Mies ei pane!

  • Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti
...
Surullista, että asiat on kääntyneet näin ylösalaisin. Täähän on just hyvä, toivottavasti odottavat ei vain puoli vuotta vaan mahdolliseen avioliittoon saakka. Ei ole oikein, että miestäkään haukutaan ja painostetaan esiaviolliseen seksiin. Toivottavasti ovat sen verran vahvoja luonteita, ettei onnistu. Kannattaa tietysti kiinnostuakin vain sellaisesta, jolla on samanlainen arvomaailma.
 
...
Surullista, että asiat on kääntyneet näin ylösalaisin. Täähän on just hyvä, toivottavasti odottavat ei vain puoli vuotta vaan mahdolliseen avioliittoon saakka. Ei ole oikein, että miestäkään haukutaan ja painostetaan esiaviolliseen seksiin. Toivottavasti ovat sen verran vahvoja luonteita, ettei onnistu. Kannattaa tietysti kiinnostuakin vain sellaisesta, jolla on samanlainen arvomaailma.
 
Xy1
Miksi miehen pitäisi paljastaa kaikki kortit heti. Eihän kukaan kunnon pokerinpelaaja paljas heti kaikkia korttejaan, eikä kukaan myyntimieskään. Peliä pelataan ja koitetaan saada toinen mahdollisimman koukkuun, ennen lopullista avautumista. Mitä muutakaan parinvalinta on, kun (teeren)peliä.
 
munat?
Mies on estynyt, impotentti tai todella pienimunainen.... tai kaikkea näitä.

Tuota, mitä siihen sanotte jos mies haluaa panna tokatreffeillä ja paneekin, mutta ei enää pane vaan hengailee vaan, ja soittelee..mut ei pane.
Olikohan pano huono, vai oliko se liian hyvä ja siksi pistää mietityttämään?
Kannatan jälkimmäistä vaihtoehtoa, ja päädyn ensimmäiseen sitten, jos ei miehestä kuulu viikkoon mitään. Kumpikaan vaihtoehto ei sinänsä paha, koska a) sain munaa silti, ei ole minun ongelmani jos se miehelle ei toiminut, ja b) jos mies jää, niin otan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Anna
Miksi miehen pitäisi paljastaa kaikki kortit heti. Eihän kukaan kunnon pokerinpelaaja paljas heti kaikkia korttejaan, eikä kukaan myyntimieskään. Peliä pelataan ja koitetaan saada toinen mahdollisimman koukkuun, ennen lopullista avautumista. Mitä muutakaan parinvalinta on, kun (teeren)peliä.

En ole ollut itse mikään pelinainen, vaan aina ollu ihan oma itseni. Myöskään en haluaisi että se mies olisi sellainen joka niin tekis.. Jotenkin vaan mielummin sanon mitä mieltä asioista olen, kuin sit myöhemmin kadun miks en puhunu.. Mikä seksiin tulee niin tiedän mitä haluan, tiedän kuka olen ja siks en kaipaa mitään pelijuttui..

Jollai taval se olis kyl aika naurettavaa jos hän, 30v+ mies vetäis jotai roolia..
 
Viimeksi muokattu:
M50-
Jotenkin vaan mielummin sanon mitä mieltä asioista olen, kuin sit myöhemmin kadun miks en puhunu..
Helppoahan tuo on sinun tapauksessasi: Sinä sanot: ”Kutsuisitko minua etunimellä?”. Mies sanoo: ”Anna.”. Sinä sanot: ”Anteeksi mutta voitko toistaa?” Mies sanoo: ”Anna!”. Sinä sanot: ”Luulin jo ettet ikinä kysy.” ja alat riisua...
 
Viimeksi muokattu:
mies
Minä en sitten yhtään tykkää koko panemis-sanasta ! Sehän halventaaa ja alentaa sekä naista että miestä ! Vain eläimet ja tunteettomat ihmiset paneskelevat.
Minulla oli kerran eräs miespuolinen esimies, joka kertoi minulle panevansa vaimoaan ! Minä
ajattelin että voi vaimo raukka, hyvä ettei tiedä oman mihensä puheista mitään.
Yleensä jos mies kunnioittaa ja rakastaa omaa naistaan ei hän puhu tuohon tyyliin eikä myöskään nainen puhu halventavaan tyyliin omasta miehestään.
Minun kanssani ei kukaan voi panna, minun kanssani voi harrastaa seksiä ja rakastella, jos minä pidän miehestä tai jopa rakastan, mutten ala koko maailmalle kailottomaan, minkä kokoinen penis miehellä on ja onko hän hyvä tai huono rakastajana. Tällaisia asioita en puhu ikimaailmassa edes parhaimmalle ystävättärelleni.
Aikuinen mies haluaa varmaa saada luotettavan naisen ihan kaikissa mahdollisissa asioissa.
Onneksi on kaltaisiasi naisia!!
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
En ole ollut itse mikään pelinainen, vaan aina ollu ihan oma itseni. Myöskään en haluaisi että se mies olisi sellainen joka niin tekis.. Jotenkin vaan mielummin sanon mitä mieltä asioista olen, kuin sit myöhemmin kadun miks en puhunu.. Mikä seksiin tulee niin tiedän mitä haluan, tiedän kuka olen ja siks en kaipaa mitään pelijuttui..

Jollai taval se olis kyl aika naurettavaa jos hän, 30v+ mies vetäis jotai roolia..

Ei se ole mitään roolipeliä, vaan piiiiiiitkää esileikkiä, jonka tarkoitus on saattaa toinen tarpeeksi himokkaaksi ja kiinnostuneeksi pidempäänkin suhteeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Sepe
Ongelma: Treffeillä käyty 2 kk eikä vieläkään seksiä.. Halailua, suutelua joo mut ei mitään muuta..
Äijä ei ees hiplaa..

