksiä ja rakastella, jos minä pidän miehestä tai jopa rakastan, mutten ala koko maailmalle kailottomaan, minkä kokoinen penis miehellä on ja onko hän hyvä tai huono rakastajana. Tällaisia asioita en puhu ikimaailmassa edes parhaimmalle ystävättärelleni.
Aikuinen mies haluaa varmaa saada luotettavan naisen ihan kaikissa mahdollisissa asioissa.
 
Minimalisti
Ongelma: Treffeillä käyty 2 kk eikä vieläkään seksiä.. Halailua, suutelua joo mut ei mitään muuta..
Äijä ei ees hiplaa..

Meil on tosi kivaa yhdes, ollaan tosi ihastuneita mutta mä en tiedä kauanko pitää jaksaa vielä olla ilman.. Kerran yritin vihjailla joku viikko sit asiasta mut hän halus halailla..

Olen 26 v nainen, hän on 32 v mies.

Halailua ja pientä suutelua voit harrastaa melkeen kenen tahansa kanssa. Myöskin kivaa voi olla melkein tilanteessa kuin tilanteessa.

Viestisi perusteella oletan sinun haluavan seksuaalista nautintoa. Etsi itsellesi todellinen mies, joka tyydyttää seksuaaliset tarpeesi. Todellinen mies ei odottele useita kuukausia vaan on kiinnostunut saamaan ja antamaan seksuaalista nautintoa.

Vihjailuun reagoiminen halailulla ei ole kovinkaan miehekästä etenkään yli 30 vuotiaalta mieheltä.

t. Minimalisti
 
Viimeksi muokattu:
Mies olen
Minä en sitten yhtään tykkää koko panemis-sanasta ! Sehän halventaaa ja alentaa sekä naista että miestä ! Vain eläimet ja tunteettomat ihmiset paneskelevat.
Minulla oli kerran eräs miespuolinen esimies, joka kertoi minulle panevansa vaimoaan ! Minä
ajattelin että voi vaimo raukka, hyvä ettei tiedä oman mihensä puheista mitään.
Yleensä jos mies kunnioittaa ja rakastaa omaa naistaan ei hän puhu tuohon tyyliin eikä myöskään nainen puhu halventavaan tyyliin omasta miehestään.
Minun kanssani ei kukaan voi panna, minun kanssani voi harrastaa seksiä ja rakastella, jos minä pidän miehestä tai jopa rakastan, mutten ala koko maailmalle kailottomaan, minkä kokoinen penis miehellä on ja onko hän hyvä tai huono rakastajana. Tällaisia asioita en puhu ikimaailmassa edes parhaimmalle ystävättärelleni.
Aikuinen mies haluaa varmaa saada luotettavan naisen ihan kaikissa mahdollisissa asioissa.
Näin on näreet.
 
Viimeksi muokattu:
Anna
Minä en sitten yhtään tykkää koko panemis-sanasta ! Sehän halventaaa ja alentaa sekä naista että miestä ! Vain eläimet ja tunteettomat ihmiset paneskelevat.
Minulla oli kerran eräs miespuolinen esimies, joka kertoi minulle panevansa vaimoaan ! Minä
ajattelin että voi vaimo raukka, hyvä ettei tiedä oman mihensä puheista mitään.
Yleensä jos mies kunnioittaa ja rakastaa omaa naistaan ei hän puhu tuohon tyyliin eikä myöskään nainen puhu halventavaan tyyliin omasta miehestään.
Minun kanssani ei kukaan voi panna, minun kanssani voi harrastaa seksiä ja rakastella, jos minä pidän miehestä tai jopa rakastan, mutten ala koko maailmalle kailottomaan, minkä kokoinen penis miehellä on ja onko hän hyvä tai huono rakastajana. Tällaisia asioita en puhu ikimaailmassa edes parhaimmalle ystävättärelleni.
Aikuinen mies haluaa varmaa saada luotettavan naisen ihan kaikissa mahdollisissa asioissa.

Olet ihan oikeassa, panemis-sana ei todellakaan ole kaunis sana. Sanoin sen aavistuksen verran turhautuneena, mutta kirjoituksesi kosketti jollain tavalla. Pahoittelen vielä kerran.

Kavereiden mukaan se mies on sellainen joka haluaisi jossain välissä tehdä musta vaimonsa tms, ja siksi haluaisi edetä tosi hitaasti.. En tiedä.. Välitän kyl hänestä niin järkyttävän paljon, mut kaipais tietenkin myös sitä fyysistä puolta..
 
Viimeksi muokattu:
Höh.
Olet ihan oikeassa, panemis-sana ei todellakaan ole kaunis sana. Sanoin sen aavistuksen verran turhautuneena, mutta kirjoituksesi kosketti jollain tavalla. Pahoittelen vielä kerran.

Kavereiden mukaan se mies on sellainen joka haluaisi jossain välissä tehdä musta vaimonsa tms, ja siksi haluaisi edetä tosi hitaasti.. En tiedä.. Välitän kyl hänestä niin järkyttävän paljon, mut kaipais tietenkin myös sitä fyysistä puolta..
Nyt kun mies etenee hitaasti, niin ei sekään ole hyvä.
Yleensähän miehet ovat liian nopeita.

Kyllähän se hyvän odottaminenkin tuntuu hyvälle, ja niin sitä haluaa pitkittää.
Vähän sama asia, kun odottaisi jotakin kivaa matkaa.

Mutta eikö siitä asiasta voi keskustella?

Vaikkapa kysellä, onko seksi kiinnostavaa, ja voidaanko joskus kokeilla.
Millainen olisi kiinnostavaa.
Riittäisikö ensin vaikka katselu vaan.

Kyllä noista tavallisista kysymyksistä pitäisi kiihottua, tai ainakin jollainlailla kiinnostua.

Pitäähän minunkin aina kierrellen kaarrellen edetä.
Varmasti ei onnistu, jos suoraan seksiä vaimolta pyydän.
 
Viimeksi muokattu:
...
Surullista, että asiat on kääntyneet näin ylösalaisin. Täähän on just hyvä, toivottavasti odottavat ei vain puoli vuotta vaan mahdolliseen avioliittoon saakka. Ei ole oikein, että miestäkään haukutaan ja painostetaan esiaviolliseen seksiin. Toivottavasti ovat sen verran vahvoja luonteita, ettei onnistu.
 

Yhteistyössä