Meil on tosi kivaa yhdes, ollaan tosi ihastuneita mutta mä en tiedä kauanko pitää jaksaa vielä olla ilman.. Kerran yritin vihjailla joku viikko sit asiasta mut hän halus halailla..

Olen 26 v nainen, hän on 32 v mies.

Ei tietenkään kunnon mies pane ennen kuin olette avioliitossa.
 
Viimeksi muokattu:
Jännitystä.
Olen tutustunut mieleiseen naiseen. Tunne vaikuttaa molemminpuoleiselta. Nyt alkaa jännittää etukäteen, jos, toivottavasti suhde etenee, miten käy sängyssä?
Seisokki toimii oikein hyvin normaalisti, mutta jo nyt pelkkä ajatuskin seksistä ihastukseni kanssa, hyvä ettei heppini kutistu olemattomiin.
Kaikkea helvettiä miehelle on luotu omaksi ja naisen kiusaksi.
 
Anna
Alkuperäinen kirjoittaja Jännitystä.;10703734:
Olen tutustunut mieleiseen naiseen. Tunne vaikuttaa molemminpuoleiselta. Nyt alkaa jännittää etukäteen, jos, toivottavasti suhde etenee, miten käy sängyssä?
Seisokki toimii oikein hyvin normaalisti, mutta jo nyt pelkkä ajatuskin seksistä ihastukseni kanssa, hyvä ettei heppini kutistu olemattomiin.
Kaikkea helvettiä miehelle on luotu omaksi ja naisen kiusaksi.

Hei, turha stressata tollaisesta! Pidät hänestä, hän sinusta ja eiks se oo kaikkein tärkeintä? Nauti mut älä ota paineita!
 
Perse-Einari
Just joo. Ensin valitetaan, että mies on sika kun ei muuta ajattele kuin pillua. Sitten kun miehistä alkaa tulla niitä herkkiä ja helliä paijaajia ja tunteilijoita, joiksi feministit ovat heitä muokanneet viimeiset 20 vuotta, naiset ovat ihan hiilenä siitäkin. Nythän miehet tekevät juuri niin kuin femakkoaivopesijät vaativat. Olkaa tyytyväisiä, saitte mitä halusitte.

Ja mikä HELVETTI teitä naisia muka estää ehdottamasta itse sitä panemista tai tarttumasta siihen miehen kaluun ja ottamasta ohjia käsiinsä? Miksi teidän pitää vain maata kuin lahnat tai istua sohvalla toimettomina ja räpytellä silmiänne ja odottaa mykkänä, että mies ehdottaa seksiä. Kuka sellaisia ameeboja edes haluaa nykyaikana nussia? Ettekö osaa itse tehdä aloitetta vai oletteko niin hemmoteltuja ja laiskoja prinsessoja, että kaikki pitää tehdä puolestanne? Selittäkää.
 
vierailija
Ongelma: Treffeillä käyty 2 kk eikä vieläkään seksiä.. Halailua, suutelua joo mut ei mitään muuta..
Äijä ei ees hiplaa..

Meil on tosi kivaa yhdes, ollaan tosi ihastuneita mutta mä en tiedä kauanko pitää jaksaa vielä olla ilman.. Kerran yritin vihjailla joku viikko sit asiasta mut hän halus halailla..

Olen 26 v nainen, hän on 32 v mies.
No mutta eikä oo kerrankin kiva kun ei koko aikaa vongu vaan on herkkä sun tunteille ja odottaa, että sinä teet aloitteen. #metoo
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minä en sitten yhtään tykkää koko panemis-sanasta ! Sehän halventaaa ja alentaa sekä naista että miestä ! Vain eläimet ja tunteettomat ihmiset paneskelevat.
Minulla oli kerran eräs miespuolinen esimies, joka kertoi minulle panevansa vaimoaan ! Minä
ajattelin että voi vaimo raukka, hyvä ettei tiedä oman mihensä puheista mitään.
Yleensä jos mies kunnioittaa ja rakastaa omaa naistaan ei hän puhu tuohon tyyliin eikä myöskään nainen puhu halventavaan tyyliin omasta miehestään.
Minun kanssani ei kukaan voi panna, minun kanssani voi harrastaa seksiä ja rakastella, jos minä pidän miehestä tai jopa rakastan, mutten ala koko maailmalle kailottomaan, minkä kokoinen penis miehellä on ja onko hän hyvä tai huono rakastajana. Tällaisia asioita en puhu ikimaailmassa edes parhaimmalle ystävättärelleni.
Aikuinen mies haluaa varmaa saada luotettavan naisen ihan kaikissa mahdollisissa asioissa.
Voi vitun herkkähipiä!
 
Viimeksi muokattu:
vakoilia
Äitini pyyteli isääni naimaan häntä, ei poika on vielä ylhäällä ja isälläni oli aina
valmiina selitys että ei nainut äitiäni. Me kävimme isäni kanssa kaupassa ja kun tultiin kotia oli äitini pöydällä selällään ja nuori poika nussi parhaillaan sitä.
Isäni meinas heti repiä sitä poikaa ja antaa turpiin sille, ei nipa se on mun poikani
sanoi seinän vierestä riskin näköinen mies. Jos isäni olis sen kanssa ruvennut
tappelemaan olis varmasti jäänyt hopialle. Aina kun sinä et pane muijaasi minä
tulen ja tuon jonkun mukaani sekä me kyllä voidaan naida sun muijaasi kun ei
sulla ota eteen. Siihen loppui isäni pihtaaminen.
 

Yhteistyössä